اخبار, اخبار و آموزش

شلوار جین بهتر است یا کتان؟ +مقایسه پارچه لی و کتان

%شلوار جین بهتر است یا کتان؟ +مقایسه پارچه لی و کتان

شلوار جین بهتر است یا کتان؟ +مقایسه پارچه لی و کتان

همه عاشق کت و پیراهن های اسپرت با پارچه های شیک و طرح های منحصر به فرد هستند. اما به خودی خود جذاب نیستند، زیرا زیبایی آنها باید با شلوار مناسب ترکیب شود. اگر هنگام انتخاب لباس شلوار مناسب نپوشید، کل لباس را خراب می کند و جذابیت خود را از دست می دهد، مهم نیست که بلوز یا ژاکت چقدر شیک باشد، اگر درست انتخاب نشود، همیشه جذابیت، زیبایی خود را از دست می دهد. .

به طور کلی شلوار باید مناسب باشد و شلوار کوتاه باشد. برای انتخاب شلوارهایی که برای چند تیپ مناسب هستند، این پست برخی از نکات کلیدی را که تیپ شما را بهتر می کند برجسته می کند، بنابراین با وبسایت ارغوان جین با ما همراه باشید. .

%شلوار جین بهتر است یا کتان؟ +مقایسه پارچه لی و کتان

 شلوار کتان یا شلوار لی ؟

شلوارهای جین برای جلب توجه شیک پوشان رقابت جدی دارند و انتخاب یکی بر دیگری کار آسانی نیست.

بسیاری از زنان جوان هنگام خرید شلوار زنانه در انتخاب شلوار گرمکن و شلوار جین مردد هستند. شاید در نگاه اول فکر کنیم که برنده مسابقه شلوار نخی همیشه بیشتر از شلوار کتان است، اما اینطور نیست. زمانی شلوار کتان بیشتر از شلوار جین محبوبیت داشت.

جدیدترین مدل های شلوار جین را در فروشگاه ارغوان جین مشاهده کنید؛ برای ورود به وبسایت روی کلمه ارغوان جین کلیک کنید.

هیچ پاسخ روشنی برای این سوال وجود ندارد که کدام یک با شلوار جین بهتر می‌آیند، و پاسخ به همه این سوالات بسته به سلیقه، سن، استفاده، فصل، بودجه و سایر پارامترها متفاوت است. برای رسیدن به پاسخ صحیح به این سوال باید موارد متعددی را در نظر بگیرید که برخی از آنها مهم هستند که در ادامه این مقاله خواهید خواند.

%شلوار جین بهتر است یا کتان؟ +مقایسه پارچه لی و کتان

تفاوت بین شلوار کتانی و شلوار جین

هم شلوار کتان و هم شلوار لی هدف یکسانی را برای ایجاد راحتی برای پوشنده دارد. در کشور ما خانم ها نمی توانند شلوارهای مجردی را بدون پوشش های دیگر کت بلند بپوشند. به همین دلیل خانم ها باید جوراب شلواری و لباس زیر را با کت، کت یا کت ترکیب کنند.

با این حال، مدل های ست شده با شلوار کتان رسمی تر از مدل های مشابه با شلوار جین هستند. شلوار گرمکن زنانه نیز با یک کت رسمی تر به نظر می رسد تا شلوار جین با همان پیراهن.

بنابراین، هنگام انتخاب بین کتانی و شلوار جین، انتظاراتی که از آنها دارید را در نظر داشته باشید. اگر قصد خرید شلوار زنانه برای رویدادهای خصوصی یا مکان های ورزشی و مسافرتی را دارید، شلوار جین انتخاب خوبی به نظر می رسد، اما اگر قصد دارید شلوار خریداری شده خود را در محل کار بپوشید، به سراغ شلوارهای کتان بروید.

تفاوت شلوار کتان با شلوار جین در دوام است

دوستداران جین این شلوار را از نظر دوام بی نظیر می یابند، جایی که شلوار کتان به پاهای شما نمی رسد. واقعیت این است که طول عمر و دوام شلوار جین و شلوار کتان به عوامل زیادی مانند کیفیت پارچه، دوخت، سنگ نمک، شستشو و شرایط مراقبت بستگی دارد.

در مقایسه با مدل های اسپرت زنانه، شلوار کانواس اسپرت زنانه باکیفیت، کیفیت پارچه و دوخت را تضمین می کند و از نظر ماندگاری چیزی دست کمی از شلوار جین دخترانه ندارد. البته ماندگاری شلوار روی پای خانم خواهر مشخصا به شادابی و خونسردی و احساس کتک خوردن او مربوط می شود! البته دخترانی که در شب و مجالس مهمانی می کنند و لحظه ای استراحت نمی کنند و یا آنهایی که مدام در کوهستان و طبیعت گردی هستند، نه بهترین لباس ورزشی زنانه دارند و نه بهترین لباس ورزشی زنانه. شلوار جین او می تواند با پاهای بلند راه برود.

 

خرید لباس و شلوار رسمی مردانه

هنگام پوشیدن این نوع شلوار مطمئن شوید که کمر شلوار بالای باسن و زیر ناف باشد. در انتخاب این شلوار باید دقت بیشتری داشته باشید. زیرا انتخاب این شلوار ظریف تر و دشوارتر است.

هنگام خرید شلوار مردانه سایز را در نظر بگیرید. از انتخاب شلوارهایی که برای شما خیلی گشاد هستند خودداری کنید. اگر در حین ورزش شلوار شما پف می کند، شلوار شما خیلی بزرگ است. بدیهی است که هنگام خرید شلوار نخی از خرید شلوارهای خیلی تنگ خودداری کنید.

همانطور که در ابتدا گفتم قد شلوار بسیار مهم است. برخی متوجه می شوند که شلوار به طور کامل کف کفش را می پوشاند و شلوار کمی گشاد و متورم است و برخی دیگر احساس می کنند که شلوار کاملا صاف است و هیچ ورمی در کفش وجود ندارد. در بیشتر موارد، انتخاب بین این دو بهترین گزینه است.

خرید لباس زیر مردانه و شلوارهای مشابه.

هنگام خرید شلوار کتان، کمر باید 2.5 تا 5 سانتی متر از کمر فاصله داشته باشد. در برخی موارد که می خواهید از این شلوارها به صورت روزانه استفاده کنید، بهتر است برای راحتی بیشتر، شلوار پارچه ای زیر ناف باشد. در واقع، شلوار کتان کمی تنگ تر از شلوار نساجی است.

نکات اساسی برای خرید شلوار مردانه

اگر در حال خرید یک شلوار زیر یا شلوار مردانه هستید، در اینجا چند گزینه وجود دارد: شما می توانید یکی از بهترین ها را انتخاب کنید. در واقع، اگر کیف هنگام پوشیدن، به خصوص هنگام نشستن صاف نباشد، کیف دچار درد و خارش خواهد شد. شلوارت برایت تنگ است.

بیشتر مردها دوست دارند لبه شلوارشان کمی به کفش هایشان دست بزند، اما نه زیاد. شلوار را با هم ترکیب کنید، اگر خیلی بلند باشد و کفش را بگیرید و کیف و پفک بیندازید، ظاهری درهم به مردان می دهد. برای قد شلوار کتان، بهتر است ساق کفش را بپوشانید و اجازه دهید کمی خم شود.

خرید شلوار جین مردانه

خرید شلوار جین مردانه که معمولا به عنوان شلوار معمولی استفاده می شود با دو مورد قبلی متفاوت است. هنگام خرید شلوار جین مردانه، بند کمر شلوار باید 3 تا 5 سانتی متر بالاتر از ناف باشد (البته بسته به مدل شلوار جین این مقدار متفاوت است).

بهتر است شلوار جین را انتخاب کنید که مناسب باشد و با اندام به خصوص سایز و سایز مخالف نباشد. برای رسیدن به این هدف، باید مطمئن شوید که شلوار جین به خوبی با ران تناسب نداشته باشد و تا زیر زانو چروک نشود. اگر ران های بزرگی دارید بهتر است از شلوار جین راسته استفاده کنید. این شلوار پاهای شما را صاف می کند و ران های بزرگ شما را برجسته می کند.

هنگام خرید شلوار جین مردانه دقت کنید که کمرتان حداقل یک سایز کوچکتر از حد معمول باشد. وقتی صحبت از قد شلوار جین به میان می آید، بهتر است شلوار پاهای کفش را کاملاً بپوشاند و به خوبی داخل کفش قرار بگیرد. برخی افراد هنگام خرید شلوار جین یک سجاف بلند انتخاب می کنند و آن را اضافه می چرخانند.

سخن پایانی

شما امروز به خوبی با تفاوت های شلوار جین با شلوار کتان آشنا شده اید اگر میخواهید شلوار کتان یا جین را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید ما به شما وبسایت ارغوان جین را توصیه میکنیم.

از اینکه تا پایان با ما همراه بودید کمال تشکر را از شما عزیزان داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *