اخبار, اخبار و آموزش

انتخاب کردن کفش مناسب با انواع رنگ های شلوار جین

%انتخاب کردن کفش مناسب با انواع رنگ های شلوار جین

انواع رنگ بندی شلوارجین و کفش متناسب با آن

عمده ترین و کاربرد ترین لباس در بین مردم جین است؛ که از پارچه های دنیم(جین) تهیه میشود؛ ای نوع لباس ها برخلاف نرم و مخملی بودن، زبر و خشک هستند.

در واقع جین ظاهری ساده و سطحی دارد اما استایل مرد و زن را دگرگون میکند؛ پوشیدن  لباس های همه کاره ای مثل جین شرایط خاصی دارد، مثلا اینکه با هر رنگ و طرح چه فرمولی برای پوشیدن باید در نظر گرفت؛ ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا با درنظر گرفتن همه این گفته ها شما را با انواع مختلف رنگ های شلوار جین و ست کردن کفش مناسب آن آشنا کنیم، و مطمئن شویم راه درست را میرویم و تعادل را حفظ می کنیم.

رنگ های مشترک شلوار جین زنانه , مردانه و کفش متناسب با آن

%انتخاب کردن کفش مناسب با انواع رنگ های شلوار جین

اگر انتخاب جسورانه ای در انتخاب رنگ شلوار جین بخواهید ما به شما رنگ مشکی را پیشنهاد میکنیم؛ شلوار جین مشکی نماد کلاسیک بودن است، طراحی این شلوار ساده و راحت است و میتوان آن را برای موقعیت های مختلف چه رسمی چه دورهمی های دوستانه پوشید و هیچگاه تکراری نخواهد شد. اینها جزو ساده ترین لباس هایی هستند که طیف وسیعی از استایل های کژوال را میتوانید با آنها بسازید.

ظاهرشلوارجین مشکی را به راحتی میتوانید با تعویض کفش خود، به هر سبکی که بخواهید تغییر دهید.این شلوار با هر نوع کفشی از کتانی گرفته تا بوت و صندل ست میشوند اما نکته قابل توجه این است که چه رنگ کفشی مناسب است.انتخاب کفش های مشکی همیشه جواب است ولی اگر به دنبال رنگ دیگری هستید، قهوه ای نیز مناسب است.

%انتخاب کردن کفش مناسب با انواع رنگ های شلوار جین

جین های آبی روشن در دنیای بزرگ و رنگارنگ استایل ها نقش تاثیرگذاری دارد؛ این شلوارها یک آیتم جذاب، همه پسند و ماندگاربرای مردان، زنان و کودکان است.

شلوارهای جین آبی روشن یک آیتم کلاسیک، مناسب تمام زمان ها و بسیار تطبیق پذیربوده؛ بیایید برخی از جذاب ترین نوع کفش که میتوان با شلوار جین آبی روشن ست کرد بررسی کنیم:

 

  • کفش کتانی سفید
  • کفش های جیر و فوتر قهوه ای
  • کفش کتانی یا کفش راحتی خاکستری
  • کفش چرمی قهوه ای
  • بوت های قهوه ای تیره
  • چکمه های چرمی مشکی
  • کفش کتانی تک راه راه
  • کفش های کتانی و ورزشی با رنگ های پاستیلی

این کفش های مناسب در طراحی و یا رنگبندی های شلوغ و پررنگ نیستند و به راحتی با روشنایی آبی همراه میشود، و قشنگی های خود را نشان میدهد.

و از احساس  شلوغی بیش از حد برای چشم مخاطب دوری میکند؛ اما اگر نوجوان هستید و به دنبال استایل های چالش برانگیزمیگردید؛ کفش نارنجی با جین آبی روشن و بالاتنه سفید بپوشید و یک فضای گرم و خوش شانسی برای خود رقم بزنید. اگر تمایل به ظاهر و تیپ های دانشجویی دارید شلوارجین آبی روشن را با کفش های ورزشی آبی و سورمه ای بپوشید؛ این نوع تیپ خوش پوش و راحت پسند است.

زمستان از راه رسیده شما به دنبال استایل زمستانه میگردید؛ شلوارهای جین آبی روشن، فاق بلند و تنگی را انتخاب کنید و با بوت های چرم بلند مشکی و نود؛ بهترین انتخاب برای ساده پسندان است. از طرفی نیم بوت های جیرو پارچه ای با لبه خزکه به چکمه های برفی معروف هستند برای این شلوار ها مناسب است.

نکته قابل توجه ای هم وجود دارد که شلوارتان به اندازه ای تنگ باشد تا درون چکمه قراربگیرد؛ یا اینکه دقیقا به اندازه ای باشد که تا خط و لبه ی بالایی کفش هایتان بیاید، ولی از طرفی به پا نچسبند و از طرف دیگر گشاد هم نباشند.

اگر به دنبال استایلی برای جلب توجه در خیابان و مراکز خرید هستید؛ کلاه برت قرمز، بوت های پاشنه میخی ده سانتی قرمزو شلوارجین آبی روشن همه خواسته شما را تمام و کمال برآورده میکند.

%انتخاب کردن کفش مناسب با انواع رنگ های شلوار جین %انتخاب کردن کفش مناسب با انواع رنگ های شلوار جین

  • جین آبی تیره

شلوارهای جین آبی تیره بیشتر از مشکی طرفدار دارد و با هر رنگ تیشرتی به خوبی ست می شود؛ به دلیل رنگ تیره پارچه؛ خیلی از افراد آنها را کمتراز شلوارهای جین روشن می شویند. این شلوارها با تمام چیزهایی که درکمدتان هستند مانند تاپ و تیشرت به راحتی ست می شوند؛ که می توانید در یک قرارهای رسمی با کت اسپرت بپوشید.

اما انواع کفش هایی که می توانید با شلوارجین آبی تیره بپوشید:

یکی ازرایج ترین استایل ها با شلوارجین استفاده از کفش کالج است؛ شلوارجین مام فیت، جذب و راسته در رنگ های آبی تیره بهترین ترکیب با کفش های کالج مشکی هستند.

ست جذاب دیگرشلوارجین راسته رنگ آبی تیره با کفش مردانه رسمی است؛ هرچند در ظاهر کفش رسمی در استایل رسمی کاربرد دارد و شلوارجین در استایل اسپرت استفاده می شود؛ اما در کنارتفاوت ها همخوانی نیزدارند.

از ست های کژوالی که این روز ها مورد استقبال قرار گرفته است ست جذاب کفش اسپرت و شلوارجین رنگ آبی تیره است؛ شما می توانید تمام مدل های شلوارجین از مام فیت و مام استایل را انتخاب کنید؛ برای این منظور بهتر است ازکفش اسپرت سفید استفاده کنید.

نیم بوت قهوه ای با شلوارجین ازبهترین ست ها برای فصل زمستان است؛ همانطورکه با شلوارجین روشن مناسب است با شلوارجین تیره هم ترکیب فوق العاده ای می سازد.

شلوار های جین تیره را می توانید با صندل های مشکی بپوشید، این نمونه ای ازست های بسیار کاربردی برای روز های گرم و تابستانی است؛ و استایل دلنشینی به شما می بخشد.

%انتخاب کردن کفش مناسب با انواع رنگ های شلوار جین

  • شلوارجین طوسی

رنگ طوسی همواره خالق یکی از جذاب ترین، شیک ترین و مناسب ترین رنگ هایی است که برای آقایان توصیه می شود. استفاده از شلوارهای جین طوسی در بهار و تابستان بیشترپوشیده می شود؛ این شلوارها در سایه های مختلفی ازروشن گرفته تا تیره موجود است، شلوارهای طوسی میتوانند گزینه ای عالی برای استایل های کژوال باشند؛ طیف های رنگی و بسیار متنوع و جذابی برای ست کردن با شلوارجین طوسی موجود می باشد، که برای هر فشن شویی بسیار شیک و رسمی عمل می کند، شما میتوانید این شلوار ها را با یک شومیز و صندل ست و مد روزی از خود بسازید.

شاید فکر کنید ست کردن کفش با شلوار جین طوسی کار سختی باشد؛ اما باید این موضوع را بپذیریم که کفش با شلوارطوسی هیچ محدودیتی ندارد. تنها مشکلی که وجود دارد رنگ خاص پیراهنتان است که اگر رنگ پیچیده ای باشد انتخاب کفش هم به مشکل میخورد.

شلوارجین طوسی با هر مدل کفشی ست میشود اما باید برای کفش رنگ مشکی، برای کتونی رنگ سفید و برای کالج رنگ عسلی را انتخاب کنید؛ البته بستگی به سایه ی رنگ طوسی شلوارهم بستگی دارد. به طورمثال اگربرای ست با شلوارطوسی، تیشرت سفید زده اید؛ بهتر است کتونی سفید بپوشید. یا با تیشرت یقه دارمشکی، از کالج مشکی، زرشکی یا عسلی استفاده کنید. در واقع تصمیم نهایی با خودتان است اما پیشنهاد ما این است که ابتدا برای بالاتنه خود تصمیم بگیرید بعد به فکر مدل و رنگ کفش تان باشید.

%انتخاب کردن کفش مناسب با انواع رنگ های شلوار جین

  • شلوارجین سفید

اگربه دنبال استایل های کژوال هستید و ریسک کردن برایتان جذابیت خاصی دارد، پیشنهاد می کنیم شلوارجین سفید را امتحان کنید. جین سفید از آن دسته لباس هاست که محدودیت فصلی ندارد و در تابستان به دلیل رنگ روشن آن و در زمستان به علت ضخیم بودن پارچه میتوانید آن را پوشید؛ اما برای ست کردن نوع کفش در فصل های مختلف باید کمی وسواس به خرج داد. این نوع شلواربا انواع کفش ها ست می شود و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

اگرشما با شلوارجین سفید استایل رسمی دارید؛ پس بهتر است از کفش های رسمی استفاده کنید، برای این منظوربهتراست کفش های رسمی تخت و یا پاشنه دارمدل نوک باریک آن را بپوشید، و از مدل های رنگی کمک بگیرید.

هنگامی که درفصل زمستان هستید و امکان پوشیدن صندل و کفش لژ دار وجود ندارد؛ یک بوت مچی میتواند گزینه مناسبی باشد. برای انتخاب رنگ به دنبال سایه های روشن مانند قهوه ای روشن بروید؛ در ضمن شلوارجین سفید خود را دقیقا تا بالای بوت تا کنید و زیبایی منحصربه فرد آن را ببینید. اگر تمایل به پوشیدن کتانی با شلوارجین سفید دارید، کتانی سفید بهترین گزینه برای شماست.

آقایان میتوانند با پوشیدن شلوارجین سفید به همراه تیشرت خاکستری، و یک جفت بوت شنی استایلی ایده آل برای خود بسازند.

سخن پایانی

شاید شما هم مثل همه استایلیست ها انتظارنداشتید، که با تنها یک رنگ جین بتوانید هزاران استایل رسمی و غیررسمی داشته باشید. برای داشتن استایلی جذاب کافی است فقط اعتمادبه نفس داشته باشید؛ و کمی سلیقه به خرج دهید. استایل های با کیفیت، بازی با رنگ ها، با مدل کفش ها و آیتم های سیاه و سفید غوغا به پا میکند. وقتی عاقلانه انتخاب کنید، دنیای فشن شما را از آیتم های غیرضروری بی نیاز می سازد. امیدوارم راهنمایی های بالا شما را نسبت به رنگ های شلوارجین و نحوه ست کردن کفش با آن ازناامیدی درآورده باشد، و شما را به روزگارجوانی، شادابی و رنگ های شاد و روشن برگرداند.

 

 

برای مشاهده همه مدل های شلوار جین میتونین به غیر از سایت از پیج ارغوان جین هم دیدن کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *