اخبار, اخبار و آموزش

انواع رنگ بندی شلوار جین

%انواع رنگ بندی شلوار جین

معرفی رنگبندی های شلوار جین زنانه

سالها پیش پوشیدن شلوار جین در فضاهای باز و ادارات ودانشگاه ها مد نبود و مردم از پوشیدن آن اجتناب میکردند.اما امروزه پوشیدن شلوار جین بسیار مرسوم شده است و برای همگان بخصوص زنان بسیار جذاب و دلچسب است اما با این حال قوانینی دراین خصوص وجود دارد که چه شلوار جینی با چه رنگی و برای چه مناسبتی مناسب است.

%انواع رنگ بندی شلوار جین

برای انتخاب شلوار جین چند مورد مانند قیمت ، رنگ و نوع شلوارو اینکه چه سایزی برایتان مناسب است را باید در نظر گرفت. خانوم ها هر سایزی هم که داشته باشند با پوشیدن شلوار جین عالی به نظر می رسند همین امر باعث میشود که آنها اعتماد به نفس بیشتری نسبت به بدن خود پیدا کنند.

انواع رنگ شلوار جین برای خانوم ها موجود است ،اما با وسواسی که خانوم ها دارند انتخاب رنگ مورد نظر برایشان کمی دشوار و گیج کننده است.در عین حال آنان دنبال شلواری هستند که برای فرم بدن و رنگ پوستشان مناسب باشد. ما در ادامه مقاله شما را با برخی از بهترین رنگ شلوارجین زنانه آشنا میکنیم.

شلوارجین مشکی

دربین شلوار جین گزینه های زیادی از رنگبندی و مدل های مختلف آن وجود دارد که میتوانید بنا به سلیقه خود انتخاب کنید اما اگررنگ جسورانه تری میخواهید که استایل شما را شیک و جذاب تر کند پیشنهاد ما رنگ مشکی است این رنگ برای هر مدل شلوارجین گزینه خوبی است.

%انواع رنگ بندی شلوار جین

شلوار جین آبی تیره

شلوار جین آبی تیره نسبت به شلوار جین مشکی طرفدار بیشتری دارد چراکه با هر مدل لباسی به راحتی ست میشود. به دلیل رنگ تیره آن به شستشوی کمتری نسبت به رنگ روشن نیاز دارد.شما میتوانید آن را درملاقات های های رسمی با یک کت بپوشید.

شلوار جین آبی روشن

یکی دیگر از رنگ های شلوار جین زنانه آبی روشن است این رنگ شلوار برای آنها که علاقه مند به استایل های کژوال هستند بهترین انتخاب است.این رنگ هر گز قدیمی نمیشود و برای کمد هر خانومی ضروری است چرا که با هر تاپ و تیشرتی ست جذابی میشود.

شلوار جین سفید

شلوار جین سفید یکی از شلوار های پرکابرد برای خانوم ها درهر فصل سال است این نوع شلواررا میتوان در زمستان با یک بافت و در تابستان با یک تاپ پوشید.

جین های سفید معمولا با هر لباسی که در کمد شماست ست میشود، این شلوار ها درمدل ها و برش ها متنوعی وجود دارد و برای هر مدل تیپ و اندامی چه چاق و چه لاغرمناسب است.

شلوار جین نیلی

از نمونه رنگبندی های دیگر شلوار جین زنانه رنگ نیلی است. این رنگ بسیارخاص و متفاوت است. شلوارجین نیلی را میتوان برای تفریحات وشبگردی های دوستانه با لباس و کفش موردعلاقه تان بپوشید.این شلوار با هر مدل لباسی ست میشود.

شوار جین توسی

کاربرد شلوار جین توسی معمولا در بهار و پاییزاست ، این رنگ در سایه های مختلفی از تیره و روشن وجود دارد. شلوارجین توسی را میتوان با یک شومیز و صندل ست کنید تا ظاهری شیک داشته باشید.

شلوار جین توسی برای استایل های کژوال هم مناسب است به خصوص زمانی که شما به دنبال رنگی متفاوت از شلوار جین آبی میگردید.

شلوار جین قهوه ای

یکی دیگر از انواع رنگ شلوار جین زنانه ، رنگ قهوه ای است. که میتواند ظاهر دلنشینی از شما را نمایان کند.این رنگ در همه مدل های مختلف شلوار موجود می باشد و روشی عالی برای جلب توجه است.

شلوار جین بژ

رنگ بژ در شلوار جین از نمونه رنگ هایی است که باعث میشود ظاهری متفاوت برایتان به ارمغان بیاورد. شلوار جین بژ برای هرموقعیتی از قرارهای رسمی تا گردش های غیر رسمی گزینه مناسبی است.

شلوار جین پاستیلی

یکی از مزیت های شلوار جین پاستلی نسبت به جین سفید این است که زود کثیف نمیشود و رنگ نمیگیرد و برای آنها که مخالف جلب توجه کردن هستند بهترین گزینه است.

خانوم ها ازاین رنگ شلواربیشتردرفصل تابستان استفاده میکنند چراکه پوشیدن جین تیره در این فصل برایشان آزار دهنده است.

%انواع رنگ بندی شلوار جین

شلوار جین زرد

شلوار جین زرد از نمونه هایی است که طرفدار زیادی ندارد اما برای کسانی که انتخاب میکنند میتوانند با رنگ های مشکی و یا رنگی از طیف خاکستری ست کنند و تیپ بسیار خوبی بسازند.اما باید در نظر داشت که این رنگ برای افراد دارای اندام درشت و برجسته مناسب است.

شلوار جین قرمز

برای ست کردن با شلوار جین قرمز باید لباس های را نتخاب کرد که رنگشان با قرمز کمی متفاوت باشد، برای نمونه شلوار جین قرمز با یک تاپ آبی یا سبز روشن با این حال اگر لباس مناسب انتخاب شود میتوان آن را در هر محیطی پوشید.

معرفی رنگ های مختلف شلوار جین مردانه

شلوار جین ن تنها در بین خانوم ها بلکه در بین آقایان محبوب است.درواقع جین بر خلاف ظاهر ساده و سطحی آن میتواند استایل مردانه را دگرگون کند. شلوار جین مردانه را میتوان به آسانی پوشید ، اما هر پوشیدنی اصول و قوانین خاص خودش را دارد تا بتواند استایل شیک برایمان رقم بزند. با ما همراه باشید تا با رنگ بندی های جین مردانه هم آشنا شوید.

شلوار های جین تیره

وقتی از شلوار های جین تیره صحبت میکنیم شما رنگ های نیلی خام و سایه زغالی یا هر رنگ روشنتری یا تیره تری که نمیتوان سیاه باشد در نظر بگیرید.جین های تیره میتواند بهتر با هر لباسی و هر مدلی ست شود و برای موقعیت های رسمی و غیر رسمی مناسب است ، با این حال هنوزچند نکته وجود دارد که باید در نظر گرفت.

این نوع شلوار جین مردانه جنسی سفت و زبردارد و این امر باعث میشودکه زیاد جذب نباشد.اما اگر شلوار کمی گشاد و راسته باشد چندان هم بد به نظر نمیرسد،برای اینکه شما استایلی کژوال داشته باشید این شلوار را چه با گرمکن یا با ژاکت ورزشی یا هر لباس دیگری ست کنید باید تعادل را در پوششتان رعایت کنید.

جین های تیره با سایه های و رنگ های طبیعی و همچنین با لباس های جین دیگردر طرح های مختلف به راحتی ست میشود.اگر قصد دارید دو تیکه جین با هم بپوشید مثلا کت جین یا پیراهن جین با شلوار جین ، حتما از سایه های تیره برای یکی از آنها استفاده کنید تا ترکیب بینظیری داشته باشید.

شلوار جین آبی متوسط

شلوار جین آبی متوسط از نمونه رنگ های مطلوبی است که در اختیار شما قرار دارد و توانایی به وجود آوردن تیپ و استایل متفاوت را خواهد داشت.

این رنگ هم مانند سایر جین ها مراقبت هایی دارد مثلا اگر دوتکه جین با هم میپوشید باید اختلاف رنگ و سایه ها را رعایت کنید.

پیدا کردن رنگ هایی که با شلوار جین متوسط در تضاد باشد کمی سخت است اما ما چند مورد نام میبریم که میتواند به شما کمک کند.

ترکیب پولیورهای بافت درشت با شلوار جین متوسط یا کاپشن چرم با این شلوار ست خوبی است. اگر ساده پوشی و در عین حال شیک پوشی را انتخاب میکنید سراغ لباس در رنگ هایی تیره یا سورمه ای بروید.

برای داشتن تیپ فوق العاده تابستانی ما به شما شلوار جین آبی متوسط با تیشرت سفید و کفش کتانی پیشنهاد میکنیم.

شلوار جین روشن

به لطف روند و گرایشات دهه نود شلوار و کت های جین روشن در لیست مد روز قرار دارد، در صورتی که قبل از آن رو مد نگه داشتن جین روشن همانند چالش بود روزی فراموش میشود و روزی  محبوبیت داشت.

اما باید در نظر داشت که با وجود مد بودن آن اصول پوشیدن هم باید رعایت شود مثلا دو قطعه جین روشن خیلی دمده شده است.

برای داشتن استایل های اسکیت بورد ها پوشیدن شلوار های ریش ریش شده در مدل های کمی گشاد با تیشرت های آستین بلند یا هودی گزینه انتخابی خوبی است.

گرمکن های یقه گرد و تیشرت ها پیشنهاد خوبی برای ست کردن با شلوارجین روشن است

شما به راحتی و کمترین امکانات و با استفاه از لباس های مناسب کمدتان میتوانید استایلی شیک داشته باشید به شرط آنکه بدانید چه لباسی با چه شلواری مناسب است.

شلوار جین مشکی

انتخاب و استفاده از جین مشکی سلیقه منحصر به فرد محسوب میشود، این سبک در میان همه شیک پوشان محبوب و همه کاره است. در زمان خرید به سایه و دوخت و سایز آن دقت داشته باشید. شلوار جین مشکی یا کت مشکی میتواند با هرلباس سیاهی مناسب باشد

قبل ترگفتیم که شلوار جین روشن جز استایل های دهه نود ی است اما جین مشکی هم دست کمی از روشن ندارد برای این منظور ما شلوار راسته را توصیه میکنیم.

اگر تیپ شما مشکی هست نگران جین مشکی نباشید چرا که استایل شما را کامل تر میکند

البته بهتر است که از لباس های رنگارنگ هم کمک بگیرید،مثلا شلوار جین مشکی با تیشرت سفید و یک جفت کتانی ترکیبی فوق العاده میشود .

همچنین برای یک استایل کژوال یک شلوار جین مشکی کم رنگ با تیشرت سفید و پیراهن کتان دکمه باز، ترکیب عالی است به خصوص اگر با نیم بوت های مخملی بپوشید.

شلوارجین سفید

اگر اهل ریسک کردن و تنوع هستید ما جین سفید را برایتان پیشنهاد میکنید.

به یقین میتوان گفت که شلوار جین سفید برای قد بلند ها و برنزه ها ساخته شده اما اگر شما این اندام را ندارید و یا نگران زود کثیف شدن آن هستید میتوانید سراغ رنگ های مشابه سفید مثل کرمی و شیری بروید.

شلوارجین مردانه سفید یک ترکیب عالی برای ست کردن با بقیه لباسها است مثلا میتوانید شلوار جین سفید با یک تیشرت خاکستری و یک جفت بوت شنی انتخاب کنید، یا اگر اهل کت پوشیدن هستید کت زمینه خاکی یا مشکی بهترین گزینه با جین سفید است.

سخن پایانی

با تنوع بسیار زیاد و شگفت انگیزی که رنگبندی شلوارجین زنانه و مردانه وجود دارد شما باید رنگ علاقه مند خود را بر اساس موقعیت و رنگ پوست و اندامتان انتخاب کنید تا بتوانید استایلی شیک و مناسب از خود بسازید.

 

برای مشاهده همه مدل های شلوار جین میتونین به غیر از سایت از پیج ارغوان جین هم دیدن کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *