اخبار, اخبار و آموزش

ست کردن با شلوار اسلش چگونه است؟

%ست کردن با شلوار اسلش چگونه است؟

ست کردن با شلوار اسلش چگونه است؟
امروزه با پیشرفت دنیای مد و پوشاک، لباس های گوناگون درمدل های مختلف طراحی شده است؛ همه افراد اعم از زن و مرد علاقه مند به پوشیدن لباس های ورزشی و اسپرت هستند، زیرا راحتی و شیک بودن آن خیلی به دل مخاطبان می نشیند.

%ست کردن با شلوار اسلش چگونه است؟

یکی از این گزینه های جدید و پرطرفدار شلوار اسلش است؛ از این رو برند های متنوعی و مناسب هر سن و سلیقه ای موجود می باشد و در بازار برای مشتریان عرضه می شود. اما سوالی که ما باید پاسخش را بیابیم این است که چگونه و با چه نوع لباسی آن را ست کنیم تا جذاب تربه نظر برسیم. شما را برای خواندن ادامه مطالب دعوت می کنیم، تا کمک تان کنیم که شلوار اسلش را چگونه ست کنید.

شلوار اسلش چیست؟
شلوارهای اسلش درگروه ورزشی و اسپرت قرار دارد، جنس این شلوارها معمولا از کشباف است؛ و دور کمرآن دارای بند و سرپاچه شلوارکش کارشده است. ساختار این شلوارها به گونه ای است که دارای فاق بلند و تنگ، بالای شلوارتا زانو کمی گشاد و از زانو تا مچ پا چسبان است. پوشیدن شلوارهای اسلش در منزل و بیرون روی های دوستانه مجاز است اما برای موقعیت های رسمی باید کمی وسواس به خرج داد؛ و اصول پوشیدن را رعایت کرد. در ادامه با چند نمونه ازاستایل های مختلف با شلواراسلش آشنا می شوید.

%ست کردن با شلوار اسلش چگونه است؟
رنگ شلوار اسلش چی باشه؟
شلوارهای مشکی و ساده یکی ازمحبوب ترین رنگ ها، است و با بقیه لباس ها به راحتی ست می شود؛ و همینطوربهتر و چشم نوازتر از بقیه رنگ ها است، معمولا هر ست شلواری که با رنگ های مختلف بیرون میاید، یک رنگ مشکی هم دارد.

در حالی که سیاه و خاکستری از بین رنگ های دیگر برای شلواراسلش طرفداربیشتری دارد؛ ولی شلوارهای اسلش و ورزشی رنگ های دیگری هم دارند، یکی دیگر از این ترکیب رنگ ها، سبز ارتشی هست که معمولا در ست های مختلف دیده می شود.
پس رنگ های دیگر را هم مد نظر داشته باشید و امتحان کنید.

%ست کردن با شلوار اسلش چگونه است؟
تیپ اسپرت با شلواراسلش
برای تیپ های ورزشی و راحتی شلوارهای اسلش ورزشی معمولا در مدل های گشادتر و بگی تر تولید می شود و در رنگ های مختلف به فروش می رسد. اما برای تیپ های نیمه مجلسی انتخاب های مختلفی در دسترس نیست، و در رنگ های مشکی، خاکستری، سرمه ای و نظامی، تنگ تر و جذب تر موجود می باشد.

استایل کژوال با شلواراسلش
یکی از کاربردی ترین روش برای پوشیدن شلواراسلش استفاده از آن در استایل های کژوال است. این شلوار را با یک تیشرت ساده جذاب و یک کت تک نازک ست کنید.
این استایل برای تمام فصول سال مناسب است؛ برای انتخاب نوع کفش همراه با آن میتوان از کتانی ورزشی کمک بگیرید. درضمن از شلوارهای خیلی گشاد دراین استایل استفاده نکنید.

%ست کردن با شلوار اسلش چگونه است؟
ست کردن شلواراسلش مردانه
یکی ازراحت ترین انتخاب ها برای آقایان شلواراسلش است؛ که میتوانند در موقعیت های مختلف آن را بپوشند. مخصوصا برای کسانی که مدت طولانی رانندگی می کنند.
این نوع شلوارها همواره درسفر و باشگاه محبوب ترین انتخاب است.

البته آقایان باید از شلواراسلش برای راحتی و در موقعیت های غیر رسمی استفاده کنند و از ست کردن با شلوارسلش برای تیپ های رسمی پرهیزکنند. برای استایل های خیابانی هم میتوان از شلواراسلش کتان یا مدل های دارای زیپ و جیب استفاده کنند تا جلوه رسمی تری داشته باشند.

ست کردن شلواراسلش زنانه و دخترانه
ست کردن شلوارهای اسلش برای خانوم ها هم به اندازه آقایان مهم است و از محبوبیت ویژه ای برخورددارهستند. خانوم ها و دختران به دلیل پوشیدن شلوار اسلش با هودی و مانتو، می توانند به دنبال مدل های فیت تر بروند تا ظاهری شیک و زیبا داشته باشند.
چرا که شلوارهای اسلش گشاد با بالاپوش های بلند ست جالبی نمی شود؛ و ممکن است ظاهری شلخته و بیش از حد راحتی به شما بدهد، پس برای پوشیدن شلواراسلش به این نکات توجه کنید.

%ست کردن با شلوار اسلش چگونه است؟
تیپ رسمی با شلواراسلش
شاید برایتان جالب باشد که کسی از شلواراسلش برای تیپ رسمی استفاده کند یا با این مدل شلوارسرکاربیاید یا در مجالس آن را بپوشد، بله همانطور که گفته شد بهتر است برای موقعیت های رسمی استفاده نشود اما در مواری هم استثنا وجود دارد؛

برای این کارباید ابتدا به دنبال شلوار های جذب بروید، زیرا هرچه شلوارگشاد تر باشد از حالت رسمی بودن خارج و مدل شلوارراحتی را به خود می گیرد. برای انتخاب کفش می توانید از نوع اسپرت و یا کتانی ورزشی ساده و فاقد رنگ های جیغ کمک بگیرید.
همچنین استفاده ازتیشرت های اندامی، با آستین کوتاه یا بلند و یا استفاده از پالتو از الزامات این تیپ نیمه رسمی می باشد. حتما ازریزه کاری ها غافل نشوید که توجه را بیشترجلب کنید، برای این کارمیتوانید از جوراب سفید یا شال گردن استفاده کنید.

کفش مناسب با شلواراسلش
معمولا مناسب ترین نوع کفش برای ست کردن با شلوار اسلش کتانی است؛ اما همین کتانی ها انواع مختلف دارند. برای مثال بهتر است کتانی های ورزشی خود را با شلوارهای اسلش گشاد که حالت راحتی و غیر رسمی دارند ست کنید.

و همچنین از کتانی های اسپرت برای ست کردن با شلوارهای اسلش تنگ استفاده کنید.
اما از پوشیدن کفش چرم خود داری کنید، زیرا استایل شلواراسلش به گونه ای رسمی نیست که بتوان کفش چرم رسمی پوشید؛ اما اگر به پوشیدن کفش چرم عادت کرده اید، می توانید از کفش های لوفریا کالج کمک بگیرید.
همچنین توجه داشته باشید که اگر قد شلوارتان کوتاه است و جوراب تان از بیرون کفش دیده می شود، حتما به رنگ جورابی که می پوشید دقت کنید؛ تا استایل مرتب تری داشته باشید.

%ست کردن با شلوار اسلش چگونه است؟
شلواراسلش دخترانه با چه مانتویی بپوشیم؟
شلوارهای اسلش دخترانه که امروزه طرفداران زیادی دارد، درساختاری بدون دکمه و راحت از جنس کتان و پلی استر است؛ که ازقسمت بالا شلوارکمی گشاد و پایین شلوارتنگ ترمی شود. اینکه شلواراسلش را با چه نوع مانتویی ست کنیم کمی سخت است اما ما به شما کمک می کنیم که چطور و با چه نوع مانتویی می توان شلواراسلش پوشید.
شلوارهای اسلش دخترانه انواع مختلفی ازجمله: شلواراسلش کتان، ارتشی، اسلش دخترانه فیتنس و … دارد. و در رنگبندی های مختلف تولید می شود؛ با پوشیدن صحیح هرکدام می توانید استایل خوبی ایجاد کنید. چند نمونه از انواع مانتوهای دخترانه که می توانید با شلواراسلش ست کنید.

بلوزدکمه داردخترانه
از آنجا که شلوار اسلش دخترانه جزلباس های اسپرت محسوب می شود، پوشیدن آن به همراه بلوز و تونیک های دکمه دارکه استایلی اسپرت دارند، بسیارمناسب و جذاب است.
اگریک جفت کتانی هم به این تیپ خود اضافه کنید، پوشش شما کامل و شیک می شود.

کت تک اورسایززنانه
پیشنهاد ما به شما برای ست کردن با شلواراسلش یک کت تک اورسایزاست که بسیار راحت بوده و همچنین برای پوشیدن با آن می توانید از شلواراسلش جین یا کتان هردو استفاده کنید. پوشیدن شلواراسلش به همراه مانتو جین ترکیب فوق العاده ای می باشد، و درکنارآن یک جفت کتانی سفید هم استایل شما را اسپرت و جذاب می کند.

مانتو جلو باز زنانه
شاید برای خیلی ازخانم ها پوشیدن مانتوجلوباز راحت نباشد و معذب باشند، اما به دلیل حالت آزاد و راحتی که شلواراسلش دارد، می توانید به همراه آن مانتو جلوبازبپوشید و با کتانی و یا حتی صندل تخت ست کنید.

مانتو بلند و شلوار اسلش
اگر به دنبال تیپ غیرورزشی هستید، شلواراسلش با مانتوبلند بهترین گزینه است؛ استفاده از صندل تخت و یا بوت هم برای کامل ترشدن این استایل بهترین گزینه است.

کت چرم
یکی از لباس های مناسب برای پوشیدن با شلواراسلش کت چرم زنانه است، کت های چرمی آزاد که با سبک شلوارهای اسلش همخوانی داشته باشند؛ به همراه کتانی یا کفش پاشنه بلند یک استایل شیکی را برایتان به ارمغان می آورد.

شلواراسلش با مانتو جلو بسته
یکی ازمناسب ترین و زیباترین استایل ها برای ست کردن با شلواراسلش دخترانه مانتو جلو بسته کوتاه است. برای تکمیل شدن این استایل می توانید از کتانی و کیف های کج اسپرت استفاده کنید.
نکته قابل توجهی که وجود دارد؛ اینکه اگر شلواراسلش را با مانتو جلو بازست می کنید، حتما برای زیر مانتو از تیشرت یا تاپی استفاده کنید که زیاد گشاد نباشد و فیت تن تان باشد.

استایلی روشن با شلواراسلش
برای داشتن استایلی خاص می توانید از ترکیب رنگ های مختلف استفاده کنید؛ مثلا یک شلواراسلش روشن با یک تیشرت یا پلیور رنگ روشن همخوانی دارند، به عنوان مثال: ترکیب شلوار اسلش رنگ طوسی با بلوزصورتی، تلفیقی خاص و زیبا به وجود خواهدآورد
همچنین ترکیبات رنگی مانند نارنجی و آبی، زرد و سبز، گزینه های مناسبی برای استایل شما هستند؛ برای نوع کفش نیز از رنگ های خنثی استفاده کنید.

 

سخن آخر
آنچه که آموختیم شلواراسلش و شیوه های ست کردن آن بود؛ امروزه اگر از استایل خود و اینکه چه لباسی را چگونه با هم ست کنیم و… چیزی ندانیم از دنیا عقب مانده ایم. زیرا دنیای مد به قدری پیشرفت کرده که همه انسان ها از زن ، مرد، جوان و سالمند همگی درباره پوشش خود نظراتی دارند و می دانند که کجا باید چه لباسی بپوشند. امیدوارم شما هم با خواندن این مقاله به دانسته هایتان اضافه شده باشد و با انواع ست های مختلف با شلوار اسلش به خوبی آشنا شده باشید.

 

 

 

برای مشاهده همه مدل های شلوار جین میتونین به غیر از سایت از پیج ارغوان جین هم دیدن کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *