اخبار, اخبار و آموزش

با کت جین چطوری ست بزنیم؟

%با کت جین چطوری ست بزنیم؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که در خیابان خانومی را با استایل جین دیده باشید ؛ و نظر شما را به خود جلب کرده باشد، یا یک فردی دیگر که شلوار جین جذب پوشیده باشد و دیدگان شما را مورد توجه قرار داده باشد. امروزه در سراسر دنیا لباس های جین محبوبیت زیادی بین آقایان و بانوان پیدا کرده است؛

یکی از اختراعات شرکت های جین طراحی و ساخت کت جین است که از آیتم های اصلی و جذاب برای ست کردن انواع لباس با آن است.

%با کت جین چطوری ست بزنیم؟

اما باید درنظر داشته باشید که برای ست کردن با هرکدام ازاین آیتم ها باید نکاتی را رعایت کرد تا ظاهری منظم و تمیز داشته باشید. شما می توانید با ست کردن کت جین استایل های نیمه رسمی، رسمی و کژوال داشته باشید. یکی از دلایل محبوبیت کت جین کاربرد های آن است. ما درادامه مقاله شما را با کت جین و نحوه استایل کردن با آن، آشنا می کنیم.

%با کت جین چطوری ست بزنیم؟

نکات کلیدی مهم برای تیپ زدن با کت جین

تیپ زدن با جین یک استایل دشوار و ریسک پذیر به حساب می آید، شاید شما فکرکنید که مدل های مختلف پارچه جین را درکنارهم قرارمی دهید و استایل جذاب می سازید؛ اما به این راحتی هم نیست. تیپ زدن با لباس های جین قاعده و قانون خاصی دارد که اگر رعایت نشود؛ باعث به هم ریختگی و آشفتگی در استایل تان می شود.

%با کت جین چطوری ست بزنیم؟

درگذشته زمانی که نام جین می آمد تنها یک پارچه آبی رنگ در نظرشان بود اما امروزه درمدل های مختلف مانند: جلیقه، دامن، کت و… و همچنین دررنگبندی های گوناگون وجود دارد. طیف وسیعی از رنگ ها شامل آبی یخی، خاکستری، مشکی، ذغالی، آبی و… وجود دارد؛ حال برای اینکه از یک رنگ برای استایل کردن لباس های جین استفاده کنید، می توانید از رنگ های مختلف کمک بگیرید به طور مثال کت جین آبی را به همراه شلوار اسکینی به تن کنید.

یکی از رمز و راز هایی که در رابطه با تیپ زدن با کت جین وجود دارد این است که رنگ آن را متناسب با فرم بدن خود انتخاب کنید؛ زیرا انتخاب آیتم های استایل با رنگ درستی از جین به خوش پوش بودن تان کمک کرده و ظاهری خیره کننده برایتان به ارمغان می آورد. بهتر است در زمان خرید برای بالاتنه پهن کت جین تیره و برای آنان که بالاتنه باریک دارند از لباس رنگ روشن استفاده کنند، که لازم است بزرگ تر دیده شود.

به طورمثال خانمی که اندام مثلثی وارونه دارند، بهتراست برای قسمت بالاتنه از کت جین رنگ تیره مورد استفاده قرار دهد؛ و برای پایین تنه از جین رنگ روشن کمک بگیرند.

%با کت جین چطوری ست بزنیم؟

استایل با کت جین رنگی

اگر شما اهل ریسک کردن و علاقه مند به امتحان کردن رنگ های مختلف هستید؛ حتما استفاده از کت های جین رنگی را فراموش نکنید. کت های جین دخترانه در رنگبندی هایی نظیرنارنجی، قرمز، سبز می توانند گزینه مناسبی باشند. این رنگ ها ترکیب خوبی با رنگ های سیاه و سفید می شود. و جذابیت استایل شما را چند برابرمی کند.

%با کت جین چطوری ست بزنیم؟

استایل با کت جین مشکی

کت جین مشکی از محبوب ترین  رنگ های کت دربین بانوان است. این مدل کت ها به دلیل شیک بودن و ترکیب آن با انواع رنگ ها؛ بویژه رنگ های روشن انتخاب بسیار عالی است. این استایل متنوع می تواند در سبک های گوناگون با لباس های دیگر ترکیب شوند.

کت جین مشکی را می توان با یک پیراهن سفید و یک جفت کفش کلاسیک قهوه ای ست کرد و استایلی کلاسیک تشکیل داد، و برای محیط های کاری، رسمی، مهمانی های شبانه به کارگرفت.

همچنین بنا به طراحی ویژه این کت ها می توان از این استایل درفعالیت های ورزشی استفاده کرد. این کت را با یک تیشرت و شلوارجین ورزشی یا چرمی بپوشید؛ و درکنارش از کفش های ورزشی یا بوت استفاده کنید.

برای داشتن استایلی راک، می توانید کت جین مشکی را با یک بلوز راک، شلوار جین سفید و یک جفت بوت چرمی ترکیب کنید. و با اضافه کردن گردنبند بزرگ و یک کیف دستی چرمی استایل خود را برای کنسرت ها و تفریحات راک، کامل کنید.

برای داشتن استایلی رسمی کت جین زنانه را به همراه پیراهن سفید و یک جفت کفش مشکی کلاسیک بپوشید. با اضافه کردن انواع اکسسوری ها مانند گوشواره، دست بند، یک کیف دستی استایلی مناسب با مراسم های رسمی و میان کاری بسازید.

%با کت جین چطوری ست بزنیم؟

ست کردن کت جین زنانه با هودی

یکی از استایل های جوان پسندانه درفصل های سرد سال ست کردن هودی با کت جین است. انتخاب هودی در رنگ های مختلف به شما کمک می کند؛ تیپ جذابی داشته باشید و می توانید برای تکمیل تر شدن پوشش تان از شلوارجذب استفاده کنید.

 

ست کردن کت جین زنانه با یقه اسکی

یقه اسکی های جذب مناسب هوای سرد زمستان و پاییز است، شما می توانید ست بسیار زیبایی با استفاه از یقه اسکی و کت جین بسازید. همچنین استفاده از کت جین به همراه بافت های مختلف، استایل شیک و دلربایی به شما می بخشد.

%با کت جین چطوری ست بزنیم؟

ست کردن کت جین زنانه با لباس ماکسی

لباس های ماکسی به علت بلند بودن و پوشاندن کامل پا ها مکمل خوبی برای کت های جین هستند؛ کاربرد این لباس ها درهوایی نسبتا مناسب است و برای فصل های سرد سال مورد استفاده قرار نمی گیرد. شما می توانید این ترکیب لباس را در طرح ها و مدل های مختلف به کاربگیرید.

 

ست کردن جین زنانه با دامن و پیراهن

یکی از ست های پرطرفداربا کت جین زنانه، ترکیب کردن آن با انوع دامن است. برای بیرون روی های شبانه می توانید پیراهن بلند را با کت جین ست کنید.

برای مثال یک کت و دامن جین به همراه یک پیراهن سفید بسیارعالی عمل می کند.

 

نتیجه گیری

اگر به دنبال لباسی هستید تا بتوانید به راحتی با بقیه لباس ها ست کنید، کت جین بهترین گزینه است. زیرا با انواع مدل ها مانند هودی، پالتو، پیراهن های بلند و انواع شلوارها ست می شود. رنگبندی کت های جین هم به گونه ای است که معمولا با هر رنگی همخوانی دارد. و اما برای خرید آن دقت کنید که اندازه آن کاملا برابرباشد چون نقش مهمی در استایل نهایی شما دارد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *