اخبار, اخبار و آموزش

چطوری کتانی سفید رو با شلوار جین ست کنیم؟

%چطوری کتانی سفید رو با شلوار جین ست کنیم؟

همه ما می دانیم که در سن نوجوانی و جوانی، دوران شیک پوشی و استایل های مختلف است، و امروزه این جوانان بوده؛ که با پوشیدن لباس ها و کفش های مختلف آن ها را برای مدتی ترند و به روز می کنند. اما برخی از کفش ها و لباس ها هستند، که از گذشته تا کنون مورد استقبال است و هیچ وقت قدیمی نمی شود،

در این مقاله تصمیم داریم یکی از این نوع کفش های پرطرفدار را معرفی کنیم، کتانی سفید نمونه ای از کفش هایی است که محبوبیت زیادی بین دختران و پسران پیدا کرده است. این نوع کفش به راحتی با انواع شلوار ست می شود. با ما مراه باشید در ادامه به آموزش ست کردن کتانی سفید با شلوار زنانه

%چطوری کتانی سفید رو با شلوار جین ست کنیم؟

معرفی کفش کتانی سفید

وقتی به تاریخچه کفش هایی که می پوشیم نگاهی بیندازیم، متوجه می شوید که هرکدام از آن برای مدت های طولانی کشف شده و تا کنون مورد استفاده بوده است. کفش های کتانی سفید هم مربوط به چند قرن پیش، در سال 1800 میلادی بوده است؛ اما در آن زمان به حالت کشیده و باریک طراحی شده بود، که باعث آسیب رساندن به پا ها می گشت.

اما با گذشت زمان و پیشرفت دنیای مد، در آمریکا مدلی از کفش های کتان که به آن  keds  میگفتند، تولید شد و در بین مردم جهان بسیارمورد استقبال قرارگرفت.

کمی بعد فرد آلمانی موفق شد برند خود را به نام آدیداس درتولید این کفش های کتانی سفید به ثبت رساند. همه ورزشکاران درمسابقات ورزشی از این برند استفاده می کردند.

اما امروزه از این برند در مدل های گوناگون طراحی شده و کاربرد های مختلف دارد.

این نوع کفش ها همیشه به عنوان یک انتخاب ساده و اما شیک تلقی می شوند.

خیلی از افراد تصور می کنند، که کفش های کتانی سفید تنها با شلوارهای رنگ تیره مثل آبی و ذغالی ست می شود؛ ولی این مدل کتانی  به دلیل اسپرت بودن و جذابیت آن با انواع شلوارها در رنگ های مختلف نیز مناسب است.

%چطوری کتانی سفید رو با شلوار جین ست کنیم؟

ست شلوار زنانه جین راسته با کفش کتانی سفید

شلوارهای جین از محبوب ترین شلوارها در بین زنان است. شلوارراسته نمونه ای از شلوارهای جین است. طراحی این شلوارها به گونه ای است که از قسمت کمربه صورت یک تیکه و بدون تغییرانداه تا پایین ادامه دارد. استفاده از کتانی سفید به همراه شلوارجین راسته حس تمیزی و مرتب بودن به استایل تان می بخشد. برای قسمت بالاتنه می توانید از مانتو های جلوبازآزاد استفاده کنید. این استایل برای فصل های گرم سال مناسب است.

%چطوری کتانی سفید رو با شلوار جین ست کنیم؟

کفش کتانی سفید با شلوار مام استایل

طراحی شلوارهای مام استایل به شکلی است که  در قسمت باسن راحت و گشاد است، وبرای افراد دارای بالاتنه درشت بهترین انتخاب خواهد بود.

شلوارهای مام استایل به همراه شومیز های اسپرت و تونیک های ساده گزینه خوبی است؛ اما اگرکفش کتانی سفید را با این استایل همراه کنید؛ زیبایی منحصر به فردی به شما هدیه می کند.پوشیدن مانتو های جلوباز وجلو بسته که قد کوتاهی دارند برای به کاربردن این ترکیب عالی است.

 

شلوار بگ زنانه به همراه کفش کتانی سفید

شلوارهای بگی از دسته شلوارهای راحت و آزاد است، این مدل ها در قسمت کمر و باسن کمی تنگ هستند؛ اما از ناحیه ران ها و تا پایین مچ پا گشاد و راحت می باشند. رنگبندی های این شلوار شامل رنگ های آبی کمرنگ، مشکی، یخی  دودی هستند.

پوشیدن شلوارهای بگ برای روزهای گرم سال گزینه مناسبی است. ترکیب شلوارجین بگی با پیراهن نخی و خنک، در رنگ های روشن مانند زرد، بنفش، نارنجی به همراه کتانی سفید استایل زیبایی تشکیل می دهد.

 

ست شلوارمام فیت با کتانی سفید

شلوارهای مام فیت شباهتی به شلوارهای مام استایل دارند، تنها تفاوتشان این است که دارای فاق بلند تری نسبت به مام استایل هستند، و چسبندگی شان بیشتراست. برای بهتر نشان دادن فرم پاها از این شلواراستفاده می کنند. انتخاب یک مانتو جلوباز گشاد و آزاد به همراه این شلوار و کفش کتانی سفید به شما پیشنهاد می شود. همچنین می توانید از مانتو های کتی هم در این استایل استفاده کنید.

%چطوری کتانی سفید رو با شلوار جین ست کنیم؟

شلوارجین جاگر با کفش کتانی سفید

شلوارجین جاگراز نمونه های اسپرتی است که به دلیل استفاده راحت آن برای فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت مچ پای این شلوار، کمی تنگ تر از بقیه قسمت ها است. بدون شک شلوارهای جاگر انتخابی شیک و مناسب برای بانوان است. برای تکمیل تر شدن این استایل استفاده از کفش کتانی سفید توصیه می شود.

برای انتخاب پوشش بالاتنه خود ازتونیک های کوتاه و آزاد استفاده کنید. کاربرد شلوارهای جاگر در روزهای سرد سال با یک هودی و ژاکت مناسب است.

%چطوری کتانی سفید رو با شلوار جین ست کنیم؟

شلوار جین زنانه فاق بلند با کفش کتانی سفید

اینن شلوارها همانطورکه می دانید دارای فاق بلند و تا بالای ناف می باشد؛ اگرشما به اندام ساعت شنی علاقه دارید از این شلواراستفاده کنید. این مدل ها برای زمستان بپوشید تا قسمت کمر و پهلو های شما گرم نگه داشته شود. ست کردن بافت هایی به رنگ کرم و سفید با این شلوار برای فصل سرد سال مناسب است.

 

شلوارجین زنانه فاق کوتاه با کفش کتانی سفید

طراحی این شلواربه گونه ای است که کمر شلوارجین در زیر ناف شما قراردارد.فاق این شلوار بسیار کوتاه است؛ البته طراحی این مدل در شلوارهای کتان هم قابل مشاهده است.

ست کردن این شلوارها با کفش کتانی سفید ترکیب جذابی است و برای افرادی که دارای گودی کمر هستند مناسب است.

 

شلوار زنانه دمپا با کفش کتانی سفید

پوشیدن شلوارهای دم پا برای افرادی که دوست دارند قد بلند دیده شوند؛ گزینه عالی می باشد. بیشترین رنگبندی شلوارهای دم پا در رنگ های تیره است. پوشیدن کفش پاشنه بلند و هم کفش اسپرت با این شلوارها مناسب بوده است. استفاده از یک مانتو جلوبسته به همراه این ست نیز می تواند زیبایی خاصی به استایل تان ببخشد.

%چطوری کتانی سفید رو با شلوار جین ست کنیم؟

 

سخن پایانی

همانطورکه گفته شد از محبوب ترین رنگ های کفش کتانی سفید است. ست کردن این کفش با سایرلباس ها اصلا کارسختی نیست؛ و می توانید با رنگ های خنثی و رنگ های تیره آن را به راحتی ست کرد. شما با در نظر گرفتن پوشش خود کفش مناسب آن را خریداری کنید.

 

 

برای مشاهده همه مدل های شلوار جین میتونین به غیر از سایت از پیج ارغوان جین هم دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *