اخبار, اخبار و آموزش

با شلوار جین چه کفشی بپوشیم؟

%با شلوار جین چه کفشی بپوشیم؟

امروزه یکی از دغدغه های آقایون و خانوم ها در دنیای مد و پوشاک ست کردن لباس مورد نظر با کفش یا کیف هست از آنجایی که شلوار جین محبوبیت زیادی بین افراد اعم از زن و مرد دارد دلیل علاقه مردم به شلوار جین این است که در هر موقعیت و مناسبتی میتوانند آن را بپوشند حال شاید این سوال برایشان پیش آمده باشد که با شلوار جین چه نوع کفشی مناسب است. ما در ادامه این مقاله به شما کمک میکنیم که بتوانید تیپ منحصر به فردی داشته باشید.

%با شلوار جین چه کفشی بپوشیم؟

انتخاب کفش مناسب با شلوار جین مردانه

از آنجایی که شلوار جین دارای رنگبندی مختلف مانند آبی ، زغالی ، مشکی و… است و با توجه به برش های مختلف این شلوار و طرح های متفاوت کفش میتواند هماهنگی موردنظر را کمی گیج کننده و سخت کند.

انتخاب کفش مناسب به چند نکته بستگی دارد که بایستی به آن دقت کنید. اول اینکه ببیند در چه سبکی میخواهید تیپ بزنید دوم آنکه چه نوع کفشی مناسب هیکل و ویژگی های پایتان است .

کفش رسمی با شلوار جین

همه ما فکر میکنیم که شلوار جین تنها با کفش اسپرت قابل پوشیدن است اما تنها نباید همیشه با این سبک کفش ها بپوشیم . برای داشتن استایلی مدرن میتوان شلوارجین را با کفش رسمی پوشید فقط باید به نکات مورد نظر توجه داشته باشید برای این کار شما باید شلوار جینی انتخاب کنید که ساده تر و رسمی تر باشد زیرا شلوار های دارای پارگی و سنگشورتضاد بسیاری با کفش شما خواهد داشت همچنین میتوانید از شلوار جین تنگ استفاده کنید یا اینکه پایین شلوارتان را تا بزنید،چنانچه شلوارتان روی کفش قرار بگیرد جذابیت ظاهر شما را خواهد گرفت.

%با شلوار جین چه کفشی بپوشیم؟

اگر مایل به ست کردن شلوار جین با کفش رسمی هستید میتوانید در کنارآن از یک کت اسپرت نیز کمک بگیرید تا زیبایی ظاهر شما را چند برابر کند.

کفش نیمه اسپرت با شلوار جین

کفش های کالج که در دسته کفش های نیمه اسپرت قراردارد گزینه ی مناسبی برای انتخاب کردن آن با شلوار جین است افرادی که علاقه مند به تیپ های اسپرت هستند ولی از کفش کتانی خوششان نمی آید میتوانند این نوع کفش کالج را بپسندند اما در نظر داشته باشند که با این سبک کفش شلوار جین ساده و کمی تنگ را انتخاب کنند.

کفش کتانی با شلوار جین

یکی از پرکاربردی ترین کفش قابل استفاده با شلوار جین کفش کتانی است که طرفدار زیادی در بین جوانان دارد از آنجا که شلوار جین در دسته تیپ های اسپرت قراردارد ست کردن آن با کفش اسپرت بهترین انتخاب است زیرا هم کتانی و هم جین در دسته البسه اسپرت قرار دارد .

شما میتوانید برای ست کردن این دو مورد از شلوارهای زاپ دار،سنگشورشده،جذب،گشاد و یا دمپا استفاده کنید.

البته به این نکته هم توجه داشته باشید که رنگ شلوار با کتانی بسیارحائزاهمیت است شما باید کتانی انتخاب کنید که با شلوار مورد نظراز نظر رنگ و مدل برابری کند یا اینکه میتوانید از کتانی سفید استفاده کنید که با هر مدل و رنگ شلوار ترکیبی زیبا پدید می آورد.

نیم بوت با شلوار جین

استفاده از شلوار جین تنها برای بهار و تابستان نیست بلکه گزینه مناسبی برای فصل زمستان است. با توجه به اینکه کاربرد نیم بوت در زمستان بیشتر است پس ست کردن شلوار جین یا نیم بوت ترکیب فوق العادهای برای ظاهر شما به ارمغان می آورد.

شما میتوانید از شلوار های سنگشور شده ، زاپ دار ، تنگ و یا پاره برای ست کردن نیم بوت استفاده کنید.البته یک نکته برای ست کردن نیم بوت با شلوار جین وجود دارد که شما باید دقت کنید شلوار جین بر روی نیم بوت شما قرار بگیرد بنابراین برای ست کردن این دو دوتا باید از شلوار جین کوتاه استفاده کنید.

%با شلوار جین چه کفشی بپوشیم؟

چنانچه میخواهید از شلوار های گشاد استفاده کنید حتما بایستی پایین شلوار را تا بالای نیم بوت تا کنید.

معرفی کفش مناسب با شلوار جین مخصوص خانوم ها

انتخاب درست شلوار جین زنانه و کفش مناسب از ابتدایی ترین اصول شیک پوشی است که در بین خانوم ها بسیار اهمیت دارد ظاهر یک نواخت و تکراری کمی خسته کننده است شما میتوانید از ست کفش با شلوار جین زنانه خود نهایت لذت را ببرید و ظاهری متفاوت به استایل خود بدهید. با ادامه مطلب در مورد ست شلوار جین با کفش همراه ما باشید.

کفش پاشنه بلند با شلوار جین

انتخاب انواع کفش پاشنه بلند ازپاشنه پهن گرفته تا ظریف، از بندی تا جلو باز، با شلوارهای جین جذب زاپدار بهترین انتخاب برای داشتن استایلی شیک و زیبا دردختران جوان است. کاربرد این ترکیب فوق العاده در محیط های کاری ، مهمانی و یا هرمراسم دیگر است. اما باید به تضاد رنگی آن هم توجه اشت مثلا برای شلوار جین مشکی یا سورمه ای یک کفش پاشنه بلند کرمی مناسب است یا با شلوار جین آبی روشن بهتر است کفش پاشنه بلند مشکی بپوشید.شما میتوانید کفش پاشنه بلند را با انواع شلوار جین جذب یا گشاد استفاده کنید.

کفش صندل با شلوار جین

پوشیدن کفش کتانی در تابستان برایمان بسیار آزاردهنده است،برای این منظور میتوان از صندل هایی را انتخاب کرد که با شلوارهای جین زنانه به خوبی ست شود.

صندل بندی بدون پاشنه بهترین انتخاب با شلوار های جین ساده و کلاسیک است. اما اگربه پوشیدن صندل پاشنه دارعلاقه مند هستید باید شلوار جین زاپدار را انتخاب کنید.

صندل های بندی با بند های بلند که باید نواحی بالای مچ ببندید شلوارجین کوتاه که تا بالای مچ باشد بپوشید تا مدل صندل کامل نمایان باشد.

مدل دیگری از صندل ها صندل پشت باز هستند که بسیاری از خانوم ها راه رفتن با آن برایشان مشکل است این مدل برای پیاده روی های آرام یا مهمانی های خودمانی استفاده میشود اما طرح و رنگ آن اهمیتی ندارد زیرا با هر مدل شلوار جین به راحتی ست میشود مثلا کفش صندل پشت باز جیر کرم با شلوارجین آبی روشن میتواند استایلی دوست داشتنی برایتان باشد.

کفش کالج ساده و کژوال

کفش کالج از مدل های است که جذابیت کفش پاشنه بلند را ندارد اما راه رفتن با آن بسیار راحت است به این منظور برای ست کردن آن با شلوار جین باید مدل مام استایل را انتخاب کرد این مدل معمولا سبکی کژوال دارند و برای موقعیت های نیمه رسمی  مناسب هستند.

نیم بوت زنانه کلاسیک

امروزه در دنیای مد هستند کسانی که هنوزهم از سبک های کلاسیک استفاده میکنند و جذابیت خاص آن از بین نرفته است.کفش های نیم بوت زنانه که در دسته سبک های کلاسیک قرار دارد میتوان گزینه خوبی برای شلوار جین مام استایل یا شلوار جین کوتاه زنانه باشد. مثلا ست کردن شلوار جین آبی کلاسیک با کفش قهوه ای استایلی فوق العاده و جذاب است برای کامل تر شدن این استایل میتوانید از مانتو جلو باز یا پالتو کوتاه تا بالای زانو استفاده کنید.

بوت بلند زنانه

بوت های بلند با پاشنه و بدون پاشنه طراحی شده است. البته نوع پاشنه بلند آن جذاب تر و مجلسی تر از بقیه است. برای ست کردن این نوع کفش با شلوار جین آبی روشن ، بوت قهوه ای پررنگ یا مشکی پیشنهاد میشود. یا برای شلوار جین زغالی ، سرمه ای و مشکی میتوانید از بوت کرم رنگ یا قهوه ای کمرنگ و حتی سفید استفاده کنید. برای تکمیل تر شدن این استایل پالتو کوتاه بپوشید.

کفش کتانی

همانطور که کفش کتانی برای آقایان طرفدار زیادی داشت در بین خانوم ها هم از محبوبیت خاصی برخورددار است زیرا در تمام فصول سال قابل استفاده است و پوشیدن آن خسته کننده نیست .

کفش های کتانی به راحتی با انواع شلوارهای جین ست میشود. امروزه شلوار های گشادی مد شده است که به آن شلواربگ هم گفته میشود این شلوارها را با کتانی های لژدارست کنید. کفش های لژدار قد شما را 3 تا 5 سانتی متر بلند تر میکند و این شلوار ها به دلیل بلند بودن قدشان تا حدی روی لژاین کفش را میپوشاند.

کفش های اسپرت سفید

این نوع کفش به دلیل اسپرت بودنشان با هر نوع شلوار جین قابل استفاده است و درهر موقعیتی میتوان آن را پوشید و استایلی زیبا به خود بخشید. اما مراقبت و نگهداری سخت این کفش باعث شده است که بسیاری از این ست جذاب بگذرند.

کفش های آکسفورد

اگر شما هم استایل رسمی را مد نظر دارید به سراغ کفش آکسفورد بروید زیرا گزینه خوبی برای تیپ رسمی در محل کاریا اداره های مختلف است.

به طور کلی با انواع شلوار جین چه کفشی بپوشیم؟

  • شلوار جین جذب با کفش های تخت و ساده ، انواع کتانی ، صندل های بند دار ضریف ،انواع بوت یا نیم بوت ،کفش های پاشنه میخی یا پاشنه بلند نازک
  • شلوارجین دمپا گشاد با کتانی های لژدارو عادی،بوت و کفش های پاشنه بلند ،صندل با پاشنه پهن و توپر
  • شلوارجین راسته این نوع با انواع مختلف ست میشود صندل و بوت را با این شلوار ست کنید و هیچ محدودیتی ندارد.
  • شلوار مام استایل شلواری است که دارای کمری فاق بلند و در ناحیه باسن کمی گشاد میشود وپاچه های راسته دارد به همین دلیل با انواع کفش های کتانی و صندل هاو… ست میشود.

و در پایان به نکات گفته شده از جمله هیکل و تیپ مناسب شما یا تضاد رنگی  و… توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید استایلی فوق العاده درخورسایقه تان داشته باشید.

برای مشاهده همه مدل های شلوار جین میتونین به غیر از سایت از پیج ارغوان جین هم دیدن کنید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *