اخبار, اخبار و آموزش

شلوار اسلش چیست؟ + انواع ست های جذاب با شلوار اسلش

%شلوار اسلش چیست؟ + انواع ست های جذاب با شلوار اسلش

شلواراسلش چیست، به همراه ست های جذاب با شلواراسلش

%شلوار اسلش چیست؟ + انواع ست های جذاب با شلوار اسلش

شلوار اسلش

با پیشرفت دنیای مد و پوشاک، واختراعات اخیر بشرباعث شده امروزه لباس های مختلف زنانه و مردانه درمدل های گوناگون به بازارعرضه شود، و محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کند؛ یکی از این لباس ها شلوار اسلش است که طرفداران بسیاری نیز دارد.

%شلوار اسلش چیست؟ + انواع ست های جذاب با شلوار اسلش

اگر بخواهیم تعریف کلی از این شلواربکنیم بهتر است بگوییم شلواری اسپرت، اما غیر رسمی که فرد احساس راحتی درپوشیدن آن دارد.

اما سوالی که وجود دارد این است که شلواراسلش چیست و چه استایل های جذابی میتوان با آن بسازیم؟

شلوارهای اسلش هم در نوع پسرانه وهم در نوع دخترانه طراحی و روانه بازارشده است. این شلوارها در دو نوع ساده و طرح دارموجود می باشد. تنوع این محصول بسیار زیاد است و ست کردن صحیح آن سبب زیبایی استایل شما می شود.

%شلوار اسلش چیست؟ + انواع ست های جذاب با شلوار اسلش

ما در این مقاله به معرفی کامل شلوارهای اسلش و نحوه استفاده از آن و همچنین ست کردن اسلش با پوشش های دیگرمیپردازیم و به شما آموزش می دهیم که چگونه خوش تیپ به نظر بیایید.

تاریخچه شلواراسلش

قدمت تاریخی اسلش ها یا همان پاچه کش دارها به دوهزارو پانصد سال پیش برمی گردد؛ که مربوط به دوران یونان باستان است، که مردان و زنان از این سبک شلوارها زیرپیراهن گشادشان می پوشیدند؛ اما پس از گذشت سالها درمسابقات ورزشی جهانی در سال هزارونهصد و هشتاد طراحی آن را تغییردادند؛ و به عنوان شلوار المپیک در آن مراسم استفاده می شد؛ ولی باز هم مانند اسلش های الان نبود، و فقط در قسمت پاچه شلوارهای گشاد کش می گذاشتند. بعد ازچندین وقت، در سال دوهزاروهفت یک طراح انگلیسی این سبک شلواررا منعطف تروراحت ترکرد و به شلوار اسپرت اسلش تبدیل شد.

%شلوار اسلش چیست؟ + انواع ست های جذاب با شلوار اسلش

شلوار اسلش چیست؟

به طور کلی شلوارهای اسلش ساختاری اسپرت و ورزشی دارند؛ که هم برای مردان و هم زنان طراحی شده است. این شلوارها از پارچه های کشباف تشکیل شده به همین دلیل پوشیدن آن به فرد حس راحتی القا میکند؛ و درناحیه کمر دارای بند است، قسمت دمپای شلواراسلش معمولا به صورت پاچه کش هستند.

استفاده ازشلواراسلش برای موقعیت های مختلف درخانه ، بیرون از منزل وحتی تفریح های دوستانه کاربرد دارد؛ معمولا شلوارهای اسلش در موقعیت های رسمی به کارنمی رود، اما در بعضی مواقع خاص میتوان به عنوان لباس رسمی نیز از آن استفاده کرد.

این نوع شلوارانتخابی خاص پسند برای نوجوانان و جوانان است.

قسمت زانو تا ساق پا شلواراسلش معمولا تنگ ترازقسمت بالایی آن است. ساختار تنگ شدگی این نوع شلواربا مدل برش پارچه شلواریا با کش پهن صورت میگیرد.

شلوارهای اسلش را میتوان با انواع سویشرت، تیشرت، پلیور، کت، پیراهن و… ست جذابی ساخت.

اکثرا در دوخت شلوارهای اسلش به خاطر ماهیت شلوارراحتی بودن، ازپارچه کشی که درصد پلی استرآن از درصد نخ آن بیشتراست استفاده میشود؛ و دوام بیشتری نسبت به پارچه های نخی دارند. البته بنا به اسثنا بعضی از شلوارهای اسلش جنس کشی ندارد.

ولی برای جبران خاصیت کشسانی قواره بزرگ تری نسبت به پارچه های کشی دارد.

%شلوار اسلش چیست؟ + انواع ست های جذاب با شلوار اسلش

تفاوت شلوارجوگر و اسلش

شلوارهای گت دارانواع مختلفی دارد و نمیتوان گفت که تمام شلوارهای گت دار اسلش نام دارد ، زیرا اسلش ها از لحاظ طراحی و ساختاردر ناحیه باسن و ران کمی گشاد هستند، و از زانو به پایین تنگ تر و چسبیده تر هستند؛ اما شلوارهای جاگ ساختاری نسبتا شبیه اسلش دارند، ولی فرقشان طراحی وسبک دوخت آن است که در قسمت باسن و ران تنگ و از زانو به پایین گشاد هستند.

ست شلواراسلش با تیشرت

شلوارهای اسلش اسپرت در کنارتیشرت های نخی زنانه می تواند تیپی متفاوت و فوق العاده در روزهای گرم بهاری و تابستانی باشد. برای مثال ست تیشرت لانگ یا آستین بلند با شلوار اسلش یکی ازاستایل های شیک و جذاب است؛ می توانید همراه آن انواع کتانی های آدیداس یا نیوبالانس بپوشید و تیپ خود را کامل تر کنید.

ست شلواراسلش با هودی وبلوز

برای داشتن استایل خیره کننده پاییزی از انواع هودی و دورس در کنارشلواراسلش استفاده کنید؛ اما ازمدل های هودی گرافیکی یا طرح دارکمک بگیرید و رنگ های متضاد نسبت به شلوار اسلش را درنظرداشته باشید؛ مثلا ست کردن هودی سفید با نقاط سیاه در کنار شلواراسلش مشکی ظاهری بامزه به شما میدهد.

ست شلواراسلش با مانتو

شلوارهای اسلش می تواند استایل های متنوعی برای بانوان باشد؛ مانتوجین، مانتوکتی و جلوبازهمگی استایلی زنانه و دلربا برایتان ایجاد می کند. این نوع استایل ها برای موقعیت هایی نظیر دوچرخه سواری درطبیعت و گردش های دوستانه مناسب است؛ اما پوشیدن مانتو جلوبسته با شلواراسلش هم تجربه خوبی خواهد بود.

مانتوجلوبسته کوتاه: اگر قصد ست کرن مانتو با شلواراسلش دارید این نوع مانتو گزینه مناسبی هستند، اما برای کامل شدن استایل تان از کفش اسپرت پارچه ای و کیف پارچه ای همراه آن استفاده کنید.

%شلوار اسلش چیست؟ + انواع ست های جذاب با شلوار اسلش

مانتو جین: برای ترکیب کردن مانتو جین آبی پررنگ و نسبتا لش، حتما از شلواررنگ روشن دمپا کش و کفش اسپرت کمک بگیرید.

مانتوجلوبازکوتاه: شاید شما به دلیل شلوارهای تنگ و چسبان ازپوشیدن مانتو جلوبازاجتناب کنید؛ پس شلوارهای لش و گشاد را امتحان کنید و دیگر نگران برجستگی پاهایتان نباشید.

برای زیر مانتو می توانید از شلواردامنی، شلواربگی، و جاگراستفاده کنید و در صورت عدم تمایل به کفش اسپرت، می توانید با صندل تخت جلوباز ست کنید.

ست شلواراسلش با انواع کت ها

از نمونه ترکیب هایی که هنوز خیلی رایج نیستند؛ میتوان به ترکیب شلواراسلش با انواع کت های جین، چرمی و انواع کاپشن ها اشاره کرد؛ اما در بسیاری از مواقع هم خوب از کاردرمی آید. ولی در نظر داشته باشد که برای انتخاب کاپشن باید نوع کوتاه آن را انتخاب کنید تا پوشش اسپرت و ورزشی داشته باشید. شلوارهای اسلش به همراه کت و کاپشن رسمی تراز ترکیب های دیگر است و میتوان آن را در موقعیت های بیرون از منزل یا دورهمی های خانوادگی پوشید. درضمن در نظر بگیرید که به رنگ بندی ترکیب این کت ها و شلوارهای اسلش هم توجه داشته باشید تا ترکیب رنگ مناسبی تشکیل دهید.به طور مثال می توانید کت و شلواراسلش جین به رنگ خاکستری تیره یا آبی نفتی را انتخاب کنید؛ و ازداشتن تیپی اسپرت لذت ببرید.

در این ترکیب نیز میتوانید ازکفش های ورزشی، کتانی و بوت استفاده کنید.

ست شلوارهای اسلش با انواع سویشرت

برای ساختن استایلی راحت و ورزشی، میتوانید از ترکیب بسیارکاربردی شلواراسلش و سویشرت استفاده کنید، زیرا این نوع لباس ها برای این کار طراحی شده است و بسیار مورد استفاه قرارمیگیرد.

سویشرت ها می تواند دارای طرح ومدل های ورزشی و یا رسمی باشد؛ یا اینکه کلاه دارو یا حتی بدون کلاه باشد.

حتی می توانید به جای سویشرت ترکیب و ست پولیورو شلواراسلش را امتحان کنید.

معمولا کاربرد این نوع ست ها درهوایی نسبتا سرد، اوایل بهار وفصل پاییز است.

همچنین می توانید با ترکیب شلواراسلش وسویشرت، انواع کفش کتانی را بپوشید و استایلی جوان پسند برای خود رقم بزنید.

ست جذاب انواع کفش ها با شلواراسلش

از آنجایی که شلوارهای اسلش برای تیپ های خیابانی گزینه مناسبی هستند، پس کفش های اسپرت و کتانی های ساق دارمی توانند بهترین انتخاب برای این استایل باشند؛اکنون چند نمونه از انواع کفش ها متناسب با شلوار اسلش درپایین توضیح می دهیم:

کفش ورزشی،ساقدارو کتانی

از رایج ترین انواع کفش برای ست کردن با شلواراسلش کتانی است، شما میتوانید هررنگی که شلوارتان دارد؛ از کتانی سفید و روشن استفاده کنید و استایلی شگفت انگیز داشته باشید.

نیم بوت مشکی

نیم بوت یا کفش ساقداراز نمونه کفش هایی است که می توانید با شلواراسلش بپوشید، البته باید نیم بوت هایی که ظاهر اسپرت و ورزشی دارند انتخاب کنید؛ مثل کاترپیلارکه از جذاب ترین انواع کفش پاییز و زمستان به حساب می آید.

کفش کالج

این سبک از کفش ها با استایل شلواراسلش همخوانی ندارد؛ اما بانوان می توانند به جای پوشیدن کتانی، کفش کالج را انتخاب کنند و این تیپ ها را در سطح شهروانجام کارهای روزمره پیشنهاد می شود.

ست شلواراسلش مردانه در استایل نیمه رسمی

داشتن یک استایل رسمی کامل با شلواراسلش واقعا کار سختی هست؛ اما می توان این شلوار را جوری پوشید که استایل نیمه رسمی داشته باشیم، مثلا ترکیب شلواراسلش جذب با کتانی و یک تیشرت آستین بلند یا کوتاه می تواند گزینه مناسبی باشد. در ضمن ازریزه کاری های استایل نیمه رسمی تان غافل نشوید؛ مثلا می تواند یک شال یا جوراب آن را زیبا تر کند. از ترکیب پیراهن مردانه و شلواراسلش هم می توانید بهره بگیرید. این ست به شما برای داشتن استایل نیمه رسمی کمک می کند. فقط نکته قابل توجه این است که پیراهن تان راداخل شلواربگذارید وهمچنین اسلش پاچه پاکتی گزینه مناسب تری برای این مدل تیپ ها هستند.

نتیجه گیری

دغدغه های شغلی و زندگی روزمره سبب شده تا افراد در انتخاب نوع پوشش خود به دنبال گزینه های راحت تری باشند. به همین دلیل شلوارهای اسلش محبوبیت بالایی دربین افراد پیدا کرده است. از ویژگی های اصلی شلواراسلش به منعطف و راحت بودن، ساختارورزشی و اسپرت بودن آن اشاره کردیم. امیدوارم مطالب ما برای انتخاب کردن نوعی شلوارراحتی برای منزل و بیرون روی های شما مفید باشد.

 

 

 

 

برای مشاهده همه مدل های شلوار جین میتونین به غیر از سایت از پیج ارغوان جین هم دیدن کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *