اخبار, اخبار و آموزش

بهترین مدل های شلوار مجلسی زنانه و دخترانه

%بهترین مدل های شلوار مجلسی زنانه و دخترانه

بهترین مدل های شلوار مجلسی زنانه و دخترانه

برای برخی خانم‌ها، پیدا کردن لباس‌های مناسب که نه تنها استایل شما را نشان می‌دهند، بلکه جذاب نیز به نظر می‌رسند، می‌تواند دشوار باشد. اگر مطمئن نیستید که کدام استایل بهترین است، لیزا لندر، مالک و صاحب سبک در Swirl Boutique، پوشیدن شلوارهای قد متوسط ​​تا بلند را توصیه می کند که به آرامی روی باسن و ران ها می افتند. او می گوید: «سبک پاهای باز باید مورد علاقه شما باشد.

%بهترین مدل های شلوار مجلسی زنانه و دخترانه

پارچه فاکتور مهم بعدی است که باید در نظر گرفته شود. به گفته بروک رونیک، استایلیست مد، «در ماه‌های گرم‌تر، پارچه‌های شلوار نخی یا کتان تنفس‌پذیرترین مواد هستند و به راحتی می‌توان لباس‌ها را متناسب با نیازهایتان بالا یا پایین کرد. پشم سنگین‌تر است و برای لباس‌های رسمی و پیچیده مناسب است.»

سپس نقطه راحتی وجود دارد. اگر چنین است، Runick انتخاب اسپندکس یا ترکیب را پیشنهاد می کند. “این بیشترین کشش و راحتی را فراهم می کند و بدن شما را در تمام مکان های مناسب برای تناسب کامل در آغوش می گیرد.”

%بهترین مدل های شلوار مجلسی زنانه و دخترانه

فرقی نمی‌کند در محل کارتان شلوار مجلسی بپوشید یا در آخر هفته ظاهر پیچیده‌تری داشته باشید، بدون توجه به سایز، تیپ بدنی یا بودجه‌تان، بهترین شلوارهایی را که باید در نظر بگیرید، در اینجا وجود دارد.

اگر میخواهید با بهترین مدل های شلوار مجلسی زنانه و دخترانه آشنا شوید وبسایت ارغوان جین را تا پایان همراهی کنید.

%بهترین مدل های شلوار مجلسی زنانه و دخترانه

با جدیدترین مدل های شلوار زنانه و دخترانه آشنا شوید

جین راسته «straight»

این شلوار می‌تواند فریبنده باشد زیرا اگرچه Old Navy این شلوار را خاکی می‌نامد، اما در پنج رنگ شامل جک سیاه، کلاسیک دریایی، بلنک اسلیت {خاکستری} و (خاکی روشن) موجود است. با جیب‌های مصنوعی براق در پشت و جیب‌های جلو، این شلوارهای میان‌وزن جزء اصلی کمد لباس هستند که هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت.

دلیل دیگر مقرون به صرفه بودن آنها این است که از ترکیب پنبه و اسپندکس ساخته شده اند که قابل شستشو با ماشین لباسشویی است. به تمام پولی که در طول زمان می توانید در خشکشویی صرفه جویی کنید فکر کنید.

یک لوازم جانبی اداری ایده آل، آنها مکمل اکثر کت ها و کت ها هستند. قد متوسط، دکمه ای برای بست، زیپ بسته و زوم معکوس در اکثر تیپ های بدنه اشکال دارد. احتمالاً به همین دلیل است که آنها در سایزهای معمولی، ریزه کوچک و بالا از صفر تا 20 مورد موجود است.

%بهترین مدل های شلوار مجلسی زنانه و دخترانه

جین دم پا گشاد

اگر سبک اولویت اصلی شماست، جین دم پا گشاد را انتخاب کنید. این شلوار برای موقعیت هایی که می خواهید زیبایی شیک و در عین حال شیک داشته باشید، ایده آل است، این شلوار در عین سادگی راحت و شیک است.

در جفت شدن با یک کمربند معروف، کمربند طراح مورد علاقه شما بهترین است. پای آرام، شبح رسمی تری ایجاد می کند و کشیدن آن را آسان تر می کند.

لندرها دوست دارند یک بلیزر شیک و کمی بزرگ به بالا اضافه کنند. او می‌گوید: “این فورا ظاهر را زیباتر می‌کند. یک گردنبند زنجیری طلایی و استیل برای تکمیل ظاهر مطبوع خود اضافه کنید.”

جین چکمه اي

اگرچه این شلوارها فقط در دو رنگ – مشکی و خاکی موجود هستند – هر دو به اندازه کافی همه کاره هستند تا با انواع تاپ و لباس های بیرونی کار کنند.

موجود در سایزهای صفر تا عمولی و کوچک، ساخته شده ازکه یک ماده نرم و سبک وزن است که از درخت اکالیپتوس گرفته شده است. این درخت که به طور پایدار در لس آنجلس رشد می کند، فقط نیم هکتار طول می کشد تا یک تن فیبر تولید کند. یکی دیگر از مزایای تنسل لیوسل این است که نیازی به خشک شویی و شستشوی ماشینی ندارد. به سادگی شلوار میسون را با دست بشویید و آویزان کنید تا خشک شود.

جین گشاد «wide leg»

این شلوار ساخته شده از ترکیبی از پنبه، نایلون و اسپندکس، به راحتی می توان فهمید که شلوار جین گشاد پرفروش ترین این برند است. قابل شستشو در ماشین لباسشویی و موجود در چهارده رنگ مختلف، شما می خواهید بیش از یک جفت بخرید. از میان اصول اولیه مانند سرمه ای کلاسیک، مشکی و قهوه ای اسپرسو، وجود دارد.

به لطف برش کلاسیک، شلوارهای شلواری جذاب هستند و هم کمر و هم باسن را مشخص می کنند. چهار جیب – دو جیب در جلو و دو جیب در پشت – جزئیات و راحتی را اضافه می کند. بسته شدن قلاب و میله دکمه ای را در کمر پنهان می کند و به راحتی می توانید آن ها را قرار دهید و درآورید.

جین بگی «baggy»

این شلوار معمولی عالی هستند که می توانند شما را از دفتر کار به ساعت خوشی ببرند. در سایزهای 14 تا 28 موجود است، همچنین سه طول مختلف سجاف وجود دارد: کوتاه، معمولی و بلند، که تناسب کامل را برای هر خانمی تضمین می کند.

جین برمودا «cropped»

پیدا کردن انواع شلوار در سایز جمع و جور همیشه آسان نیست. به همین دلیل است که شلوار جین برمودا در چهار فصل کشش یکی از لوازم اصلی کمد لباس است. با ظاهری متناسب روی باسن و ران ها و همچنین پاهای باریک. تملق اندام کوچک شما می توانید آن را تقریباً با هر کفشی، از تخت گرفته تا کفش پاشنه بلند، بپوشید.

به لطف پارچه پلی استر، ویسکوز و الاستین، در زمستان بسیار گرم هستند، اما در بهار و تابستان به اندازه کافی سبک هستند. حتی بهتر از آن، قابل شستشو در ماشین لباسشویی است.

بهترین شلوار زنانه دخترانه و زنانه

شلوار های ارغوان جین در پنج رنگ مشکی، سرمه ای، گیلاسی روشن، آلویی روشن و زغالی گرافیکی موجود است، این یکی از اجزای ضروری کمد لباس زنانه است و به راحتی با اکثر پیراهن ها ترکیب و ست می شود. برش های کوچک از دو برابر صفر تا 12 متغیر است.

اگرچه این شلوارها برای شلوارهای کوچک مناسب هستند، اما با سایر تیپ‌های بدن نیز مناسب هستند و در سایزهای معمولی از صفر تا ۲۴ و سایزهای بلند از صفر تا ۲۰ هستند.

%بهترین مدل های شلوار مجلسی زنانه و دخترانه

هر آنچه که در مورد بهترین مدل های شلوار مجلسی زنانه و دخترانه دانسته اید!

 

امروز شما به خوبی با بهترین مدل های شلوار مجلسی زنانه و دخترانه آشنا شده اید اگر این محتوا مورد پسنده شما واقع شده است وبسایت ارغوان جین را در شبکه های مجازی دنبال کنید.

در صورتیکه هرگونه نظر یا پیشنهادی در مورد این مطلب دارید می توانید از طریق قسمت نظرات همین مطلب آن را با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید از جدیدترین مدل های شلوار مجلسی زنانه و دخترانه نیز دیدن نمایید.

در ادامه نیز از شما دعوت می کنیم تا جدیدترین مدلهای شلوار اسلش دخترانه را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *