اخبار, اخبار و آموزش

شلوار مناسب افراد قد بلند

%شلوار مناسب افراد قد بلند

شلوار مناسب افراد قد بلند

امروزه در بسیاری از جاها قد بلند بودن یکی از موارد زیبایی محسوب می شود، بنابراین افراد کوتاه قد سعی می کنند خود را به روش های مختلف بهبود بخشند. اما قدبلند بودن را هم زیبا و جذاب می دانند و اگر فردی بیش از حد قد بلند باشد به خصوص اگر این قد با چاقی یا لاغری همراه باشد برایش مشکل ایجاد می کند.

اما به هر حال قد یک فرد چیزی است که نمی توان آنقدر تغییر داد که تنها راه قد بلندتر شدن، استفاده از لباس و اکسسوری مناسب است. در این مقاله به افراد قدبلند توصیه هایی می کنیم که ظاهری زیبا و خوش ظاهر داشته باشند. هدف اصلی ما تهیه شلوار برای افراد بلند قد است پس با وبسایت ارغوان جین تا پایان همراه باشید.

%شلوار مناسب افراد قد بلند

لباس مناسب برای خانم های قد بلند

وقتی قد زنی از حد متوسط ​​اجتماعی بالاتر باشد، اگر همه جا باشد، می تواند توجه زیادی را به خود جلب کند. این توجه زمانی بیشتر می شود که سایر قسمت های بدن او مانند گردن، انگشتان و … از حد معمول بلندتر شوند.

این نکته از نظر برخی خانم های این شخصیت چندان خوشایند نیست اما با در نظر گرفتن نکاتی در انتخاب شلوار می توان ظاهری متعادل داشت تا قد.

 نکات زیر می تواند به زنان قدبلند در انتخاب لباس مناسب کمک کند:

بهتر است از پوشیدن لباس های تک رنگ خودداری کنید. لباس های چهارخانه و لباس هایی با خطوط صاف، افراد را کوتاه تر نشان می دهد.

کدام لباس مردانه و زنانه برای افراد قد بلند مناسب است؟

 

 هنگام خرید لباس برای افراد بلند قد به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در زیر به بایدها و نبایدهای خرید پوشاک مردانه و زنانه می پردازیم.

استفاده از لایه های لباس برای آقایان

به لطف ترکیب لباس های چند لایه، استایل متعادل تری خواهید داشت. برای تهیه یک لباس لایه باز، آقایان می توانند ترکیباتی مانند پیراهن روی تی شرت یا کت جین روی پیراهن بپوشند. هنگام خرید لباس زنانه، خانم‌ها می‌توانند ترکیبی مانند کت باز با دامن چهارخانه با شلوار جین بپوشند تا حجم بیشتری به آن اضافه شود و از سایز و همچنین ظاهر لذت ببرند.

استفاده از لباس های چند لایه برای خانم ها

شما یک زن قد بلند هستید خوش آمدید. ترند مجدد شلوارهای پادری و خط دار شما را شیک و راحت نشان می دهد.

شلوار گشاد برای خانم های قد بلند

شلوارهای گشاد و صاف پاهای شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند که در نتیجه استایل بهتری دارد. شلوار گشاد برای مردان قد بلند در سال های اخیر هدیه دنیای مد و مد برای زنان قدبلند بوده است!

مردان قد بلند می توانند شلوار جین راسته بپوشند. با ست کردن شلوار جین راسته با یک پیراهن مردانه یکدست یا طرح دار می توانید بهترین ظاهر را داشته باشید.

شلوارهای گشاد و راسته دوست و همراه افراد بلند قد هستند، شلوارهای تنگ و کوتاه می توانند دشمن خونی استایل شما باشند! پس در هنگام خرید شلوار زنانه باید به این نکته توجه کنید

اگر قد بلند و لاغر هستید، شلواری را انتخاب نکنید که پاهایتان را نشان دهد. زیرا این تصور را به دیگران القا می کند که شما آنقدر قد بلند هستید که سایز شلوار مناسب را پیدا نکرده اید!

تا زمانی که خیلی کوتاه نباشند، لباس‌های بارداری یا شلوارهای بارداری مناسب نیز می‌توانند به افزایش سایز پاهای شما کمک کنند. بنابراین یک فرد قد بلند نمی تواند شلوار آستین کوتاه بپوشد.

 

لباس برای افراد قد بلند

کت و شلوار یکی از آن لباس هایی است که به نظر من در درجه اول برای افراد بلند قد ساخته می شود. اگر قدتان بلند باشد و کت و شلوار نپوشید، نمی‌توانید قدر هدیه‌ای را که خداوند به شما داده است بدانید! طرح های کت و شلوار برای افراد بلند قد ساخته شده است. پوشیدن کت، شانه های شما را کشیده و آنها را زیباتر می کند.

اگر کت یا کت و شلوار می پوشید، از ترکیب رنگ های مختلف برای ایجاد استایل خاص خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید استایل را با لباس مشکی ترکیب کنید، یک پیراهن سفید تهیه کنید.

لباس برای افراد خانم های قد بلند

اگر خانم هستید و می خواهید کت بپوشید، بهتر است کتی را به رنگی انتخاب کنید که با دیگر عناصر استایل شما متضاد باشد، مثلاً. بلوز با یک کت.

کت و شلوار این روزها برای خانم ها بسیار مد شده است و بسیاری از خانم ها از کت یا شلوار رسمی به عنوان لباس بیرونی استفاده می کنند. خواندن مقاله در مورد این مدل ها توصیه می شود.

برای افراد قد بلند از یقه گرد استفاده کنید.

یقه گردن شما را درازتر و بلندتر نشان می دهد که باعث افزایش قد می شود. بنابراین لباس یقه هفت را کنار بگذارید و مدل های دیگری مانند یقه قایقی یا یقه اسکوپی را امتحان کنید تا به جای دراز کردن گردن، شانه هایتان را پهن کنید.

از پیراهن بلند استفاده کنید.

به عنوان یک زن یا مرد قدبلند، اگر لباس های بلند نپوشید، این لباس ها تبدیل به گرد و غبار در پنجره ها می شوند! زیرا لباس های بلند به استایل افراد کوتاه قد نمی آید.

سایزهای باز، بلند و رنگارنگ یکی دیگر از راه های عالی برای انتخاب سایز زنانه است. می توانید حتی در هوای سرد مانند تابستان یا زمستان از مانتوهای بلند استفاده کنید و از سایز خود لذت ببرید.

کت و مانتوهای زمستانی مردانه نیز برای استایل های بلند مردانه انتخاب های بسیار خوبی هستند.

 

 خانم های قد بلند، کت و لباس بلند را نادیده نگیرید…

از لباس های مناسب برای افراد قد بلند می توان به چند صورت یا به طور کلی مدل اشاره کرد. شلوار های زنانه می توانند سایز شما را نشان دهند تا زمانی که بر روی آنها قرار نگرفته باشند یا بر روی آنها نصب نشده باشند. شما می توانید مانتو های بلند زنانه با کت و شلوار برای مجالس خانوادگی و دوستانه بپوشید و مطمئناً ظاهری شیک و زیبا خواهید داشت.

هنگام خرید پیراهن های زنانه، انتخاب پیراهن های بلند و ماکسی می تواند قد شما را به خوبی نشان دهد.

 

استفاده از یقه اسکی

یقه‌های یقه‌واره علاوه بر اینکه شما را بلندتر از آنچه هستید نشان می‌دهند، به تعادل قد شما کمک می‌کنند و انتخابی عالی برای ست کردن با انواع لباس‌های بیرونی و کت‌های زمستانی هستند.

هر آنچه که در مورد شلوار مناسب افراد قد بلند اطلاعاتی را کسب کردید!

امروز شما به خوبی در مورد اینکه چه شلوار هایی برای افراد قد بلند مناسب است اطلاعاتی را کسب کردید اگر مقاله امروز ما مورد پسنده شما واقع شده است وبسایت ارغوان جین را در شبکه های مجازی دنبال کنید…

 

شلوار جین ترک قد 100 و 110 در 3 رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *