اخبار, اخبار و آموزش

شلوار مناسب افراد قد کوتاه

%شلوار مناسب افراد قد کوتاه

شلوار مناسب افراد قد کوتاه

به عنوان یک زن کوتاه قد، در طول سال ها همه چیز را در مورد شلوار جین کوتاه از طریق آزمون و خطا یاد گرفتم.

و همچنین دانسته ایم که چه شلوار هایی برای خانم ها و اقایان قد کوتاه مناسب است پس اگر میخواهی با مدل های متفاوت برای افراد فد کوتاه آشنا شوید این مقاله را تا پایان با وبسایت ارغوان جین همراهی کنید.

%شلوار مناسب افراد قد کوتاه%شلوار مناسب افراد قد کوتاه

افراد قد کوتاه چه لباس هایی بپوشند (توصیه های برتر برای بهبود استایل افراد ق کوتاه)

  1. وقتی بدن را به سه قسمت تقسیم می کنیم تا بلند به نظر برسد، بهتر است به قسمت پایین تنه نگاه کنیم، این افراد می توانند مثلاً شلوار را در فاق بپوشند یا بلوز را داخل شلوار یا دامن فرو کنند.
  2. شلوار بوت کات: این نوع شلوار بهترین انتخاب برای ظاهری بلند است زیرا این شلوار تا زانو صاف است و از زیر زانو تا کمر کمی کوچکتر است.

نکته: انواع مختلف شلوار مانند دامن یا شلوار گشاد بر خلاف شلوارهای مجلسی برای افراد لاغر مناسب نیستند.

  1. کفش های باریک و کفش های پاشنه بلند مناسب افراد کوتاه قد است. (تاکید می شود که کیفیت پاشنه کفش را ترجیح می دهند.) برعکس پاشنه های پهن و کلفت و کوچک اصلا به درد این افراد نمی خورد.
  2. برای پاسخ به این سوال که برای افراد کوچک چه بپوشیم باید بگوییم: کفش های ساده بدون بند مچ پا باعث بلندتر جلوه دادن بدن می شود. اما بسیاری از تسمه های دور پا، چه ضخیم و چه کوتاه، بدن را کوتاه نشان می دهد.
  3. راه حلی که افراد کوچک را قد بلند و بلند می کند این است که پارچه هایی با نقش و نگارهای نازک و ضخیم انتخاب کنید و پارچه هایی با طرح های درشت را دوست نداشته باشید.

%شلوار مناسب افراد قد کوتاه

شلوار مناسب برای افراد کوتاه قد – آقایان

مردان نسبت به زنان کمتر از قد کوتاه خود راضی هستند و می خواهند قدشان بلندتر به نظر برسد. یکی از کارهایی که مردان انجام می دهند این است که لباس هایی بپوشند که آنها را بلندتر از آنچه هستند نشان دهد.

مهم ترین لباس برای همه شلوار است. برای آقایان بهتر است از شلوارهای بلند برای نشان دادن قد خود استفاده کنید. اما افرادی که چاق هستند یا شکم و باسنشان بزرگتر از حد معمول است باید از شلوارهایی با زاویه عمودی در جلو استفاده کنند. این طرح شلوار در مقایسه با شلوارهای معمولی قد این پسران را نشان می دهد.

با این حال، افرادی که از این شلوار استفاده می کنند باید مطمئن شوند که سرآستین های جلو خیلی گشاد نباشد زیرا این کار باعث می شود پاهایشان کوتاه تر به نظر برسد. در واقع هر چه تعداد خروجی ها کمتر باشد بهتر است.

نکته دیگری که آقایان کوتاه قد باید به آن توجه کنند، قرار گرفتن شلوار در خط کمر است. اگر شلوار بالا یا زیر کمر پوشیده شود، پاهای آن کوتاهتر به نظر می رسد. آقایان نباید کمربندهای خیلی پهن بپوشند و با شلوار کمربندهای باریک ببندند.

آقایان باید از پوشیدن شلوارک یا شلوارک خودداری کنند زیرا این لباس ها قد آنها را کوتاه می کند. به طور کلی شلوار مردانه باید بلند و تا مچ پا تنگ باشد. شلوار مردانه نباید دارای درز باشد، زیرا خم شدن و صاف کردن این درزها باعث آسیب و کوتاه شدن قد شما می شود. قطعا پوشیدن لباس های گشاد برای افراد کوچک مناسب نیست.

به یاد داشته باشید که پاهای شما نباید بین شلوار و کفش ظاهر شود و لبه شلوار باید تا پاشنه کفش پایین بیاید. وقتی صحبت از شلوارهای راحت به میان می آید، آقایان باید هودی های زیپ دار را در نظر بگیرند. شلوارهای ورزشی که طرح ندارند و ساده هستند بسیار مناسب هستند. اگر خطوط عمودی پیوسته به رنگ روشن در کنار شلوار وجود داشته باشد. این ارتفاعات نشان دهنده قد افراد است.

بهترین مدل شلوار برای دختران و خانم های قد کوتاه

شلوار جین با کیفیت بالا

به طور کلی، شلوار جین بلند حداقل 22-23 اینچ طول دارد. شلوار جین بلند طوری طراحی شده است که 8 اینچ زیر ناف قرار می گیرد، بنابراین طول آنها حدود 15 اینچ است، در حالی که شلوار جین بلند در جایی بین این دو قرار دارد.

اگر به اعداد اهمیتی نمی دهید ساده ترین راه برای بررسی این است که شلوار بالای ناف (فاق بلند)، زیر ران (فاق کوتاه) و وسط (فاق میانی) باشد.

اول از همه، مدل های کمر بلند معمولا برای خانم های ریزه اندام مناسب است. کمربند باعث می شود پاهای شما بلندتر به نظر برسد.

من می دانم که همه زنان ریزه اندام نمی خواهند قد بلند به نظر برسند، اما چه کسی نمی خواهد پاهایشان بلند و قوی به نظر برسد. این شلوار توهم اندامی پا بلند را ایجاد می کند.

و باید بگویم که در حالی که ما به ترند شورت فاق امسال می پردازیم، به زنان کوچکتر توصیه می شود که به سمت دیگری نگاه کنند و این روند را فراموش کنند.

شلوار جین گشاد مخصوصا برای خانم های کوتاه قد مناسب است.

اولا، برای خانم های ریزه اندامی که می خواهند به راحتی چند اینچ اضافه کنند، کمی گشاد شدن زیر زانو همچنان می تواند توهم طول ساق پا را ایجاد کند، مانند شلوار جین گشاد.

اگر می خواهید قد خود را دو برابر کنید، کفش های پاشنه بلند را با شلوار جین ست کنید.

دوم اینکه شلوار جین گشاد برای دخترانی با ران های پر مناسب است، مانند خانم هایی که شکم گلابی شکل دارند. حجم اضافی زیر زانو به تعادل پا کمک می کند.

اگر می خواهید روکش نرمی داشته باشید، سنگ پوکه تیره را امتحان کنید.

یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب شلوار جین مناسب برای خانم های ریزه اندام، یافتن قد مناسب برای جوجه است. یعنی ابتدا کفش مورد علاقه خود را بپوشید سپس شلوار حلال را انتخاب کنید تا هنگام پوشیدن کفش پاهایتان به زمین برخورد نکند.

این یکی دیگر از گزینه های عالی برای زنان ریزه اندام است زیرا پاهای ما بلندتر و باریک تر هستند

بهترین انتخاب مدل های گوناگون شلوار جین

شلوار جین در ناحیه ران، از زانو تا سجاف، کمی باریک است. بنابراین آنها باید به خوبی از باسن تا زانو و سپس کمی پهن تر زیر زانوها قرار گیرند.

همانطور که از نام آن پیداست، شلوار جین برش بوت برای پوشیدن زیر چکمه طراحی شده است.

بنابراین اگر شلوار بوت را تا کنید، می بینید که سجاف آن 1 اینچ پهن تر از زانو است.

وقتی شلوار جین بوت‌کات می‌پوشم، آن‌ها را طوری می‌پوشم که زیر شلوارم جا بیفتند، اما به اندازه شلوار جین قابل توجه نیستند.

مانند شلوار جین گشاد، چکمه ها برای همه تیپ های بدن مناسب هستند. با توجه به فرم ساق پا، شلوار جین بوت می تواند پاهای ما را بلندتر نشان دهد، بنابراین برای افراد کوتاه قد مناسب است.

اگر دوست دارید در زمستان چکمه بپوشید، شلوار جین بوت کات بهشت ​​شماست.

زنان ریزه اندام می توانند در این نوع شلوارها زیبا به نظر برسند، اما بهترین گزینه ها آنهایی هستند که مناسب هستند

این شلوار جین برای پوشیدن آخر هفته مناسب است زیرا راحت است.

شلوار جین بویفرند به طور سنتی گشاد است که اگر کوتاه قد هستید بهترین انتخاب نیست. این به این دلیل است که هر چیز نامناسب می تواند اندام شما را کم کند و شما را کوتاه تر نشان دهد.

در عوض، یک جفت پسر را انتخاب کنید که خیلی بزرگ نیستند و پاهایشان زیاد نیست.

هر آنچه که در مورد شلوار مناسب افرد کوتاه دانسته اید!

امروز شما به خوبی در مورد اینکه چه شلوارهایی مناسب افراد قد کوتاه هست اطلاعاتی را کسب کردید اگر این مقاله مورد پسنده شما واقع شده است وبسایت ارغوان جین را تا پایان همراهی کنید.

 

قد کوتاه داشتن از جمله مشکلاتی محسوب می شود که درصد بسیاری از خانم ها با آن روبه رو هستند و به همین دلیل برای پوشیدن و ست کردن لباس های مد روز گزینه های کمتری دارند اما از این مورد که می توانند با چند ترفند اصولی خوش پوش باشند. یکی از مهمترین گزینه ها برای داشتن یک استایل مناسب انتخاب درست لباس ها و نحوه ست کردن آنهاست. برای اینکه شما هم جزو افراد خوش پوش باشید، لازم است بدانید به عنوان یک خانم امروزی، چه لباس هایی را بپوشید تا زیباتر به نظر برسید. در این مقاله به این موضوع که قد کوتاه ها چی بپوشند (بهترین نکات برای بهبود استایل قدکوتاه ها) می پردازیم تا به هر چه خوش استایل‌تر شدن شما کمک کنیم. آیا می دانید کیف مناسب برای افراد چاق کدام است؟

قد کوتاه ها چی بپوشند (بهترین نکات برای بهبود استایل قدکوتاه ها)

برای بلند تر دیده شدن بهتر است که راه کارهای زیر را دنبال کنید:

۱. اگر ما اندام را به سه قسمت تقسیم کنیم برای بلند تر دیده شدن بهتر است که تمرکز در قسمت پایینی اندام باشد به طور مثال این افراد میتوانند از شلوار های فاق بلند استفاده کنند یا اینکه بلوز خود را در داخل شلوار یا دامن قرار دهند. به هیچ وجه شلوارهای فاق کوتاه برای افراد کوتاه قد توصیه نمی شود.

۲. شلوار های بوت کات: این نوع شلوارها برای بلند تر دیده شدن گزینه مناسبی هستند زیرا این مدل شلوارها شلوارهایی هستند که تا قسمت زانو راسته می باشند و از زیر زانو تا مچ کمی گشاد می شوند.
نکته : دامن شلواری در انواع مختلف یا شلوارهای بگی برعکس شلوار بوت کات برای افراد کوتاه قد مناسب نمی باشد.

۳. کفش های با پاشنه باریک و بلند مناسب افراد قد کوتاه می باشد. ( تاکید می شود که استاندارد بودن پاشنه کفش خود را در اولویت قرار دهند.) برعکس پاشنه پهن، ضخیم و کوتاه به هیچ وجه مناسب این افراد نیست.

۴. برای پاسخ به این پرسش که قد کوتاه ها چی بپوشند باید بگوییم که : کفش های ساده و بدون بند برای مچ باعث می شود که اندامتان کشیده تر دیده شود. اما وجود بندهای متعدد که به دور پا پیچیده می شود بند ها چه ضخیم باشند چه کوتاه باعث کوتاه دیده شدن اندام می شود.

۵. همچنین یکی از راهکارهایی که باعث بلند تر دیده شدن افراد کوتاه قد می شود و می توانند بپوشند این است که پارچه هایی با طرح های ظریف و متراکم انتخاب کنند و اصلا به سراغ پارچه هایی با طرح های درشت و پراکنده نروند.

۶. این افراد باید رنگهایی بپوشند که باعث می شود بلند تر و کشیده تر دیده شوند مانند رنگ های سرد، خنثی، پاستیلی و تیره نظیر خاکستری، صورتی ملایم، کرم، مشگی و سورمه ای می باشد. اما رنگهای گرم و درخشانی مانند زرد، نارنجی، قرمز و غیره باعث عریض تر و کوتاه تر نشان دادن اندام این افراد می شود.

۷‌. اگر افراد قد کوتاه قصد پوشیدن دامن دارند بهتر است که سراغ دامن هایی با قد کوتاه بالای زانو یا تا زانو بروند تا قد و اندامشان بلند تر دیده شود.
بر عکس این افراد نباید سراغ دامن های ماکسی (بلند) بروند زیرا باعث کوتاه دیده شدن اندام این افراد میشود.

۸. هر چه قدر رنگ بندی آیتم های استایل به هم شبیه تر و در یک طیف رنگی باشد (مونوکروم) قد فرد بلندتر دیده می شود.
تفاوت رنگی زیاد بین آیتم های لباس باعث کوتاهتر دیده شدن افراد کوتاه قد میشود.

۹. نکته آخری که به افراد کوتاه قد توصیه میشود که در آیتم های استایل خود رعایت کنند این است که شلوار و کفش خود را هم رنگ یا شبیه به هم انتخاب کنند زیرا تفاوت رنگی زیاد بین این دو آیتم باعث کوتاه دیده شدن اندام این افراد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *