اخبار, اخبار و آموزش

با مانتو کرم چه شلواری ست کنیم؟

%با مانتو کرم چه شلواری ست کنیم؟

رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی و مورد علاقههمه خانم ها و دختران است که به خوبی با رنگ های شاد و روشن بهاری ست می شود و در زمستان به صورت کت های خز و پلاس استفاده می شود. اگر رنگ پوست شما در طیف گندمی تا تیره است، این مقاله برای شما مناسب است.

رنگ کرم مناسب ترین رنگ برای تمام فصول است و شما میتوانید رنگ کرم را در هر فصل سال استفاده کنید. علاوه بر پارچه های ساده، چاپ پلنگی که اخیراً به یکی از ترندهای اصلی صنعت مد تبدیل شده است، به خوبی با کرم ست می شود.

%با مانتو کرم چه شلواری ست کنیم؟

رنگ کرمی یک رنگ تقریبا آسان و کم خطر در نظر گرفته می شود و شما تا حدودی در انتخاب اقلام و لوازم جانبی آزاد هستید. در ادامه این بحث ست های جدید مانتوهای کرم با شلوار که مهمترین بحث این روزای خانم ها شده است پرداختیم پس اگر میخواهید این مطلب مفید را از دست ندهید تا اخر با وبسایت ارغوان جین همراه باشید.

چگونه کت کرم را روی پوشش خود ست کنیم؟

رنگ کرم از آن دسته رنگ هایی است که به راحتی می توان آن را با رنگ های گرم، خنثی و سرد هماهنگ کرد. اگر می خواهید استایل متفاوتی داشته باشید، می توانید تاپ کت را با رنگ های جدیدی مانند آبی، سبز، بنفش، سرمه ای ست کنید.

علاوه بر کت کرم، می توانید رنگ های نارنجی، قرمز، سرخابی، بنفش، سرخابی، صورتی و بنفش بپوشید. رنگ های خنثی مانند بژ، سفید، خاکستری و خاکی در ترکیب با رنگ های کرم هارمونی متفاوتی در پوشش ایجاد می کنند.

ژاکت کرم در چند طرح در جلو باز و جلو بسته موجود است که می توانید با توجه به فرم بدن و سایر ویژگی ها طرح مناسب را انتخاب کنید. اگر می خواهید از مدل موی پیشانی باز استفاده کنید، بهتر است رنگ کت پایین را با ظاهری ظریف انتخاب کنید.

ست جدید بهار/تابستانی با لباس کرم

همانطور که گفته شد شلوار پلنگی یکی از ترندهای بهار امسال است که می توان از آن در کت های کرم استفاده فراوان کرد.

برای اولین بار در فصل بهار پیشنهاد می کنیم دو چیز را به رنگ پلنگی با کت کرم قرار دهید. این دو مورد می تواند کیف و کفش / روسری و کفش / کاغذ و کفش / یا روسری و کمربند باشد. استفاده از مواد در چنین مواردی باید محدود و عاقلانه باشد. گوشواره های طلایی بزرگ مکملی عالی برای این لباس ساده هستند.

ست کت کرم با شلوار مناسب

اگر به دنبال ظاهری شیک و شیک برای یک مراسم دوستانه هستید، کاغذ چاپ پلنگی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. به طور خاص، گره زدن این مورد به شکل مادر شلوار جین ظاهر جذابی به شما می دهد. توصیه می کنیم این لباس را با کفش هایی با رنگ متوسط ​​یا حداقل صندل ها و لباس های همرنگ کفش پر کنید.

توجه داشته باشید که بهتر است از رنگ یا بافت چشمگیر دیگری به غیر از چاپ پلنگی استفاده نکنید، مگر اینکه شیک ترین نیت را در ذهن خود داشته باشید.

%با مانتو کرم چه شلواری ست کنیم؟

یک لباس جدید با کت کرم برای بهار و تابستان

در لباس پلنگ کرم می توانید از ژاکت کرم روشن با ساق یا شلوار طرح حیوانی پهن استفاده کنید. آنچه در سه ست ساخته شده توسط این طراح موفق به چشم می خورد این است که علاوه بر طرح پلنگی، سایر المان ها تا حد امکان ساده و خنثی هستند. همانطور که از تصویر زیر می بینید، اکسسوری های طلایی دومین انتخاب برتر با کت کرم هستند.

یکی دیگر از انتخاب های هوشمندانه برای این مجموعه، استفاده از لاک سفید رنگ متناسب با رنگ شلوار است.

شلوار پلنگی و پیراهن بژ

اگر یک کت کرم بهاری در کمد لباس خود دارید اما راهی برای هماهنگی با آن پیدا نمی کنید، توصیه می کنم از آن با یک روسری طرح دار بزرگ استفاده کنید (مدل شال که اخیراً بسیار محبوب شده است). اغلب بیش از یک رنگ در این طرح های روسری استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر جزئیات روسری شما فیروزه‌ای است، شلوار جین و کیف کوچکی به همین رنگ انتخاب کنید تا یک مجموعه زیبا بهاری ایجاد کنید.

ست مانتو کرم ؛ مکمل رنگ کرم

همان طور که گفته شد رنگ کرم بیشتر مناسب فصل‌های زمستان و پاییز است؛ پس می‌توان آن را با رنگ‌های خنثی، گرم و سرد ست کرد.

  • رنگ‌های سرد: رنگ‌هایی مثل آبی، سبز (لجنی و مردابی)، زردچوبه ای، بنفش ، سرمه ای
  • رنگ‌های گرم: نارنجی، قرمز، سرخابی، زرشکی و ارغوانی، صورتی، گلبهی
  • رنگ‌های خنثی و طبیعی: بژ و خاکی، سفید، سیاه، طوسی، سرکه ای

کرم اهمیت رنگ ها در ست مانتو

معنی رنگ در ست کت

در یک دسته رنگ ها را می توان به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم کرد. رنگ های گرم و سرد به دو دسته روشن و تیره تقسیم می شوند در واقع رنگ های گرم و سرد نشان دهنده حساسیتی است که هنگام تماشای طیف رنگی ایجاد می شود. رنگ های گرم مانند نارنجی، قرمز و قهوه ای نیز قوی هستند، در حالی که رنگ های سرد مانند سبز و آبی آرام و سرد هستند.

رنگ های خنثی امروزه بسیار محبوب هستند، رنگ های سفید و طبیعی در بسیاری از رنگ ها استفاده می شود و نیازی به رنگ های اولیه و فرعی مانند خاکستری، کرم، سیاه و سفید نیست. آنها در یک سبک ساده و اغلب غیر رسمی ظاهر می شوند.

رنگ های زیادی وجود دارد که می توانیم ترکیب کنیم و رنگ های زیبایی خلق کنیم.

کرم رنگی روشن است که از ترکیب سه رنگ اصلی زرد، قرمز و آبی و سفید و سفید بسیار درشت به دست می آید.

کرم یکی از آن رنگ هایی است که می توانید آن را با رنگ های گرم ترکیب کنید و رنگ خنثی زیبایی بپوشید. برای داشتن ظاهری متفاوت، می توانید ژاکت کرم خود را با رنگ های سرد مانند آبی، بنفش، آبی تیره، سبز و … بپوشید.

اگر می خواهید استایل خود را جذاب تر کنید، می توانید ژاکت کرم بپوشید. و قرمز، بنفش، بنفش، نارنجی، صورتی، قرمز و بنفش را ست می کند. رنگ های خنثی این روزها مد شده اند، مانند بژ، سفید، خاکی و خاکستری، از جمله کرم; هارمونی های مختلفی را در فایل ها ایجاد می کنند.

می توان گفت امروز بازار برای پیراهن نان باز است. یک طرح خوب انتخاب کنید پس برای حوله های باز مهم است. پس در انتخاب دقت کنید. رنگ لباس زیر شما را زیبا و شیک می کند.

 

مدل های شلوار که با مانتو کرم ست میشود؟

لباس کرم شلوار جین آبی

رنگ آبی یکی از رنگ هایی است که به خوبی با کرم ست می شود و ظاهری جوان و شاداب می بخشد. برای مثال یک کت کرم رنگ، شلوار جین و بلوز سفید یا آبی را می توان در کنار هم برای شما ظاهری شیک را به ارمغان بیاورد.

لباس های بژ را با قهوه ای و مشکی ترکیب کنید

رنگ مشکی رنگی است که با همه رنگ ها از جمله کرم و بژ ست می شوند، بنابراین می توانید بدون نگرانی این رنگ ها را به استایل خود اعمال کنید.

رنگ لباس بژ با صورتی کم رنگ متناسب است

به یاد داشته باشید که به کرم تکیه کنید و در ست لباس های صورتی و کرم از رنگ صورتی بسیار روشن استفاده کنید.%با مانتو کرم چه شلواری ست کنیم؟

لباس کرم رنگ قرمز و مشکی

لباس های کرم رنگ با قرمز نیز زیبا به نظر می رسند. البته این به رنگ بندی هم بستگی دارد. ترکیب کرم و قهوه ای یا زرشکی استایل زیبایی به شما می دهد.

یک لباس کرم رنگ را با رنگ تیره ترکیب کنید.

یکی از انتخاب های اصلی برای ترکیب لباس های کرم استفاده از رنگ های تیره است. به خصوص آقایان از این رنگ استفاده زیادی می کنند.

مانتو کرم: با شلوار سبز

شما میتوانید با مانتو کرم شلوار سبز بپوشید این پوشش میتواند استایل شما منحصر به فرد کند پس هر چه زودتر این پوشش را امتحان کنید تا ظاهری شیک و زیبا را تجربه کنید!!

 مانتو کرم با شال میتواند استایل شما را منحصر به فرد کند؟

بهتر است رنگ سال را با توجه به رنگ پوست، رنگ مو و رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید. اگر می خواهید لباس های ساده بپوشید، بهتر است از بین مدل های شال و جواهرات خود انتخاب کنید. همچنین، اگر لباسی با دامن انتخاب می کنید، یک کلاه ساده بهترین است.

کیف و کفش از اکسسوری های کاربردی خانم های جوان است، اگر با لباس های خود کت کرم بپوشید و رنگی غیر از رنگ های سرد انتخاب کنید، کیف و کفش بهتر می شود.

مانتوهای کرم همراه با دامن های پلنگی و پوست مار، روسری ها و شال ها نشان دهنده استایل زنانه منحصر به فرد است و این رنگ مانتو برای ظاهری مدرن بهتر با شلوار و چرم خیس ست می شود.

نکات مهم برای ست مانتو

ژاکت کرم را بهتر است با شلوارهای خنثی و طبیعی بپوشید، مشکی، سفید، انگوری، خاکی، خاکستری، آبی و سرمه ای می تواند انتخاب مناسبی باشد.

کیف، کفش و سایر اکسسوری ها در استایل شما نقش مهم و پنهانی دارند، اگر کت کرم رنگ می پوشید و رنگ های سرد دیگری را انتخاب می کنید، بهتر است کیف و کفش هایی با رنگ گرم انتخاب کنید. ظاهر شما مکمل زیبایی شماست.

امروزه شلوارهای چرمی خیس و زیبا با کرم خامه ای به خوبی ست می شوند و مجموعه ای زیبا از طرح، برش و خز کوسه ای با طرح مار و پلنگ ایجاد می کنند.

در آخر متذکر می شویم که رنگ کرم برای لباس های پاییزی و زمستانی مناسب است بنابراین همانطور که گفتم می توان آن را با رنگ های خنثی گرم و سرد ترکیب کرد.

سخن پایانی

امروزه شما در مورد اینکه با مانتو کرم چه شلوارهایی را ست کنیم اطلاعاتی را کسب کردید اگر شلوار مناسبی برای ست کردن با مانتو کرم ندارید ما به شما وبسایت ارغوان جین را توصیه میکنیم تا با قیمت بسیار کم صاحب بهترین و با کیفیت ترین شلوار بشوید.

از اینکه تا پایان همراه ما بودید کمال تشکر را از شما عزیزان داریم.

برای مشاهده و خرید شلوار کرم میتونین به پیج فروشگاه نیز سری بزنین.

1 نظر در “با مانتو کرم چه شلواری ست کنیم؟

  1. blank سین الف گفت:

    رنگ زردچوبه‌ای گرم هست نه سرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *