اخبار, اخبار و آموزش

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل + تنخور مدل ها

%تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل + تنخور مدل ها

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل + تنخور مدل ها

در حال حاضر یکی از شلوار هایی که در بین خانم ها محبوب شده است شلوار مام فیت است این نوع شلوارها به تازگی یکی از پر فروش ترین شلوارها در ایران محسوب میشود اما در کنارش شلوار مام استایل هم به تازگی ترند شده است اگر نمیدانید که شلوار مام فیت بخرید یا مام استایل با ما همراه باشید تا به شما تفاوت شلوار مام فیت با مام استایل را به خوبی بیان کنیم

اگر میخواهید که شلوار مام فیت و مام استایل را با کمترین قیمت برای خود خریداری کنید ما به شما وبسایت ارغوان جین را معرفی میکنیم.

%تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل + تنخور مدل ها

ویژگی شلوار مام فیت

شلوار مام فیت چسبناک و جاذب نیست و در عین حال خیلی گشاد هم نیست و می تواند با یک پرنس بلند پاها را زیباتر و شاداب تر نشان دهد. برش کمر بلند باعث می شود باسن شما کشیده به نظر برسد و فرم بدن شما را صاف کند. شلوار جین مام فیت را می توان با ضخامت های مختلف و حتی پارچه های کشدار درست کرد.

ویژگی های شلوار مام استایل

شلوار مام استایل ها حد وسط بین شلوار جین و شلوار لی است و از جین ضخیم ساخته شده است. روش دوخت شلوار مام استایل این است که فاق آن را پهن و بلند آماده میکنند.

جالب است بدانید که تاریخچه پوشیدن شلوار فاق تقریباً 50 سال است که وجود دارد و مدتهاست که در دنیای مد به عنوان یک سبک عالی مطرح بوده است. محبوبیت و طرفداران زیادی این نوع شلوار در ایران دارد.

اگر به دنیای مد علاقه دارید و می خواهید ظاهر شما از آخرین ترندها پیروی کند، شلوارهای مام استایل را در کمد لباس خود دارید فراموش نکنید. این شلوار علاوه بر اینکه ظاهری شیک و شیک به شما می دهد، به لطف کمر بلند می تواند پاهای شما را بلندتر  نشان دهد.

علاوه بر این، شلوارهای مام استایل چندان سخت نیستند و به راحتی با بسیاری از لباس ها هماهنگ می شوند. سپس نحوه پوشیدن آن را خواهیم دید.

%تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل + تنخور مدل ها

شلوار زنانه مام استایل

ترکیب ساده شلوارهای زنانه مام استایل یکی دیگر از ویژگی های خوب این شلوار است. شلوار مام استایل را می توان با بسیاری از کفش ها استفاده کرد.

در حال حاضر مدل شلوار جین زنانه معمولا با کفش پاشنه دار پوشیده می شود، اما بهترین راه برای استفاده از این کفش ها و شلوارها استفاده از شلوارهای ساق سفید است.

شلوار مام استایل مدل پاشنه بلند

شلوار مدل جین مام استایل، به خصوص اگر ته آن را بکشید، با شلوار سفید نازک فوق العاده به نظر می رسد و می تواند شما را جذاب و شیک نشان دهد.

شلوار زنانه مام فیت

نکته دیگر کاربردی بودن این شلوار این است که در فصول مختلف سال قابل پوشیدن است. به عنوان مثال، در روزهای زمستان، شلوارهای مدل مامان با یک پلیور گرم و چکمه یا نخی راحت تر خواهند بود.

شلوار مام فیت مدل چکمه­ای

این مدل شلوار مام فیت را می توان آن را با یک تی شرت ساده اسپرت در تابستان پوشید و ظاهری راحت و شیک دارد.

بنابراین علاوه بر پوشاک شیک، شلوار می تواند گزینه ای اقتصادی و ارزان برای شما باشد. زیرا این مدل شلوار بسیار کاربردی است و به راحتی می توانید آن را با نوع لباسی که در کمد خود دارید ست کنید و لازم نیست برای آن شلوار یا لباس خاصی بخرید.

%تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل + تنخور مدل ها

چرا شلوار مام فیت زنانه محبوب است؟

یکی از پرکاربردترین عناصر در استایل شلوار با توجه به سلیقه های مختلف طراحی شده و نام های مختلفی دارد. حتماً اصطلاح شلوار مام فیت را شنیده اید و با این شلوارها آشنایی دارید. شلوارهای گشاد و راحت برای استایل های اسپرت و کژوال مناسب هستند، اما تفاوت شلوار مام فیت با شلوار مام استایل چیست؟

تفاوت بین شلوار Amma Fit و Amma Style

قبل از اینکه به تفاوت‌های بین شلوارهای Mom Fit و Mom Style نگاهی بیاندازیم، اجازه دهید ابتدا هر کدام را به اختصار معرفی کنیم.

شلوار مام فیت

شلوار مام فیت نه تنها بلند و خوش فرم است، بلکه در انواع پارچه ها و حتی چرم های نرم نیز موجود است. شلوار مام فیت بالای ناف بسته می شود.

شلوار مام استایل

شلوارهای مام استایل متعلق به گذشته هستند و دوباره مد شده اند. شلوارهای مدل مام استایل دارای فاق بلند و کمر متصل به ناف هستند، بنابراین بالا تنه به راحتی دیده می شود، اما ران ها و پاها گشاد و پاها کمی باریک را نشان میدهد.

شلوارهای زنانه مام استایل از پارچه غیر کششی استفاده می کنند. اگر کوتاه قد و چاق هستید، شلوار مام استایل را نپوشید زیرا باعث می شود بیش از حد پف کرده به نظر برسید.

بارزترین تفاوت بین شلوار مام فیت و مام استایل

شلوارهای مام فیت و مام استایل کوتاه هستند، اما بلند نیستند، معمولا 90، 95 و 100 هستند. شلوار مام استایل و فیت قبلا جین بود ولی الان رنگ های متنوعی دارند که اگر هر کدام را برای خود خریداری کنید نه تنها جذاب شیک بنظر میرسید بلکه شما را خوش اندام نشان میدهد.

شباهت بین شلوار مام فیت و مام استایل

شباهت های زیادی بین شلوار مام فیت و شلوار مام استایل وجود دارد، اما بزرگترین تفاوت بین این دو شلوار این است که شلوار مام استایل در قسمت ران و پا کمی باریک تر است، اما شلوار مام فیت روی ران و ساق پا بلندتر به نظر می رسد. همچنین جنس لباس زیر معمولا ضخیم و کشدار است.

اگر لاغر هستید، شلوارهای مدل مام استایل انتخاب خوبی برای شما هستند، اما پوشیدن شلوارهایی که متناسب با بیشتر اندام شما باشد، محدودیت کمتری دارد.

مام استایل را با شلوار مام استایل ست کنید

شلوار مام استایل برای تمام فصول مناسب است و می توانید بسته به سرد یا گرم بودن آن را در لباس های مختلفی بپوشید.

با پوشیدن شلوار، پیراهن یا شورت زنانه و استفاده از کفش و کفش می توانید استایل خود را کامل کنید. کفش های پاشنه بلند را می توان با شلوار مام استایل پوشید.

لباس های بافتنی، ژاکت های بلند و پیراهن های یقه دار، لباس هایی هستند که با شلوارهای مام استایل ست می شوند.

هر آنچه که در مورد تفاوت بین شلوار مام فیت و مام استایل دانسته­اید!

امروز شما به خوبی با در مورد اینکه شلوار های مام فیت و مام استایل چه تفاوت هایی دارند اطلاعاتی را کسب کرده­اید اگر قصد خرید هر کدام شلوار را دارید فقط کافیه که به وبسایت ارغوان جین مراجعه کنید.

از اینکه تا پایان محتوا را ما را همراهی کردید بسیار متشکریم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *