اخبار, اخبار و آموزش

عید امسال شلوار لی مده یا پارچه ای؟

%عید امسال شلوار لی مده یا پارچه ای؟

عید امسال شلوار لی مده یا پارچه ای؟

در این مطلب الگوی شلوار عید 1402 را در طرح های مد بسیار زیبا و جالب پیدا خواهید کرد. این که آیا می خواهید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید یا فقط به مدل شلوار علاقه مند هستید، ما جداگانه در مورد آن صحبت کرده ایم. اگر نوع شلوار اولویت شما نیست و لباس های شیک تری خریداری می کنید، می توانید شلوار مورد علاقه خود را با قیمت مناسب تهیه کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

%عید امسال شلوار لی مده یا پارچه ای؟

آخرین شلوار عید 1402

هنگام خرید شلوار به سایز شلوار و نوع پارچه توجه کنید، اگر قابل شستشو است به من بگویید جنس شلوار نخی است یا نه، اگر نمیپوشید سایز آن را بالا بخرید. شلوار جین بخرید، سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید، زیرا پس از استفاده از بین می رود.

عید فطر 1402

اندام خانم ها به سه نوع ضخیم، کلفت و متوسط ​​تقسیم می شود و هر کدام باید با توجه به ویژگی های ظاهری خود سوتین مناسبی را انتخاب کنند. برای خانم های پر، بهتر است شلوار بلند زنانه بخرند چون شکم و پهلو دارند چون این قسمت پوشیده می شود. برای خانم های لاغر خوب است که شلوارهای کوتاه را انتخاب کنند و از ظاهرشان لذت ببرند. و در نهایت بهترین گزینه برای خانم های با قد متوسط، خرید شلوار متوسط ​​است.

%عید امسال شلوار لی مده یا پارچه ای؟

شلوار عید 1402 – شلوار اسلش :

شلوار اسلش از انواع شلوارهای همه کاره است که بسته به نوع استفاده پوشنده کاربردهای زیادی دارد، اما در اصل شلوار اسلش یک نوع شلوار راحت است که می توان از آن به عنوان شلوار استفاده کرد. به عنوان شلوار در خانه و بیرون (نه به شدت در مکان های رسمی) و برخی از مدل ها به عنوان شلوار اسپرت استفاده می شود.

%عید امسال شلوار لی مده یا پارچه ای؟

شلوار جین

شلوار جین لوی اشتراوس. این شلوار به سرعت محبوب شد و مردم نام Levis را برای این شلوار کتان انتخاب کردند. این شلوار به عنوان Levi’s شناخته می شد و Levi Strauss این کلمه را ثبت کرد. در سال های بعد نیز این محبوبیت ادامه یافت و چندین شرکت تولید جین تاسیس شد. در سال 1989 فردی به نام هنری دیوید لی شرکت لی را تأسیس کرد.

امتناع از مواد

تقریباً همه می‌دانند که شلوار جین کژوال یا نیمه رسمی است، اگرچه می‌توان آن‌ها را برای مجالس رسمی‌تر با کت‌ها و بلوزهای رسمی ست کرد. البته شلوار جین برای شب ها و مهمانی های خیلی رسمی مناسب نیست، در واقع از این نوع شلوارها برای موقعیت های غیررسمی استفاده می شود. اما برای یک مهمانی عصرانه یا یک قرار معمولی مناسب است

%عید امسال شلوار لی مده یا پارچه ای؟

شلوار گشاد

این شلوار یکی از محبوب ترین شلوارهایی است که در پارچه ها و جین های مختلف موجود است. این نوع شلوارها سر تا سر گشاد هستند و برای افراد لاغرتر مناسب هستند.

شلوار کوتاه

یکی دیگر از انواع شلوارهایی که در این عید مد شده است، شلوار کوتاه است. این نوع شلوار مخصوصا برای کسانی که اندام خوب و تاپ اندام دارند مناسب است، زیرا این شلوارها به گونه ای طراحی شده اند که فاصله کمتری از کمر تا باسن دارند. برای جذابیت بیشتر می توانید این تاپ را با این شلوار ست کنید. این شلوار برای اندام درشت و همچنین باسن بزرگ و شکم بزرگ مناسب نیست.

 شلوار سیمی زیپ

شلوارهای برش دار به شلوارهایی گفته می شود که در قسمت های کمر، شکم و پهلوها بریده می شوند و در مدل های مختلفی تولید می شوند.

شلوار دو رنگ (سایه روشن)

شلوار در تن های روشن

یکی دیگر از شلوارهایی که در بین جوانان محبوب و پرطرفدار است، شلوار فشاری است که به آن شلوار سایه روشن می گویند، زیرا برخی از آنها تیره و برخی روشن هستند.

شلوار جین تنگ

این شلوارها هر سال مد می شوند و محبوب می شوند، طراحی این شلوار به گونه ای است که ساق پا را از بالا به پایین آویزان می کند و بدن شما را از کمر تا مچ پا به خوبی نشان می دهد. این شلوار مردانه و زنانه است. به صورت تجاری به صورت کشش و کتان یا الاستین موجود است.

%عید امسال شلوار لی مده یا پارچه ای؟

شلوار های اسپورت

جوانان امروزی دوست دارند لباس اسپرت بپوشند و کسانی که سبک اسپرت و استایل راحت را ترجیح می دهند می توانند شلوار اسپرت را انتخاب کنند.

اگر می خواهید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید یا اگر نگران استایل شلوار هستید، به طور جداگانه در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اگر نوع شلوار برایتان مهم نیست و می خواهید لباس های شیک تری بخرید، می توانید شلوار مورد علاقه خود را با قیمت مناسب تهیه کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید. یک سوال دیگر این است که دنبال چه مدلی هستید، اگر می خواهید برای یک مراسم رسمی شلوار بپوشید می توانید مدل کلاسیک را انتخاب کنید و شلوار پارچه ای واقعی را انتخاب کنید، اگر به دنبال شلوار اسپرت هستید می توانید از پارچه زنانه استفاده کنید

سایز متناسب با شلوار

برای خرید شلوار به سایز شلوار و نوع پارچه توجه کنید و اگر قابل شستشو است اگر جنس آن نخی است سایز آن را بخرید یا سایز و سایز خود را بسازید.

با رنگ شلوار هماهنگ کنید

خانم‌ها می‌توانید شلوارهایی را انتخاب کنید که با رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد، بنابراین اگر پوست تیره دارید، شلوار رنگ روشن و اگر سفید هستید، شلوار تیره را انتخاب کنید. روش دیگر خرید شلوار بر اساس آب و هوا است، بنابراین شش ماه اول سال گرم، شلوار سبک و شش ماه آخر سال سرد است. شلوارهای تیره رنگ، این دو نکته می تواند خرید شما را آسان کند.

برش فاق برای شلوار

تیپ بدنی خانم ها به سه دسته لاغر، چاق و معمولی تقسیم می شود که با توجه به هر تیپ اندامی باید شلوار را انتخاب کنید. به خانم های چاق توصیه می شود که شلوارهای بلند زنانه بخرند، زیرا شکم و پهلوها را می پوشاند. کمتر خانمی برای داشتن ظاهری خوب، شلوارهایی با شورت کوتاه انتخاب می کند. این بهتر است. در نهایت بهترین گزینه برای خانم های با اندام سنگین، خرید شلوار است.

صندل هایی که با شلوار ست می شوند

در این مطلب به انواع شلوار لی اشاره می کنیم. انتخاب شلوار بستگی به سلیقه افراد دارد، هرکس به سلیقه خود شلوار را انتخاب می کند، برخی از خانم ها شلوار گشاد را دوست دارند و برخی دیگر. دمپایی و شلوار کوتاه یا مرطوب را با توجه به سلیقه خود بخرید.

طرح های شلوار زنانه

یکی از مهم ترین مسائل مد روز که مکمل استایل جذاب برای خانم ها است، انتخاب شلوار مناسب است، بنابراین خانم ها زمان زیادی را صرف خرید شلوار می کنند. این کت را می‌توان با اکثر لباس‌های شما ست کرد و کفش‌ها، کیف و کت‌های هماهنگ کاملاً استایل شما را تکمیل می‌کنند.

مناسب برای شلوارهای راحت

مهم ترین نکته ای که در خرید شلوار باید به آن توجه کرد، نوع درز شلوار است. شلوارهایی که در سجاف دوخته نشده و به تناسب دقیق و درستی باشند، جذابیتی ندارند. وقتی از آن استفاده می کنیم این مشکل ما را جذب نمی کند. هنگام خرید به نوع دوخت آن دقت کنید و به درزهای شلوار دقت کنید تا از درز تمیزی آن اطمینان حاصل کنید. به داخل جیب ها نگاه کنید تا مطمئن شوید که به درستی دوخته شده اند. تناسب شلوار بر اساس مدل و پارچه متفاوت است، لطفاً به این نکته توجه داشته باشید. شلوار زنانه با نخ های مختلف از پارچه دوخته می شود.

کلام پایانی

شما امروز به خوبی در مورد اینکه شلوار لی بهتر یا شوار نخی اطلاعاتی را کسب کردید

اگر محتوای امروز مورد پسنده شما واقع شده است به وبسایت ارغون جین مراجعه فرمایید

از اینکه تا پایان با ما همراه بودید کمال تشکر را از شما عزیزان داریم.

 

راهنمای خرید شلوار جین زنانه

اندازه در اولین قدم

برای اینکه از پوشاک و لباس های خود نهایت لذت و استفاده را ببرید در اولین قدم خرید شلوار جین باید به اندازه آن توجه کنید تا کاملا متناسب با اندازه شما باشد. برخی از شلوار های جین دارای راهنمای انتخاب اندازه هستند که پیشنهاد می شود حتما آن را مشاهده کنید.

نوع فاق

در شلوار های جین اندازه های فاق می تواند متفاوت باشد و به این صورت تقسیم بندی شود:

  • فاق کوتاه: این نوع فاق اندازه ۱۶ تا ۲۰ سانتی متر است.
  • فاق متوسط: اندازه و سایز آن می تواند بین ۲۰ تا ۲۳ سانتی متر باشد.
  • فاق بلند: در این فاق اندازه بین ۲۳ تا ۲۶ سانتی متر است که برای خانم های قد کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد.

طرح دار یا ساده

برخی از خانم ها دوست دارند شلوار های جین ساده بپوشنند و کارشان برای ست کردن بسیار راحت تر می شود. اما بعضی دیگر از بانوان دوست دارند شلوار های جین بسیار شیک و طرح دار بپوشنند تا زیبایی خود را چند برابر کنند.

رنگ شلوار

برای ست کردن مجلسی و اسپرت باید به رنگ شلوار جین زنانه توجه شود تا بهترین استایل را برای خود برگزینید. رنگ ها اغلب به صورت تیره یا روشن هستند که می توانید هر کدام که مورد پسندتان بود را انتخاب کنید.

جنس و کیفیت

جنس شلوار جین یکی از مهم ترین اصول خرید آن است که بهتر است برای ماندگاری بالا و کیفیت تضمین شده به آن دقت کنیم. اغلب شلوار های جین از نخ هستند به همین علت کیفیت و محبوبیت آن ها نزد بانوان بالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *