اخبار, اخبار و آموزش

راهنمای سایز شلوار ایرانی و ترک

%راهنمای سایز شلوار ایرانی و ترک

راهنمای سایز شلوار ایرانی و ترک

%راهنمای سایز شلوار ایرانی و ترک

خرید آنلاین لباس گاهی اوقات دشوار است. اما خطرناک ترین چیز خرید اینترنتی شلوار زنانه است! چون تقریبا هیچ سایز استانداردی برای او وجود ندارد! برندهای مختلف ممکن است نمودار سایز مخصوص به خود را بر اساس تناسب و استایل شلوار داشته باشند، بنابراین شما به سختی تحت فشار خواهید بود.

%راهنمای سایز شلوار ایرانی و ترک

مثلاً یک برند ممکن است سایز شما S باشد، برند دیگری ممکن است M یا حتی XS باشد! نگران نباش! در زیر، راهنمای جامعی برای یافتن سایز شلوار زنانه گردآوری کرده ایم. اگر اندازه بدن خود را می دانید، می توانید اندازه خود را مطابق نمودار اندازه گیری استاندارد تنظیم کنید و در نهایت انتخاب درستی را انجام دهید، به خصوص با ریسک کمتر

اگر میخواهید نکاتی در مورد سایز شلوار ایرانی و ترک مردانه و زنانه اطلاعاتی را کسب کنید این مقاله را از وبسایت ارغوان جین تا پایان همراهی کنید.

راهنمای سایز شلوار ایرانی

قد بیرونی

فاصله بین کمر و پاها را قد بیرونی شلوار می گویند. قد بیرونی شلوار نکته بسیار مهمی است. تعریفی که می بینید اساس کار سازنده است. با این حال، به عنوان یک مصرف کننده، باید نوع کفشی را که با شلوار می پوشید در نظر بگیرید. از آنجایی که کفش های مختلف معمولا کمی بالاتر از مچ پا قرار دارند، طول بیرونی شلوار دقیقاً در مچ پا اندازه گیری می شود.

حالا اگر شلوار پاشنه دار بپوشید، معمولاً گوی پا از کفش بیرون زده است. در این شرایط پس از محاسبه قد بیرونی شلوار، بهتر است حدود 1.5 سانتی متر اضافه کنید. به این ترتیب می توانید قد مناسب شلوار خود را بدست آورید.

%راهنمای سایز شلوار ایرانی و ترک

طول داخل شلوار را اندازه بگیرید.

طول بین مفاصل دو پا که سجاف و مچ پا نامیده می شود، طول داخلی شلوار است.

 اندازه شلوار در قسمت کمر

تعیین محل صحیح اندازه گیری کمر یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در بسیاری از شلوارهای مردانه و زنانه است. با این حال، یک مکان خوب برای اندازه گیری کمر معمولا بالای شکم و زیر استخوان ها است.

 اندازه گیری حوضچه دور (لگن)

انحناها در محدوده های زیر محاسبه دور باسن را برای سایز شلوار زنانه دشوار می کند، اما دور باسن باید از وسیع ترین قسمت اندازه گیری شود. برای این کار ابتدا وسیع ترین ناحیه دور باسن را مشخص کنید. سپس از یک متر برای محاسبه دور باسن خود استفاده کنید.

اشتباه نیست اگر بگوییم دلیل اصلی سایز شلوار برای خانم ها کمر است. با این حال، اگر تفاوت قابل توجهی بین اندازه های دور کمر و دور کمر وجود دارد، هنگام انتخاب شلوار برای زنان باید از اندازه گیری دور کمر به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.

با دانستن خوب این چهار مورد و سنجیدن آنها به راحتی می توانید شلوار زنانه مورد نظر خود را به روش های مختلف پیدا کنید. البته توصیه ما این است که برای سنجش هر یک از موارد فوق از دیگران کمک بگیرید تا انصاف لازم در این فرآیند رعایت شود. همچنین می توانید برای تعیین سایز شلوار زنانه خود، شلوارهای دیگری به اندازه دلخواه بپوشید.

%راهنمای سایز شلوار ایرانی و ترک

نحوه اندازه گیری شلوار مردانه

به کسی نیاز دارید که به شما کمک کند اندازه شلوارتان را روی بدنتان اندازه بگیرید. این اندازه گیری بهتر است توسط یک خیاط با تجربه انجام شود. با این حال، شما می توانید به راحتی سایز خود را در خانه پیدا کنید، ما به شما نحوه اندازه گیری را آموزش می دهیم.

نکته : برای اندازه گیری سایز شلوار مردانه از نوار پلاستیکی یا مواد منعطف در اطراف بدن استفاده کنید.

متر نوار را موازی با ناحیه کمر خود قرار دهید. (بزرگترین قسمت کمر شروع به بزرگ شدن می کند و شیار طبیعی کمر را نشان می دهد.) تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که نوار خیلی پهن یا خیلی سفت نباشد تا انگشتان شما بین بدن و اندازه گیری فاصله داشته باشند. بنابراین شما یک اندازه گیری دور کمر دریافت خواهید کرد.

برای اطمینان از صحت سایز که گرفته اید، می توانید یکی از شلوارهای خود را روی زمین قرار دهید و با متر اندازه گیری کنید و با سایز بدن خود مقایسه کنید. (یک یا دو سانتی متر اختلاف طبیعی است)

سایز شلوار ایرانی و ترک زنانه را چگونه می توان اندازه گیری کرد؟

شما به کسی نیاز دارید که به شما کمک کند سینه خود را اندازه بگیرید. این اندازه گیری بهتر است توسط یک خیاط با تجربه انجام شود. با این حال، نحوه اندازه گیری را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید به راحتی اندازه های خود را در خانه پیدا کنید. برای اندازه گیری سایز شلوار زنانه از یک کش یا پارچه انعطاف پذیر در اطراف بدن استفاده کنید.

مرحله اول

نوار اندازه گیری را روی زمین در قسمت کمر خود قرار دهید (قسمت باریک کمر که شروع به گشاد شدن می کند و انحنای طبیعی کمر شما را نشان می دهد). به یاد داشته باشید که گیج را طوری تنظیم کنید که خیلی پهن یا خیلی باریک نباشد، به طوری که انگشتان شما بین بدن شما و گیج فاصله ایجاد کنند. در اینجا نحوه پیدا کردن دور کمر خود آورده شده است.

مرحله دوم

همانطور که دور کمر خود را اندازه می گیرید، نوار اندازه گیری را به آرامی روی پرترین و برجسته ترین قسمت کمر خود قرار دهید.

مرحله سوم

حالا باید قد شلوار را پیدا کنید. برای این کار باید درز شلوار را اندازه بگیرید. متر نوار را مستقیماً روی دکمه شلوار قرار دهید و تا مچ پا اندازه بگیرید.

توصیه ها لطفاً شلوارهای 2-3 سانتی متری با چکمه های پارچه ای و بلند را بگذارید.

%راهنمای سایز شلوار ایرانی و ترک

نکات مهم در مورد سایز شلوار ایرانی ترک زنانه

بهترین سایز شلوار را پیدا کنید سایزها باید به جای S، M و L استفاده شوند، زیرا می توانید سایز S بگیرید، اما ساق بلند یا پاهای کوتاه و بلند دارید. سایز شلوار خود را از قبل می دانید. شلوار. مهم. این ممکن است به شما کمک کند.

اکنون اندازه ها را با نمودار سایز شلوار زنانه مطابقت دهید تا اندازه شلوار خود را بدانید.

اگر میخواهید به اندازه های استاندارد دسترسی پیدا کنید میتوانید وبلاگ مورد نظر را از وبسایت ارغوان جین تا پایان بخوانید.

از آنجایی که اندازه درج شده روی برچسب رنگ معمولا اینچ است، ما برای راحتی شما اندازه را به سانتی متر تبدیل کرده ایم.

توجه: برای تبدیل از اینچ به سانتی متر، هر اینچ را 2.54 ببینید.

هر آنچه که در مورد راهنمای سایز شلوار ایرانی و ترک دانسته­اید!

امروز شما به خوبی با راهنمای سایز شلوار ایرانی و ترک آشنایی پیدا کرده اید اگر این وبلاگ مورد پسنده شما واقع شده است وبسایت ارغوان جین را در شبکه های مجازی دنبال کنید.

از اینکه تا پایان با ما همراه بودید کمال تشکر را از شما عزیزان داریم.

1 نظر در “راهنمای سایز شلوار ایرانی و ترک

  1. بسیار عالی و کاربردی ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *