اخبار, اخبار و آموزش

آموزش ست کردن شلوار پارچه ای رنگی با مانتو کتی

%آموزش ست کردن شلوار پارچه ای رنگی با مانتو کتی

آموزش ست کردن شلوار پارچه ای رنگی با مانتو کتی

ساعت ها ایستادن جلوی لباس ها و فکر کردن به اینکه چه لباسی بپوشم و چه رنگی بپوشم یکی از سخت ترین و زمان برترین کارهایی است که باید در طول روز مدیریت کرد. مانتو کوتاه یا بلند؟ رسمی یا غیر رسمی؟ روسری بلند یا روسری کوتاه؟

%آموزش ست کردن شلوار پارچه ای رنگی با مانتو کتی

اما سخت ترین گزینه انتخاب شلوار جین یا شلوار شیک است! به طور کلی شلوارهای پارچه ای در این رقابت به راحتی حذف می شوند; چون اغلب ست کردن مانتو با شلوار پارچه ای سخت به نظر می رسد یا شاید شلوار پارچه ای زیبا نیست و نقشی در زیبایی شما ندارد!

اگر شما نیز هر روز با این نگرانی مواجه هستید و از پوشیدن مانتو مورد علاقه خود با شلوار پارچه ای مطمئن نیستید، پس باید این مقاله را بخوانید و اصول این کار را یاد بگیرید تا بتوانید لباس مناسب بپوشید. از فردا صبح کت و شلوارت را یک لحظه بپوش. در ادامه این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که کدام مانتو با کدام شلوار پارچه ای می آید؟

%آموزش ست کردن شلوار پارچه ای رنگی با مانتو کتی

مانتو کتی را با چه شلوار پارچه ای ست کنیم؟

چه در کمد خود شلوار پارچه ای ندارید و دیگر هرگز آن را نخواهید پوشید، یا این مقاله را خوانده اید و تصمیم گرفته اید چند شلوار پارچه ای گران قیمت را در کمد خود نگه دارید، وبسایت ارغوان جین اینجا به شما کمک می کند!.

آشتی با شلوار پارچه ای!

شلوارهای پارچه ای می توانند در روزهای گرم تابستان بسیار مفید و راحت باشند، در حالی که انتخاب گسترده ای از انواع شیک و مد روز از شلوارهای پارچه ای به شما این امکان را می دهد که شلوار مورد علاقه خود را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. در واقع شلوار پارچه ای می تواند بسیار شیک و در عین حال شیک باشد. شیک پوشان می دانند که همیشه نمی توانید شلوار جین بپوشید و گاهی اوقات مجبورید از مدل شلواری که از مواد ساخته شده است برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

%آموزش ست کردن شلوار پارچه ای رنگی با مانتو کتی

شاید برخی فکر کنند که شلوار جین کسل کننده یا از مد افتاده است، اما این شلوارها یک لباس کلاسیک هستند و مزایای زیادی دارند که از مهم ترین آنها می توان به راحتی، تنوع رنگ و استایل بالا در مقایسه با شلوار جین اشاره کرد. . بنابراین، هر زنی به یک یا چند شلوار پارچه ای در کمد لباس خود نیاز دارد.

مجموعه ای از شلوارهای گشاد با آستین بلند و کوتاه

اگر قدتان متوسط ​​یا بلند است می توانید این مدل شلوار پارچه ای را با خط بلند ترکیب کنید. می توانید هم کت و هم شلوار چاپی را انتخاب کنید. این استایل را همیشه می توانید با تاپ های ساده یا بلوزهای جلوی گره دار بپوشید. با این شلوار که می توانید آن را با یک پیراهن اسپرت سبک هیپی یا بوهو، یقه یقه اسکی سفید یا کلاسیک، ته شیک، باندانا ترکیب کنید، عالی به نظر خواهید رسید.

  • شلوار نخی گشاد با مانتو کوتاه و بلند
  • شلوار گشاد با آستین بلند و کوتاه
  • شلوار گشاد و پیراهن بلند و کوتاه

%آموزش ست کردن شلوار پارچه ای رنگی با مانتو کتی

ژاکت کوتاه پارچه ای (قد 90)

شلوار برمودا همه کاره هستند! آن را با یک پیراهن ساده، یقه اسکی و کفش پاشنه بلند ست کنید و نگران انتخاب تاپ کت نباشید! یک تی شرت ساده را با یک کت چرم، جیر و کفش ورزشی با شلوار برمودا ست کنید تا ظاهری غیررسمی داشته باشید. همچنین می توانید ژاکت های بزرگ یا گرمکن و چکمه بپوشید. این سبک از شلوار، یک ژاکت باز بلند، شیک به نظر می رسد و حتی با یک کت بارانی بلند نیز زیبا به نظر می رسد.

%آموزش ست کردن شلوار پارچه ای رنگی با مانتو کتی

به دنبال مدل های جدید مانتو برای دختران هستید؟

کت و شلوار سنتی با شلوار چاک دار

شلوار نخی نرم با لباس‌های سنتی به خوبی ست می‌شود و این شلوار را می‌توان با دامن‌های سنتی با برش‌های کنار یا جلو و گشاد پوشید. می توانید به این استایل صندل یا صندل رومی اضافه کنید.

ست مانتو و شلوار از پارچه شنی چین دار

از آنجایی که این سبک سنتی ترین سبک هندی است، می توان آن را به عنوان یک لباس نماز هندی خط A، کوتاه یا بریده پوشید. جفت شدن آن با یقه شیب دار و بند های برگ نازک، ظاهری مدرن به ساری می دهد. این مدل را با دامن های کوتاه و لباس های کمربند دار ترکیب کنید تا ظاهری چشم نوازتر داشته باشید.

ست مانتو اسپرت با شلوار پارچه ای کج

امروزه شلوارهای تنگ به طرز مختلف پوشیده می شوند. با وجود سبک شلوار، اسلش یک شلوار غیررسمی است اما می‌توان آن را برای استفاده در موقعیت‌ها و موقعیت‌های دیگر تطبیق داد. در واقع، این شلوار ظاهری اسپرت دارد، بنابراین می توان آن را با سایر لباس های غیر رسمی مانند تی شرت یا تی شرت پوشید.

%آموزش ست کردن شلوار پارچه ای رنگی با مانتو کتی

برای لباس‌های غیررسمی، می‌توانید این شلوارها را با لباس‌های اسپرت یا کاور، هودی، جین یا کت‌های چرمی یا بلوز ترکیب کنید. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید با این شلوار انجام دهید، ترکیب شلوار کوتاه و پیراهن مردانه است که جوانی شما را نشان می‌دهد.

مانتو کوتاه جلو شلوار ساری بافت (پلوور)

ست کردن این مدل شلوار نیاز به تلاش زیادی ندارد. برای کلاسیک کردن این شلوار، یک پیراهن اسپرت و کفش ورزشی انتخاب کنید. تاپ کت می تواند در قسمت جلو کاملا کوتاه یا باز باشد که الگوی جذاب این شلوار را نمی پوشاند..

شلوار پارچه ای گشاد با کلاه

این شلوار پارچه ای الهام گرفته از کیف بسیار راحت است. شاید سبک خوانندگی علیدوستی روی فرش قرمز اسکار 2017 را به خاطر داشته باشید. بنابراین اگر از یک کت مناسب استفاده می کنید، مطمئن شوید که این شلوار به شما زرق و برق و رسمی بودن اسکار را می بخشد. استفاده از شال و سه راهی هماهنگ برای تکمیل این ظاهر خیره کننده است.

شلوارهای راه راه و لباس های هماهنگ را انتخاب کنید.

اگر می خواهید لباس شما منحصر به فرد و برجسته باشد، می توانید لباس هایی با طراحی خوب به همراه داشته باشید. اما باید دقت کنید که رنگ پیراهن چاپلوسی با رنگ پارچه شلوار همخوانی داشته باشد، در غیر این صورت شلوغ و فضا محدود می شود. همچنین بهترین قسمت برای پوشیدن با این مدل شلوار، استفاده از پارچه نرم است که ترکیبی ظریف و دلنشین ایجاد می کند.

ست شلوار بلند با فاق کوتاه و کت جلو باز بلند.

مخصوصاً شلوارهای پارچه ای کمربلند تیره به دلیل ایرادات ظاهری یکی از پرطرفدارترین شلوارهای پارچه ای برای افراد شکم و باسن و افرادی با اندام گرد است.

برای هماهنگی با این شلوارهای پارچه ای، همیشه با شلوار خود بلوز بپوشید و گام بلند و زیبای شلوار را پنهان نکنید. شلوار زیباتری به من نشان بده می توانید بالاتنه را طوری ببندید که دقیقاً به دور کمر شلوار شما بچسبد. شلوار کمی تنگ ساخته شده از پارچه کمر بلند را با یک کت یا کت اسپرت دیگر ترکیب کنید. می توانید یک بلوز رنگارنگ را با یک ژاکت در رنگ های خنثی مانند مشکی، آبی سرمه ای و بژ بپوشید. اگر می خواهید استایل کاربردی تری ایجاد کنید، بهتر است از یک تی شرت کوتاه، یک ژاکت بلند و یک شلوار با کمر بلند استفاده کنید. از کمربند ساخته شده از پارچه کمر بلند استفاده کنید. برخی از شلوارهای پارچه ای کمربند کمربند دارند که نقش کمربند را ایفا می کند. این شلوار پارچه ای با یک کت گشاد، بلند و باز در جلو، بلندتر به نظر می رسد.

کلام پایانی

در حال حاضر وبسایت ارغوان جین بهترین شلوار های پارچه ای را دارد پس اگر میخواهید از بهترین شلوار های پارچه ای ارغوان جین اشنا شوید به این وبسایت مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *