اخبار, اخبار و آموزش

کت جین کوتاه رو با چی ست کنیم؟

%کت جین کوتاه رو با چی ست کنیم؟

کت جین مناسب برای هر اندام چگونه است؟

در قسمت بالا به استایل های مناسب با کت جین اشاره شد. در ادامه قصد داریم انواع استایل با کت جین مناسب برای هر اندام را معرفی کنیم.

%کت جین کوتاه رو با چی ست کنیم؟

فرم ساعت شنی

در این فرم اندام معمولا عرض بالا تنه و پایین تنه به یک اندازه است، به همین دلیل باید به سراغ استایل هایی بروید تا کمر را باریک تر نشان دهند.

برای جذابیت این فرم اندام می توانید از ترکیب شلوارهای جذب فاق بلند و کت جین استفاده کنید.

فرم گلابی

در این فرم اندام معمولا عرض بالاتنه و شانه ها کم بوده و عرض لگن به نسبت زیاد است. برای اینکه تناسب در این فرم اندام ها ایجاد شود بهتر است از کت های جین جیب دار استفاده کنید.

کت هایی که در قسمت جلویی آن جیب دارد به تناسب سینه ها و شانه ها کمک می کند.

%کت جین کوتاه رو با چی ست کنیم؟

فرم مستطیلی

فرم مستطیلی به اندامی گفته می شود که عرض بالاتنه، کمر و پایین تنه به یک اندازه است. بهترین کت برای چنین افرادی باید دارای برش های افقی و عمودی در قسمت کمر باشد.

چنین موضوعی باعث می شود تا در قسمت کمر فرو رفتگی هایی ایجاد شده و فرم اندام متناسب تر دیده شود.

علاوه بر این پیراهن های بلند راسته به همراه کمربند پهن نیز گزینه مناسبی شناخته می شوند و برای زیر کت جین مورد استفاده قرار می گیرند. این سبک استایل در خوش فرم دیده شدن اندام های مستطیلی تاثیرگذار هستند.

فرم مثلث وارونه

مثلث وارونه به فرمی از اندام گفته می شود که در این افراد عرض بالاتنه بیشتر از عرض پایین تنه است. فرم مثلث وارونه کاملا برعکس اندام گلابی شکل است.

استفاده از کت های جیب دار در این افراد پیشنهاد نمی شود و بهتر است به سراغ کت های بدون جیب بروند؛ زیرا نبود جیب باعث می شود تا بالاتنه خلوت تر و کوچکتر نمایان شود.

علاوه بر این برای تکمیل آن می توان از شلوارهای مام استایل استفاده کرد تا به یک استایل زیبا و بی نقص تبدیل شود.

 

اگر از طرفداران پر و پا قرص استایل‌های کژوال هستید، بدون شک یک یا چند کت جین در کمدتان دارید. کت جین یکی از آیتم‌های جذاب و کاربردی است که بسیاری از خانم‌ها برای استایل کردن از آن استفاده می‌کنند.

این کت چند منظوره را می‌توان در فصل‌های مختلف به راحتی با دیگر لباس‌ها ترکیب کرد و استایل‌های زیبایی ایجاد کرد. همچنین، کت جین همواره یک ترند همیشگی است و می‌توانید در بهار نیز از آن استفاده کنید تا استایل به روزی داشته باشید.

بسیاری از افراد اسپرت و طرف‌دار سبک کلاسیک و کژوال کت جین را به عنوان یک انتخاب اصلی می‌پذیرند. این لباس با انواع شلوار، هودی و مانتو به راحتی ترکیب می‌شود و استایل‌های متنوعی را ایجاد می‌کند. کت جین همچنان یک آیتم مد روز و جذاب در فصل بهار است.

با این حال، در انتخاب و ترکیب کت جین خود باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. در ادامه به معرفی نکات استایل با کت جین در ایران می‌پردازیم.

استایل تمام جین:

بسیاری از دختران و خانم‌ها به استایل تمام جین علاقه دارند. در این استایل، کت جین خود را با شلوار جینی که می‌تواند مدل مام استایل، اسکینی، دمپا، مام فیت و غیره باشد، ترکیب می‌کنند. از تیشرت‌های چاپی یا ساده برای زیر کت جین استفاده می‌شود.

برای افزایش جذابیت استایل تمام جین، می‌توانید از کفش‌های لژ دار یا نیم‌بوت و اسپرت استفاده کنید.

 

استایل با کت جین و شلوار جذب

یکی از ترکیبات فوق‌العاده زیبایی که می‌توانید برای استایل کژووال‌تان داشته باشید، ترکیب کت جین و شلوار‌های جذب است. شلوارهای کتان یا جین جذب آیتم‌های مناسبی برای این استایل هستند. ترکیب شلوار جذب کتان مشکی، کت جین و کفش اسپرت، استایلی کلاسیک برایتان به ارمغان می‌آورد. شما حتی می‌توانید برای تکمیل این استایل از کلاه نیز استفاده کنید. علاوه بر شلوار کتان، شلوار جذب جین نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای کت جین باشد. استایل دو رنگ تیره و روشن جین، ظاهر را از یکنواختی درآورده و به آن رنگ و لعاب می‌دهد. اما اگر از طرفداران استایل‌های مونوکروم و ساده‌تر هستید، می‌توانید از جین‌های هم‌رنگ استفاده کنید. اضافه کردن کفش پاشنه‌دار ساده، حالتی رسمی به این استایل‌ می‌بخشد که توصیه می‌کنیم از انتخاب آن غافل نشوید.

 

استایل با کت جین و هودی

در روزهای سرد سال از ترکیب هودی و کت جین غافل نشوید. از آنجایی که فصل بهار فصلی غیر قابل پیش‌بینی است، می‌توانید از این ترکیب در روزهای سرد بهار امسال نیز بهره‌مند شوید. هودی و کت جین بر روی آن، استایلی کاملا کژووال می‌سازند. با پوشیدن این ترکیب با هودی‌های بلند، همچنین می‌توانید استایل کژووال‌تان را در بیرون از منزل به نمایش بگذارید. یکی از بهترین ترکیب‌ رنگ‌ها در این استایل، ترکیب هودی طوسی با کت جین آبی است. این استایل را می‌توانید با شلوار اسلش ست هودی و کتانی سفید تکمیل کنید.

برای خرید هودی به این دسته بندی مراجعه کنید

%کت جین کوتاه رو با چی ست کنیم؟

ست کردن کت جین با دامن و پیراهن های بلند

اگر تا به حال ترکیب کت جین و دامن را امتحان نکرده اید، حداقل یک بار هم که شده آن را تجربه کنید. با استفاده از کت جین و دامن های بلند به یک استایل دخترانه دست می یابید.

استایل کت جین با دامن گزینه مناسبی برای فصل بهار شناخته می شود. زمانی که آن را با دامن های طرح دار و بلند ست کنید پوشش کاملی داشته و می توانید آن را برای موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

علاوه بر دامن می توانید از پیراهن های بلند و ساحلی های خنک و طرح دار استفاده کنید و یک استایل بهاری و شاد داشته باشید.

 

برای داشتن یک استان جذاب با کت جین دست شما برای پوشیدن انواع بلوز و لباس باز است و می‌توانید با توجه به سلیقه و خلاقیت خود ست‌های مختلفی را امتحان کنید. در زیر می‌خواهیم به برخی از این استایل‌ها اشاره کنیم:

 

ست کردن کت جین زنانه با هودی

ترکیب کت جین و هودی یکی از ست‌های جوان‌پسند در روزهای سرد سال است. اگر به‌دنبال یک استایل اسپرت و روزمره هستید استفاده از هودی با رنگ‌های مختلف انتخاب جذابی است. برای بهتر شدن این ترکیب می‌توانید از شلوارهای جین جذب استفاده کنید.

 

ست کردن کت جین زنانه با یقه اسکی

با سرد شدن هوا نمی‌شود از یقه اسکی‌های جذاب گذشت. شما می‌توانید ست‌های بسیار زیبایی از کت جین به همراه یقه اسکی خود داشته باشید. از طرفی استفاده از بافت‌های مختلف در زیر کت چین، استایل زمستانی شما را کامل‌تر می‌کند.

 

ست کردن کت جین زنانه با لباس ماکسی

لباس‌های ماکسی به‌علت بلند بودن و پوشاندن کامل پاها مکمل خوبی برای کت جین هستند. این ترکیب بیشتر در روزهایی که هوا مناسب است کاربرد دارد و در فصل زمستان خیلی استفاده نمی‌شود. شما می‌توانید از ترکیب این لباس در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنید.

 

ست کردن کت جین زنانه با دامن و پیراهن

یکی دیگر از ست‌های پرطرفدار با کت جین زنانه، ترکیب آن با انواع دامن است. برای بیرون از منزل می‌توانید دامن‌های بلند را با یک پیراهن ست کنید. برای مثال یک کت و دامن جین به همراه پیراهن سفید به‌شدت جذاب است. از طرفی می‌توانید با کمک دامنه‌های کوتاه ست‌های فانتزی و زیبایی را برای مهمانی‌ها و جشن‌ها داشته باشید.

 

ست کردن کت جین با شلوارهای گشاد و راسته%کت جین کوتاه رو با چی ست کنیم؟

استفاده از کت جین تنها به شلوارهای اسکینی منتهی نمی شود. شما می توانید از ترکیب کت جین با شلوارهای گشاد و راسته نیز استفاده کنید و از استایل کژوال به حالت نیمه رسمی برسید.

از مزیت شلوارهای گشاد می توان به خوش فرم دیده شدن اندام اشاره کرد؛ زیرا نواقص را می پوشاند و همین موضوع در زیبایی استایل تاثیرگذار است. استایل کردن کت جین با شلوار گشاد و کفش استیلتو گزینه بسیار جذابی شناخته می شود، پس از آن غافل نشوید.

 

%کت جین کوتاه رو با چی ست کنیم؟

 

در بالا به‌طور مختصر برخی از استایل‌های محبوب همراه با کت جین را معرفی کردیم. در ادامه می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا براساس اندامی که دارید، استایل خود را تنظیم کنید.

 

فرم ساعت شنی

در افراد دارای این مدل اندام، عرض بدن در قسمت بال‌تنه و پایین‌تنه مشابه است و تنها کمی در ناحیه کمر باریک می‌شود. بنابراین بهتر است باریکی کمر آن‌ها بهتر دیده شود. به همین منظور می‌توان از شلوارهای جذب فاق بلند کمردار به‌همراه کت جین استفاده کرد.

 

فرم گلابی

همان‌طور که می‌دانید در این فرم اندام پهنای لگن فرد و نسبت پهنای بالاتنه و شانه‌ها بیشتر است و ظاهر شبیه گلابی پیدا می‌کند. در این افراد بهتر است از کت‌های جین جیب‌دار استفاده شود تا با پرتر نشان‌دادن ناحیه سینه این عدم تناسب برطرف شود.

 

فرم مستطیل

در این استایل عرض بدن فرد در تمامی نواحی یکسان است. در چنین حالتی بهتر است ناحیه کمر را باریک‌تر نشان دهید. این کار را با کمک یک کمربند تیره بزرگ در زیر کت به‌همراه یک پیراهن راسته بلند می‌توان انجام داد. همچنین می‌توان با ایجاد برش‌های افقی و عمودی در ناحیه کمر کت، شرایط را بهتر کرد.

 

فرم مثلث وارونه

این فرم اندام تا حدی برعکس فرم گلابی است، به‌طوری که عرض بالاتنه زیاد و عرض پایین‌تنه کم است. در این حالت برای پوشیدن کت جین زنانه نباید به‌سراغ مدل‌های جیب‌دار رفت. بلکه باید از مدل‌های ساده استفاده کرد تا ناحیه سینه را خلوت و کوچک‌تر نشان دهد. در آخر این‌که بهترین شلوار برای این نوع استایل، شلوارهای مام‌استایل یا مام‌فیت هستند.

 

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله اشاره شد کت های جین دارای مدل ها و رنگ های مختلفی هستند که هر فردی می تواند بر اساس نیاز و فرم بدن خود یکی از انواع آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهد.

حالا که در این مقاله با اهمیت و کاربردهای کت جین آشنا شدید از خرید این لباس و به کار بردن آن در استایل های مختلف غافل نشوید. استفاده از آن در داشتن یک استایل جذاب تاثیرگذار است.

امیدواریم نکات گفته شده در این مقاله برایتان مفید بوده و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *