اخبار, اخبار و آموزش

جدیدترین مدل پالتو زنانه و دخترانه 1402-2023

%جدیدترین مدل پالتو زنانه و دخترانه 1402-2023

جدیدترین مدل های پالتو زنانه و دخترانه 2023-1402

در این قسمت مجموعه ای از مدل های مد زمستانی زنانه و دخترانه را بررسی می کنیم. یکی از بهترین راه ها برای گرم ماندن و ظاهری زیبا، خرید انواع پالتو های زمستانی است. زنان شیک پوش علاوه بر محافظت از بدن شما در زمستان، می توانند این کار را به خوبی انجام دهند. برای رسیدن به این هدف، مدل جدید لباس زنانه را در قسمت های دیگر این مقاله بررسی می کنیم. پس با وبسایت ارغوان جین همراه باشید.

%جدیدترین مدل پالتو زنانه و دخترانه 1402-2023

نمونه هایی از پالتوهای زمستانی زنانه و دخترانه 2023

محبوب ترین لباس زنان ایرانی در فصل پاییز و باران های موسمی است که طبق معمول این فصل نیز دوست دارند لباس های مختلفی بپوشند. داشتن لباس مناسب هر فردی در ماه های سرد سال بسیار مهم است! به خصوص اگر در منطقه ای زندگی می کنید که هوای بسیار سرد دارد. با کمی دقت می توانید لباسی را پیدا کنید که به خوبی به شما می آید.

با پالتو رسمی تر بروید

%جدیدترین مدل پالتو زنانه و دخترانه 1402-2023

یک کت زمستانی استایلی رسمی به شما می دهد. یک فرم خوب و یک کت زیبا می تواند شما را جذاب کند. از طرفی علاوه بر زیبایی پالتو، گرمای آن نیز مهم است. در این مقاله سعی داریم در مورد نکاتی که در خرید پالتو باید در نظر گرفته شود و ویژگی های یک پالتو خوب صحبت کنیم. نسبتاً گران است، اما زمان زیادی را صرف خواهید کرد.

در مقاله راهنمای خرید پالتو در مورد پالتو و راهنمای خرید آن صحبت خواهیم کرد. در این مطلب به بررسی پالتوها می پردازیم تا راحتتر در مورد آنها تصمیم گیری کنید.

در خرید پالتو به چه نکاتی توجه کنیم؟

راهنمای خرید کت و شلوار

  1. پالتو زیبا

کیفیت حرف اول را می زند. برچسب و مشخصات هر پوشش را به دقت بخوانید. بسیاری از پالتو ها از مواد اولیه بی کیفیت ساخته می شوند. برخی از کاپشن ها که به عنوان “پالتو های پشمی” به بازار عرضه می شوند، تنها دارای بخش کمی از الیاف پشمی هستند و 80 درصد آنها از نایلون و مواد مصنوعی تشکیل شده است. الیاف پلی استر در زمستان های سرد شما را گرم نگه نمی دارند و عرق شما بوی بسیار بدی می دهد. به دنبال یک پالتو ساخته شده از مواد خوب و الیاف خوب باشید.

  1. خرید یک لباس خوب سخت است

خجالتی نباش خرید پیراهن کار سختی است. شاید هنگام خرید یک پالتو، آرزو کنید که اولین کت شما همان طور باشد که می خواستید؛ اما در بیشتر موارد این اتفاق نمی افتد. ممکن است مجبور شوید چندین فروشگاه را ببینید و کت های زیادی را امتحان کنید، اما قطعا ارزش وقت گذاشتن را دارد. برای خرید یک پالتو گرم خوب باید صبور باشید و وقت بگذارید.

%جدیدترین مدل پالتو زنانه و دخترانه 1402-2023

  1. هنگام خرید یک پالتو، به این فکر کنید که زیر آن چه می پوشید.

وقتی کاپشن می پوشید، فراموش نکنید که زیر آن لباس می پوشید. به خاطر داشته باشید که این بدان معناست که پالتو شما باید کمی گشادتر از بدن شما باشد.

  1. پالتو با جیب بهتر است.

یکی از قسمت های مهم این لباس، جیب کت است. وظیفه اصلی جیب گرم نگه داشتن دستان شماست. بنابراین یک پالتو بدون جیب شما را گرم نمی کند. از طرفی این جیب ها باید جادار باشند و پارچه دست ها را به خوبی گرم کند. در طول فصل حرفه ای حتما جیب های خود را چک کنید.

  1. الگوی مورد نظر را انتخاب کنید.

پالتوها انواع مختلفی دارند: پالتوهای بلند، پالتوهای کوتاه، پالتوهای زانویی، پالتوهای دکمه ای، پالتوهای دکمه ای، پالتوهای دو سینه، پالتوهای راسته و کتهای پیت. در میان این انواع، یکی را پیدا کنید که مناسب اندام شماست و بیشتر دوست دارید. برای مد زیاد هزینه نکنید. مد به سرعت محو می شود. یک مدل قدیمی و ساده را انتخاب کنید که سال ها به شما خدمت کند.

  1. جنس کت مهم است.

به دنبال چه نوع لباسی هستید؟ پیراهن ها دارای مواد مختلفی هستند: پیراهن چرمی، پیراهن نخی، پیراهن نخی، پیراهن فلانل، پیراهن ترمه. ابتدا نوع پارچه مورد نظر خود را مشخص کنید. هر لباس برای شرایط و آب و هوای مختلف مناسب است. برخی از تخت ها گرم نیستند. چون هوا بسیار سرد است، لباس های پشمی بهترین انتخاب هستند.

  1. هر رنگ کت برای یک زمینه خاص استفاده می شود.

رنگ نیز مهم است. محل استفاده از پالتو با توجه به درخواست رنگ را انتخاب کنید. به عنوان مثال، پیراهن های خاکی برای یک محیط کار مناسب هستند. پالتو های سبک مناسب برای موقعیت های گاه به گاه؛ رنگ های خاکستری، آبی و مشکی برای یک محیط رسمی مناسب هستند.

  1. لباسی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد.

مهمترین بخش خرید، قیمت فاکتور است. البته همانطور که گفتیم اگر پول بیشتری برای خرید کت و کت خرج کنید ضرر نمی کنید زیرا این لباس ها ماندگاری زیادی برای شما خواهند داشت. اما گران ترین محصولات و انواع آن سری هستند. مثلا ترمه یکی از گران ترین پارچه هاست و به همین دلیل کت ترمه تبدیل به کت گران می شود. بسته به بودجه ای که قصد خرید پالتو دارید، به برند، جنس و فروشگاهی که انتخاب می کنید مراجعه کنید.

  1. در مورد شستن پالتو بپرسید.

هر لباسی روش خاصی برای شستشو و اتو کردن دارد. برخی از آنها را نمی توان با آب شست، اما فقط می توان آنها را خشک کرد. برخی از آنها را نمی توان هنگام شستشو اتو یا سفید کرد. تمام این نکات روی برچسب لباس نوشته شده است. قبل از شستشو، حتما این برچسب را بخوانید یا از فروشنده خود در مورد شرایط شستشوی پالتو سوال کنید.

  1. الزامات مراقبت از کت را بدانید.

شرایط مراقبت نیز بسته به جنس خز متفاوت است.در هنگام خرید از فروشنده بپرسید که کت شما را در کجا نگهداری می کند. چگونه یک کت را برای زمستان آینده بسته بندی کنیم از چه موادی برای جلوگیری از نیش حشرات استفاده می شود؟ اینها چیزهایی است که باید بپرسید، به خصوص هنگام خرید پالتوهای گران قیمت.

%جدیدترین مدل پالتو زنانه و دخترانه 1402-2023

چه نوع پالتویی برای خانم های چاق مناسب است؟

انتخاب کت مناسب به شما کمک می کند تا بهترین ظاهر را داشته باشید. اگر خانمی اضافه وزن دارد، می تواند کتی مطابق شکل انتخاب کند تا عیوب بدن را پنهان کند.

بهتر است خانم های چاق از رنگ مشکی برای کت خود استفاده کنند زیرا رنگ های تیره اندام شما را لاغر می کند و بدن شما را گرم نگه می دارد.

برای خانم های چاق پالتو با پارچه های طرح دار گزینه مناسب و مناسبی نیست، پالتوهای مناسب برای چنین خانم هایی باید تا حد امکان ساده و بدون نقش و نگار باشد.

برای انتخاب پالتو بلند باید سلیقه و قد خود را در نظر بگیرید.

یک کاپشن مناسب برای افراد دارای اضافه وزن، بلوز طرح دار با کمربند، رنگ مشکی و تزیین است و بهترین نوع کاپشن استفاده از پارچه هایی با خطوط صاف است که شما را لاغر و قد بلند نشان می دهد.

چه مدل های پالتو برای خانم های کوتاه قد مناسب است؟

سبک های مینیمالیستی

اگر جثه کوچکی دارید باید مراقب باشید که لباس هایی با جزئیات زیاد بر اندام کوچک شما غالب شود. به همین دلیل استفاده از کت های مینیمالیستی و کاپشن هایی با جزئیات ریز می تواند انتخاب خوبی باشد.

مدل پالتو جلو زیپ مات

این کاپشن ها به طور ویژه برای استفاده در زمستان طراحی شده اند و جزئیات خاصی مانند اندازه کت، قسمت های فلزی قابل رویت (مانند زیپ)، برش گرد، جلوه ای منحصر به فرد به آن بخشیده است. می توانید پالتو های کمربند دار یا پالتو های مرگ بدون کمربند را در لیست کوتاه خود قرار دهید.

پالتو ضد باد و هوشیار

این مدل پتو مهمترین لباس کودک است. اما برای حفظ تعادل بین بدنه و مدل ساده بادگیر باید با دوخت پارچه یا تزیین کمر یا پشت مدلی را انتخاب کنید. این مدل بدن شما را توصیف می کند.

کلام پایانی

امروز شما به خوبی در مورد جدیدترین مدل های پالتو زنانه و دخترانه 2023-1402 اطلاعاتی را کسب کردید اگر این محتوا را پسندید به وبسایت ارغوان جین مراجعه کنید.

پیج اینستاگرام ارغوان جین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *