اخبار, اخبار و آموزش

شلوار اسکینی (جذب) رو چطوری باید ست بزنیم؟

%شلوار اسکینی (جذب) رو چطوری باید ست بزنیم؟

همانطور که می دانیم در دنیای امروزی لباس ها و شلوارهای جذب و چسبان جای لباس های گشاد و آزاد قدیم را گرفته است و به علت شغل و نحوه زندگی، مردم به دنبال لباسی هستند که بتوانند راحت به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند، از این رو شلوارهای تنگ به دلیل راحتی و اسپرت بودن جایگاه ویژه ای بین مردم پیدا کرده است. درادامه مقاله شلواری را معرفی می کنیم، که از همه نظرعالی و شیک است، و محبوبیت زیادی بی مردم دارد، با ما همراه باشید.

%شلوار اسکینی (جذب) رو چطوری باید ست بزنیم؟

 شلوار اسکینی چیست؟

چندین سال پیش، در قرن 18 میلادی شلوارهایی به بازارعرضه شد؛ که ساختارش از الیاف مصنوعی کشی بود؛ این شلوارها اول برای آقایان مورد استفاده قرار گرفته شد؛ اما کم کم در سال 2011 در بین خانوم ها هم رواج پیدا کرد.

ساختار این شلوارها به گونه ای است که درناحیه ران و باسن جذب و تنگ بوده؛ و درقسمت ساق و مچ پا نیز فیت هستند. این مدل شلوارها به شلوارهای اسکینی معروف است؛ پارچه ی این شلوارها می تواند از جنس جین، کتان و یا پارچه ای باشد. اما این روزها شلوارهای اسکینی جین طرفداران بیشتری نسبت به بقیه دارد. شلوار های اسکینی، از مدل های جذب هستند که محبوبیت ویژه ای برای آقایان و خانوم ها دارد و در دنیای مد از این مدل ها استفاده زیادی می شود تا آنجا که همه افراد حداقل یک نمونه از این شلوارها را در کمدشان دارند.

به دلیل استفاده عموم مردم از این شلواردر مدل ها و رنگ ها متنوعی تولید می شود، یکی از ویژگی های اصلی شلوارهای اسکینی چسبان بودن آن است که باعث میشود فرم پاهای افراد را به خوبی نمایان کند و برای افراد که فرم پاهای پری دارند مناسب است چرا که سبب لاغر نشان دادن پایین تنه شان می شود، اما درعوض برای آنان که پاهای لاغری دارند؛ گزینه خوبی نیست و فرم پاهایشان بیش ازحد لاغر و نحیف نشان داده می شود.

به علت خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری این مدل شلوارها به راحتی می توانید درفعالیت های روزانه به کارببرید و هیچ احساس زمختی و اذیتی نخواهید کرد.

%شلوار اسکینی (جذب) رو چطوری باید ست بزنیم؟

استایل های متفاوت با شلوار اسکینی

کاربرد شلوارهای اسکینی به علت ضخیم تر بودن جنس آن درفصل های سرد سال بیشتر است، اما بنا به سلیقه افراد می توانند درهر موقع سال از آن استفاده کنند، البته مدل های جدیدی که این روزها طراحی شده؛

به گونه ای است که برای تابستان وهمه آنان که مزاج گرمی دارند مناسب است. استایل شلواراسکینی با سایر لباس های گوناگون نیازمند یک سری اصول است، که باید رعایت شود وپوششی فوق العاده برای موقعیت های مختلف تشکیل داد. همراه ما باشید با معروفی بعضی از انواع استایل ها با شلواراسکینی

%شلوار اسکینی (جذب) رو چطوری باید ست بزنیم؟

استایل کاری

همه افراد در محل کار نیازمند استایلی رسمی یا نیمه رسمی هستند، برای این منظورمی توانید شلوارهای اسکینی در رنگ های ذغالی، طوسی و یا آبی تیره را با یک مانتو بلند به همراه روسری قواره بزرگ یا شال هایی بلند ست کرد.

همچنین کیف و کفش رنگ مشکی در تکمیل تر شدن استایل تان کمک می کند. کفش هایتان را پاشنه بلند انتخاب کنید ولی اگر پوشیدن این مدل کفش برایتان درمحل کار دشواراست، پیشنهاد ما به شما استفاده از کفش کالج طبی است، تا استایل رسمی بی نقصی برای خود داشته باشید.

 

استایل کژوال

داشتن استایل کژوال کار بسیار راحتی است، اما باید به یکسری از اصول پوشش هم پایبند باشید، برای داشتن استایل شلواراسکینی در، ست کژوال می توانید از رنگ های ساده و خنثی استفاده کنید، مثلا می توانید با پوشیدن شلوار اسکینی به همراه یک تیشرت سفید و یا خاکستری و یا حتی مشکی استایل کژوال زیبایی داشته باشید. برای انتخاب نوع کفش، کتانی همرنگ تیشرت انتخاب کنید و با خیال راحت بپوشید.

لباس های مناسب رویه مثل مانتو با شلواراسکینی، درهررنگ و طرحی که باشد اشکالی ندارد. به دلیل اینکه از رنگ های خنثی استفاده کردید؛ مانتو و شال را میتوانید طرح دارانتخاب کنید چرا که باعث شلوغی و درهم بودن استایل تان می شود. همچنین در فصل سرما می توانید به جای مانتو از هودی به همراه نیم بوت و کلاه بافت مشکی کمک بگیرید.

 

استایل اسپرت

استفاده از شلوارهای اسکینی در استایل اسپرت بیشتر کارایی دارد. و همچنین می توان گفت که به استایل های کژوال هم شبیه است. به دلیل سبک اسپرت بودن این شلوارها به راحتی با یک تیشرت ساده و طرح دار و یک کت کوتاه و یا با بلوزهای اورسایز که امروزه طرفداران زیادی دارد؛ ست کرد. برای تکمیل تر شدن استایل تان از شال های هنرمندی، که قدبلندی دارند؛ کمک بگیرید. استفاده از اکسسوری هایی مانند زیورآلات استیل زیبایی خاصی به تیپ شما می بخشد.

%شلوار اسکینی (جذب) رو چطوری باید ست بزنیم؟

استایل غیر رسمی

اگر علاقه مند به استایل های غیر رسمی هستید، ترکیب شلوارهای اسکینی به همراه شومیزهای طرح دارورنگی و یک جفت کفش چرم اسپرت گزینه خوبی برایتان خواهد بود.

در این میان می توانید از کمربند و ساعت هم رنگ که دردسته اکسسوری محسوب می شوند، بهره بگیرید. اگر شومیزطرح دار انتخاب کردید؛ بهتراست کیف تک رنگی که با رنگ کفش تان ست باشد بپسندید. از آنجا که لباس تان طرح داراست استفاده از گردنبند توصیه نمی شود. اما درعوض گوشواره های ظریف و آویزان را مورد استفاده قرار دهید.

در زمستان می توانید انواع کت های چرم کوتاه که همرنگ کفش هایتان است؛ به عنوان لباس رویه بپوشید. اما در روز های گرم سال مانتوهای نخی جلو باز گزینه مناسبی هستند.

 

استایل دورهمی

دورهمی های دوستانه و فامیلی، نیازمند استایلی شیک است، که نه میتواند رسمی باشد، و نه کژوال و نه خیلی راحت . استایل با شلواراسکینی کمی مشکل است؛ چراکه شما می خواهید هم راحت باشید و هم تیپ جذابی داشته باشید. وباید به تک تک اجزای پوشش تان فکر کنید؛ برای داشتن یک استایل دورهمی استفاده از لباس هایی مانند تیشرت لانگ و یک کت جین گل گلی رنگی کوتاه که قد تیشرت از زیرکت بیرون بیاید؛ کفش کتانی به همراه یک کیف کمری مدل کج پیشنهاد می شود. مینی اسکارف دربهتر دیده شدن استایل تان گزینه خوبی خواهد بود.

 

سخن پایانی

با خواندن مطالب بالا شما با شلواراسکینی آشنا شدید. همانطور که گفتیم شلوارهای اسکینی خاصیت کشسانی دارد و جنس پارچه آن از الیاف مصنوعی کشی است و باعث انعطاف پذیری بالا آن می شود. شما درهر فصل سال می توانید شلوارهای اسکینی را مطابق با سلیقه خود، بپوشید و با توجه به استایل مناسب اندام تان شلوارهای اسکینی را خریداری کنید.

 

 

 

 

برای مشاهده همه مدل های شلوار جین میتونین به غیر از سایت از پیج ارغوان جین هم دیدن کنید.

 

 

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *