اخبار, اخبار و آموزش

با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

%با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

با کت جین بلند چه شلوارهایی ست کنیم؟

نحوه ست کردن کت جین

شاید خیلی از شما ها انواع مختلفی لباس در کمدتان داشته باشید اما اطلاعی از نحوه پوشیدن و ست کردن آن ها با همدیگررا ندارید. یکی از نمونه لباس های پرطرفدارکه امروزه خیلی ترند شده است؛ انواع جین می باشد، که همه به دنبال این هستند لباس های جین را با چه شلواری ست کنند.

استایل اسپرت از رایج ترین تیپ های لباس در جامعه شده است؛ که بویژه در جوانان از اهمیت بسیاری برخورد داراست. یکی از این سبک استایل های پرکاربرد، ست کردن کت جین در رنگ های مختلف است. ما در این بخش از ادامه مقاله به شما توضیح خواهیم داد؛ که چطور میشه با ساده ترین لبس های کمدتان هم شیک پوش و همیشه خوشتیپ به نظربیایید. با ما همراه باشید.

 

با کت جین بلند چی بپوشیم؟

اگر شما هم استایل های کژوال از تیپ های محبوب تان است پس بدون شک چندین ست با کت جین در کمد لباس هایتان موجود است. درمواقع کت جین از آیتم های کاربردی برای اغلب خانم ها به حساب می آید؛ استفاده از این کت ها برای تمام فصول سال کاربرد دارد.

شاید برخی اززنان با اصطلاح تام بوی آشنایی نداشته باشند؛ اما به عبارتی ساده میگوییم، که هر استایلی که از سبک لباس ها و پوشش آقایان الهام گرفته است تام بوی گفته می شود.

استفاده از کت جین برای علاقه مندان به استایل تام بوی بسیار جذاب و کاربردی است.

در حال حاضر کت های جین در انواع رنگ ها و مدل های مختلف طراحی و دوخته می شود. و یکی از پر استفاده ترین آن ها کت جین بلند است. بلندی این کت ها متوسط بوده و می توان به عنوان مانتو از آن استفاده کرد. برای استایل کردن این کت ها می توانید از انواع تیشرت، شال و کفش استفاده کرد.

 

کت جین مناسب برای هر اندام چگونه است؟

فرم ساعت شنی

این فرم دارای ساختار بدنی برابرهستند یعنی بالاتنه و پایین تنه هم اندازه است، پس باید به دنبال لباسی برویم که کمر را باریک تر نشان دهد. برای جذابیت این فرم اندام می توانید از ترکیب شلوارهای جذب فاق بلند و کت جین استفاده کنید.

فرم گلابی

این فرم بدنی به نوعی است که عرض بالاتنه یعنی شانه ها کمتر از عرض لگن می باشد. پس برای حفظ تناسب در این اندام کت های جین جیب دارانتخاب کنید؛ تا قسمت های جیب جلوی لباس تناسب را برای سینه و شانه حفظ کند.

فرم مستطیلی

هم عرض بودن بالاتنه، کمر و پایین تنه از ویژگی های فرم بدنی مستطیلی است؛ برای این مدل اندام باید به دنبال کت هایی دارای برش افقی و عمودی در قسمت کمرباشیم.

زیرا باعث شده تا در قسمت کمر فرو رفتگی هایی ایجاد شود و فرم اندام را متناسب ترکند.

علاوه براین پیراهن های بلند راسته به همراه کمربند پهن برای زیرکت جین گزینه مناسبی است. این سبک از استایل در خوش فرم بودن اندام شما نقش مهمی دارد.

فرم مثلث وارونه

مثلث وارونه به نمونه فرم بدنی گفته می شود که در آن عرض بالاتنه نسبت به عرض پایین تنه بیشتر باشد و کاملا برعکس فرم گلابی است. استفاده از کت جین جیب دار برای این افراد توصیه نمی شود. دراصل باید کت های بدون جیب را انتخاب کنند تا بالاتنه خلوت تر و کوچک تر نشان داده شود.

علاوه براین برای تکمیل شدن این استایل بهتراست به سراغ شلوارمام استایل بروند؛ تا یک پوشش زیبا و بی نقص داشته باشند.

%با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

ست کت جین با شلوارمام استایل

شلوارهای مام استایل دارای فاقی بلند هستند که معمولا تا بالای ناف می آید و قسمت شکم را می پوشاند؛ این شلوارها برخلاف بقیه نمونه ها، رنگ آبی یکدستی دارند، و از ویژگی های دیگر آن می توان به ظاهری گشاد مخصوصا درناحیه فاق و ساق پا اشاره کرد؛ و چین های متعددی در دوخت آن دیده می شود.

شما می توانید این شلوارزیبا را با کت جین بلند همرنگ خودش ست کنید.

%با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

ست کردن کت جین با پیراهن و شلوارجین بگی

دلیل پرطرفداربودن شلوارهای بگی راحتی و کاربرد آن درهرفضایی هست. اما سوالی که شاید ذهنتان را درگیرکند این است که شلوارهای گشاد و بگی را با چی بپوشیم؟

ترکیب کردن کت های جین به دلیل اینکه حالت راسته ای دارند؛ با شلوارهای بگ بهترین گزینه است؛ واستایل شما را از حالت یکنواختی خارج میکند و جلوه شیک تری به شما می دهد.

به همراه آن می توانید از پیراهنی سفید با کت جین و یک جفت کتانی سفید استفاده کنید.

تضاد بین پیراهن و ست شلوار و کت جین به زیباترشدن ظاهرتان کمک میکند وجلوه ای درخشان به شما خواهد داد.

%با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

کت جین و شلوارجین اسکینی

شلوارهای اسکینی از نمونه های پرطرفدارو محبوب دربین زنان و دختران جوان است؛ و هرخانومی دست کم یکی از این شلوارهای لی جذب داخل کمد لباسش دارد.

این طرح شلواربه دلیل چسبان بودن آن فرم زیبایی به پاها می دهد؛ و برای دختران با پاهای لاغر انتخابی مناسب و ایده آل است.

اگر می خواهید با شلوارهای اسکینی تیپی اسپرت داشته باشید؛ پیشنهاد ما به شما این است که در کنارش ازکت جین بلند همرنگ خودش استفاده کنید، یا برای ایجاد تضاد بین آن به جای شلواراسکینی آبی از رنگ سفید به همراه شال سفید و کت جین را بپوشید.

%با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

کت جین بلند به همراه هودی و لگ

لگ ها در نوع خود به شلواری معروف است که تا حدودی شبیه ساپوت هستند؛ دارای کشسانی بسیارزیاد است و حالت ارتجاعی دارند؛ که معمولا هنگان کشیدن آن به سمت بالا حالت کشی بودن آن حس می شود. همه خانوم ها به پوشیدن لباس های خاص و جذاب علاقه مند هستند، زیرا معتقدند این لباس های زیبا تاثیر زیادی در بهتر شدن ظاهرشان دارد.

از مزیت های این لگ ها حالت ورزشی بودن آن است، که می توان در باشگاه و چه درخانه آن را پوشید. معمولا پوشیدن شلوار های لگ برای افراد لاغرتوصیه می شود.

برای ست کردن کت جین و لگ شما احتیاج به یک هودی همرنگ لگ تان دارید؛ به طورمثال ترکیب کت جین بلند و هودی مشکی به همراه لگ مشکی یکی از پرطرفدارترین ترکیب های اسپرت است. چرا که اگر هودی و لگ شما همرنگ باشد، ظاهری آراسته تر برایتان می بخشد.

%با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

ست کت جین و شلوارجاگر

ساخته شدن شلوارهای جاگر دراصل برای ورزش است اما در استایل های مختلف از آن استفاده می کنند. طراحی این شلوارها به گونه ای است که پارچه شلواردر بالای مچ پا جمع می شود. این به علت کارشدن کش در قسمت مچ پا است؛ که باعث بهتر دیده شدن کفش شما می شود. درحال حاضر از مدل های ترند این روزهاست که به دلیل مناسب بودن آن با استایل های راحتی همچون کژوال بسیارمورد توجه جوانان قرارگرفته است.

%با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

اگرقرارملاقات دوستانه دارید، و احتیاج مند پیاده روی طولانی هستید؛ ما به شما ست کت جین و شلوارجاگر به همراه یک جفت کتونی همرنگ شلوارتان پیشنهاد می کنیم، این ست جذاب زیبایی شما را دو چندان می کند.

%با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

کت جین بلند و شلوارپارچه ای

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید، که راحتی را ترجیح می دهید، از شلوارپارچه ای استفاده کنید. این شلوارها معمولا درسمت پایین راسته هستند و برای افرادی که لاغرنیستند گزینه مناسبی است زیرا که پاها را کشیده ترنشان می دهد. همچنین ازآن دسته شلوارها است که برای خانوم ها ازجوان تا سالمند قابل استفاده و مورد پسند است.

%با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

حالا برای انتخاب کردن نوع مانتو می توانید به دنبال کت جین همرنگ آن و یا حتی رنگی ضد آن بروید؛ و آن را با یک شال طرح داریا اینکه زرد و یا سفید ست کنید .

و برای منظم شدن استایل تان ازکتانی همرنگ شال تان استفاده کنید تا تیپ ایده آل برایتان به ارمغان بیاورد.

%با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

ست کردن کت جین با دامن و پیراهن بلند

برای دستیابی به استایلی دخترانه و جوان پسند ترکیب کت جین با دامن را حداقل یک بار امتحان کنید. استایل کت جین به همراه دامن گزینه مناسبی برای فصل بهاراست. زمانی که کت جین را با دامن های طرح داروبلند ست کنید؛ پوششی کامل و بی نقص از خود نمایان می کنید که می توانید درموقعیت های مختلف آن را بپوشید.

علاوه بردامن استفاده ازپیراهن های بلند و ساحلی های خنک و طرح داریک استایل  بهاری و شاد به شما می بخشد.

%با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

درضمن برای داشتن استایلی شیک وزیبا و خوش فرمی اندامتان انتخاب سوتین مناسب هم از اهمیت ویژه ای برخورددار است . همچنین درفصل بهاربه دلیل گرم شدن هوا استفاده از سوتین های نخی توصیه می گردد. زیرا از تعریق بدن جلوگیری می کند و از عرق سوز شدن درامان هستید.

 

%با کت جین بلند شلوار چی بپوشیم؟

سخن پایانی

همانطور که دراین مقاله اشاره شد کت جین را می توان با انواع شلواراز راسته و گشاد تا جذب پوشید و استایلی کژوال و نیمه رسمی تشکیل داد؛ و فهمیدید که کت های جین بلند برای هر فرم اندامی چگونه است و چه مدل آن را باید انتخاب کرد. امیدوارم مطالب این مقاله برایتان مفید باشد و شما را از دوگانگی اینکه چطورو کجا بپوشیم نجات دهد.

 

 

برای مشاهده همه مدل های شلوار جین میتونین به غیر از سایت از پیج ارغوان جین هم دیدن کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *