اخبار, اخبار و آموزش

بهترین روش برای گرفتن گودی کمر شلوار

%بهترین روش برای گرفتن گودی کمر شلوار

بهترین روش برای گرفتن گودی کمر شلوار

امروز قصد داریم بهترین روش برای گرفتن گودی کمر شلوار را به شما آموزش دهیم اگر میخواهید که با بهترین روش برای گرفتن گودی کمر شلوار آشنا شوید با وبسایت ارغوان جین همراه باشید.

%بهترین روش برای گرفتن گودی کمر شلوار

بهترین روش برای گرفتن گودی کمر شلوار

 شلوار با نخ و سوزن بدوزید

ما یک مقاله کامل در مورد نحوه بستن کمر شلوار آماده کرده ایم که اگر کمر بزرگی دارید می توانید از آن استفاده کنید، اما من در اینجا به چند مورد اشاره می کنم.

برای اینکه بتوانید شلوار را ببندید آن را از طرف دیگر قرار دهید سپس لبه های پشت شلوار را بدوزید و شلوار را باز کنید و طبق دستور با دوخت یا دوخت شلوار را محکم کنید.

از آب گرم استفاده کنید

با این روش اگر شلوار شما نخی است، می توانید آن را در آب داغ بکشید. برای این کار ظرفی پر از آب داغ آماده کنید، شلوار خود را در این آب فرو کنید و چند ثانیه صبر کنید.

شلوار را از آب خارج کرده و در معرض نور خورشید قرار دهید تا کمی خروجی به شما بدهد.

شلوار را در خشک کن قرار دهید

روش دیگری که می توانید برای تنگ کردن شلوار خود استفاده کنید استفاده از خشک کن است. برای این کار ابتدا شلوار را در آب داغ بشویید سپس در خشک کن قرار دهید و روی حرارت زیاد خشک کنید. الیاف جمع می شوند و تبدیل به شلوار دلخواه شما می شوند.

روش دوم

شلوار را به عقب برگردانید شلوار باید در پشت باشد تا روی علامت مشخص نباشد.

پس از تعیین مقدار و چگالی پارچه، محل مورد نظر را با سوزن دایره ای مشخص کنید، فاصله سوزن های دایره ای باید بین 2.5 تا 5 سانتی متر باشد.

سپس شلوار را بردارید و در این مرحله می توانید با خط کش کنار سوزن گرد و نشانگر خطی بکشید تا خط صافی به دست آید.

چگونه سایز کمر شلوار خود را کم کنیم

پاچه شلوار در اینجا دشوار است و نیاز به مهارت دارد. برای دوخت این قطعه به چرخ خیاطی مخصوص نیاز است. توصیه می کنیم اگر شلوار را از کمر به پایین ببندید، آن را به خیاط بدهید. .

اما برای اینکه بتوانید در خانه این کار را انجام دهید باید از کمربندی استفاده کنید که شلوار را از کمر تا جایی که دم پهن است باز کند. سپس تسمه ها را از دو طرفی که دارید حدود یک اینچ خم کنید. باز کنید و اتو کنید تا یکدست شود.

سپس دو تکه را روی هم قرار دهید و سوزن را بغلتانید تا جایی که می خواهید سفت شود، سپس چرخ خیاطی خود را بگیرید و شروع به دوخت کنید تا بتوانید دوباره شلوار را بپوشید.

نحوه بستن شلوار از وسط

اگر شلوار دور سینه گشاد است، باید همین کار را انجام دهید. برای درآوردن شلوار از کناره ها ابتدا باید ته شلوار را باز کنید.

توجه: بسته به جنس شلوار باید تنگ باشد، مثلا شلوار پارچه ای در همه قسمت ها به راحتی تنگ می شود اما شلوار جین برای سفت شدن نیاز به چرخ های مخصوص دوخت دارد.

به عنوان مثال، می توانید یک شلوار را از قسمت کمر به دو نیم کنید، سپس زیپ را بالا ببرید و به طور مداوم شروع به دوخت کنید.

اما برای ساخت شلوار جین تنگ نیاز به چرخ خیاطی مخصوص دارید تا شلوار را مانند روز اول بدوزید.

ما یک آموزش ویدیویی انجام دادیم تا ببینیم چگونه کمربند و شلوار را به این روش ببندیم، اما برای شروع کار با این پروژه باید نخ و سوزن را بردارید و از کنار جیب شروع کنید. آن را با یک کوک مورب درست کنید.

می توانید یک نخ بکشید تا این قسمت را در کنار هم نگه دارید و شلوار خود را ببندید. برای بهترین نتیجه این کار را در دو طرف شلوار انجام دهید.

اگر کمر بزرگی دارید، چاره ای ندارید جز اینکه شلوار را از کمر تنگ کنید، برای این کار می توانید یک یا دو جلسه با پاره کردن یک یا دو باند در کمر ایجاد کنید. در این قسمت.

بعد از دوخت تاپ و کم کردن بند شلوار، باید تاپ ها را دوباره به شلوار بدوزید، البته کمی مشکل است و در دوخت تاپ با مشکل مواجه خواهید شد. جلوی شلوار جلوه زیبایی به آن می دهد

البته در روش قبلی گفتیم که می توانید در قسمت جلوی شلوار، نزدیک جیب ساسی بدوزید، این روش نیز بسیار کاربردی است و یکی از روش های جدید و آسانی است که می توانید از آن استفاده کنید.

چگونه کمر شلوار را تنگ کنیم (روش دوم)

یکی دیگر از راه های تنگ کردن کمر شلوار دوخت کش در پشت شلوار است، این روش عمدتا برای شلوار بچه گانه استفاده می شود اما برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است.

برای شلوار بچه می توانید از کش قابل تنظیم استفاده کنید. این کش ها با دکمه به شلوار متصل می شوند

یا یک کش پهن بردارید و آن را با دکمه های دو طرف شلوار ببندید، سپس از چرخ خیاطی استفاده کنید یا محکم تر بدوزید.

برای چسباندن کش به شلوار بزرگسال ابتدا 2 بند پشت آن را مشخص کنید، پس از قرار دادن کش در کمر، اگر کش را به پشت شلوار نمی‌زنید، دو طرف کش را به پشت شلوار بدوزید. شلوار . . ، از داخل تا پشت شلوار. لاستیک بدوزید.

نکته: افراد بدون کمر نمی توانند شلوار را از کمر ببندند، در این صورت باید شلوار را به پهلو ببندید.

 بهترین روش در گرفتن گودی کمر شلوار

دو طرف شلوار را با قیچی ببرید و به اندازه آن بکشید، سپس شلوار را برش دهید و دوباره آن را محکم بکشید. البته می توانید آنها را با بشقاب بدوزید. برش و دوخت باعث تنگ شدن آن میشود که بهترین روش توصیه میشود.

برای اینکه بهترین نتیجه را از روش های فشرده سازی و برش کمر بگیرید، بهتر است خیاطی خوبی باشید و برای دوخت شلوار نیاز به چرخ خیاطی دارید.

بهترین روش قدیمی برای گرفتن گودی کمر شلوار

در گذشته برای اینکه شلوار کمر گشاد را با نخ و سوزن تنگ کنند، شلوار را از کنار شلوار یعنی پهلو جمع می کردند و سپس با سوزن می دوختند.

این روش توصیه نمی شود، زیرا از زیبایی شلوار پس از تنگ شدن مراقبت نمی کند. و در این روش در آخرین مرحله پس از کشش این قسمت برای بهتر شدن ظاهر شلوار اتو می شود. سایز شلوار

همچنین اگر راهی برای لاغرتر کردن شلوار می شناسید، در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا این روش را به بقیه مطالب اضافه کنیم.

کلام پایانی

امروز شما به خوبی در مورد اینکه گونه گودی کمر شلوار های خود را بگیرید اطلاعاتی را کسب کردید اگر این مقاله برای شما مفید واقع شده است وبسایت ارغوان جین را در شبکه های مجازی دنبال کنید.

از اینکه تا پایان با ما همراه بودید کمال تشکر را از شما عزیزان داریم.

 

پیج اینستاگرام ارغوان جین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *